V komentářích jste většinou uhodli. Co udělá Tanya Belle, a jak na to zareaguje Edward? To si musíte přečíst.
23.06.2010 (20:15) • Jana173 • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 5743×
41. kapitola - Tanya
Všichni odjeli a dům byl prázdný. Mohla jsem se položit do svých myšlenek.
Nikdy jsem netušila, že najdu někoho, kdo si mě bude chtít vzít. Miluji ho a vím, že ho budu milovat až na věky. Seděla jsem na pohovce a přemýšlela nad svým životem.
Moje smysly možná nejsou tak dobré jako upíří, ale dala bych ruku do ohně, že jsem něco slyšela. Upíří pach tady byl, ale ten tady byl všudypřítomný. Opět jsem si sedla na pohovku. Najednou mě ovál vítr a přede mnou se objevila Tanya. Nestihla jsem nijak zareagovat, neměla jsem šanci roztáhnout štít. Tanya mi upíří rychlostí vrazila nůž do hrudníku.
„Nikdy ho nedostaneš!“ zaječela na mě.
„Umřeš a já ho získám,“ mluvil teď již klidnějším hlasem.
„On tě nemiluje, Tanyo,“ zkusila jsem na ni promluvit, ale můj hlas mě neposlouchal. Nůž mi vrazila těsně vedle srdce. Jsem si jistá, že to udělala schválně, abych žila déle a ona se mi mohla vysmát do obličeje.
„Teď tě tady nechám umřít.“ S těmito slovy vyběhla z domu. Sesunula jsem se z pohovky na zem a opřela se o ni. Musím si vytáhnout nůž. Věděla jsem, co mám dělat. Nahmatala jsem nůž pravou rukou a škubla. Nůž se mi povedlo vytáhnout, potom jsem si přitiskla ránu a snažila se zastavit krvácení. Jediná možnost, jak přečkat dobu, než přijde Edward. S vypětím všech sil jsem se rozhlížela podívat po pokoji, jestli tady neleží mobil. Venku se začalo zatahovat a já věděla, že za to můžu já.
Edwardův pohled:
Byl jsem zrovna na lovu, lovil. Najednou se obloha zbarvila do černa, začaly metat blesky.
Okamžitě jsem vytáhnul mobil a volal Belle. Nezvedla mi to, proto jsem vytočil Alici, ať se vrátí domů. Belle se muselo něco stát. Ještě jsem zavolal Carlisleovi, ten byl totiž v nemocnici. Zvedla to jenom sestřička, takže jsem jí nadiktoval vzkaz, který mu má hned říct.
Během hodiny jsem byl doma. Zaparkoval jsem auto před domem. Domovní dveře byly přivřené, ale nebyly zavřené. Vrazil jsem do domu, slyšel jsem pomalý tlukot srdce, ale na Bellu až moc pomalý. Okamžitě jsem vyrazil za jejím srdcem. Seděla u pohovky na zemi, všude kolem byla její černá krev. To mně málem vyrazilo můj nepotřebný dech. Přiklekl jsem k ní.
„Bello, lásko, probuď se,“ mluvil jsem na ni něžně, ale s panikou v hlase. Bella se najednou pohnula a zvedla svou hlavu. Podívala se mně do očí a já mohl vidět, jak trpí.
„Carlisle,“ křikl jsem na něho, protože jsem slyšel jeho auto. Okamžitě byl u nás.
„Bello, bolí tě ještě něco kromě té rány?“ snažil se zjistit.
„Jenom hrudník,“ odvětila mu, ale stále se koukala na mě.
„Bello, kdo ti to udělal?“ Objevila se Esme nad námi a ostatní byli hned za ní.
„Tanya,“ řekla s námahou. Jediné slovo mě dostalo do zuřivosti, chtěl jsem vstát a jít ji najít, ale Bella mi to nedovolila.
„Nenechávej mě tady,“ slyšel jsem ji už jen s velkou námahou. Ano potřebovala mě. Ostatní z naší rodiny připravovali nahoře pokoj, abychom mohli Bellu někam položit. Rodina z Denali stála nad námi a podle jejich myšlenek jsem věděl, že tomu nemohou uvěřit, všechny je to mrzelo a já jim to nevyčítal.
„Asi bychom měli odjet,“ promluvil poprvé Eleazar a zadíval se na Carlislea.
„Nechci vás vyhánět, ale teď na vás stejně nebudeme mít čas,“ snažil se jim to vysvětlit. Stále ošetřoval Bellu, v jeho myšlenkách jsem věděl, že je to zlé. Tanya sice nezasáhla srdce, ale bylo to i tak vážné.
„Edwarde, vezmi opatrně Bellu a pojď za mnou,“ zavelel Carlisle a já ji opatrně vzal do náručí. Slyšel jsem lehké zaúpění z Belliny strany. Nesl jsem ji co neopatrněji, ale sem tam jí z úst vyšel nějaký sten. Trhalo mi to uši, ale musel jsem se držet, protože teď tady jsem pro ni. Přenesl jsem Bellu až do Carlisleovy pracovny, kde Emmett s Jasperem a Rose připravili postel. Položil jsem ji na postel a sám si vedle ní klekl.
„Všichni běžte pryč,“ zavelel Carlisle, já jsem se nepohnul.
„I ty, Edwarde,“ podíval se na mě.
„Potřebuji mít klid a ty bys mi ho určitě nedopřál,“ povysvětlil mi a já jsem musel uznat, že má pravdu. I když nerad, ale zvedl jsem se a vyšel za ostatními na chodbu. Slyšel jsem ještě jeho myšlenky, takže budu vědět všechno, co se bude dít. Před dveřmi stepovali všichni. Alice seděla s Jasperem na zemi, Esme se opírala o zeď a Rose s Emmettem stáli kousek od dveří. Posadil jsem se na zem a vyčkával.
Bellin pohled:
Ležela jsem v pokoji a nade mnou se skláněl Carlisle.
„Bello, teď to bude bolet,“ upozornil mě Carlisle a roztrhnul mi tričko. Potom se mi podíval na zorničky. Hrudník mi připadal, jako by mi měl za chvíli vybuchnout. Carlisle mi ho opatrně prohlížel.
„Vypadá to, že to je čistá rána, takže ti ji zašiji, ale bolesti mít budeš,“ díval se na mě a opatrně na mě mluvil. Přes veškerý svůj protest jsem musela zakašlat. Bolest, která mnou potom projela, jsem ještě nezažila.
„Je mi líto, že ti nemohu dát nic proti bolesti.“ Jeho obličej se zkřivil do bolestné grimasy.
„To nic, jsem zvyklá a stejně by mi to nepomohlo,“ odvětila jsem mu. Trvalo asi dvě hodiny, než mě úplně prohlédl, ošetřil a ránu na hrudi mi zašil.
„Musíš odpočívat a nesmíš se vůbec namáhat,“ dával mi rady a zároveň mě varoval, abych se vůbec nepokoušela vstát.
„Všechno, co budeš potřebovat, ti doneseme, a když budeš potřebovat do koupelny, tak tě tam někdo odnese.“ Ještě mě ujišťoval, ale já už jsme poslouchala jenom napůl, protože jsem byla jednou nohou v říši snů.
Autor: Jana173 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 41. kapitola - Tanya :
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!