Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 25. kapitola - Stěhování

Stephenie Meyer


Láska hory přenáší - 25. kapitola - StěhováníJe tu další dílek. Tento není zrovna nejlepší, ale musela jsem udělat trošku pauzu. Za to se můžete těšit na další díl, který je obzvlášť zajímavý.

25. kapitola - Stěhování

Bellin pohled:

Probudily mě nějaké hlasy v obýváku. Už jsem neměla potřebu spát, proto jsem vstala. Na posteli byla opět připravena hromádka s oblečením, vklouzla jsem s ní do koupelny. Osprchovala jsem se a udělala ranní hygienu. Oblékla jsem si to, co mi bylo připraveno. Kupodivu to byly pohodlné tepláky a upnuté bílé tričko s bílým spodním prádlem. V obýváku se stále debatovalo, proto jsem otevřela dveře a vydala se za hlasy. Byli tam všichni, seděli po pohovkách a hned jak mě uviděli, zmlkli. Že je to baví stále něco přede mnou tajit.

„Jak ses vyspala, zlatíčko?“ zeptala se mě Esme.

„Dobře, děkuji,“ odpověděla jsem slušně.

„Nechceš vědět, o čem se tady bavíme?“ podíval se na mě Carlisle.

„Když se to netýká mě, tak mi do toho nic není.“ Scházela jsem ze schodů a mířila do kuchyně. Asi je má odpověď zarazila.

„Ale ono se to týká tebe,“ křikla na mě Rose.

„Pojď sem, chtěli bychom se tě na něco zeptat?“ Objevil se u mě Edward, dal mi pusu a táhl mě do obýváku.

„Tak na co se mě chcete zeptat?“ Teď už jsem byla značně napnutá.

„Bello, napadlo nás, jestli bys u nás nechtěla bydlet?“ vyřkl Edward. Všichni na mě koukali se zatajeným dechem.

„To nejde, nechci vás otravovat.“

„Ty nás přece neotravuješ, už teď jsi součástí naší rodiny,“ promluvil ke mně otcovsky Carlisle.

„Moc bych si přál, abys tady bydlela se mnou,“ zašeptal Edward a já to sotva slyšela.

„Vážně to chcete?“ musela jsem se ujistit, že to myslí vážně.

„Myslíš, že bychom ti to nabízeli, kdybychom tě tady nechtěli? A navíc už se odsud skoro nehneš,“ zakroutil hlavou Emmett.

„Tak co?“ Alice už byla strašně netrpělivá. Neviděla mou budoucnost, takže se nemohla radovat dopředu.

„Moc ráda,“ zašeptala jsem, ale věděla jsem, že to slyší. Propalovala jsem si pohledem své bosé nohy, když v tom jsem ležela na zemi a na mně se váleli se smíchem snad všichni. Jediný, kdo stál opodál byla Esme, Carlisle a Edward. Když se mi podařilo sebrat ze země, přišla ke mně Esme s Carlislem, kteří mě objali a na konec mi zůstal jenom Edward. Koukal se na mě s láskou. Nevěděla jsem, jak se mám zachovat, ale on to vyřešil za mě. Než jsem se nadála, už mě drtil ve svém náručí.

„Děkuji, děkuji, děkuji.“ Jediné slovo, které z něho vypadlo. Protože potom už drtil moje rty těmi svými. Líbal mě vášnivě. Tak jsem ho ještě nezažila, vždycky si dával pozor. Už mi začínal docházet vzduch, tak jsem musela polibek ukončit.

„Co budeme dělat?“ zeptal se mě laškovně.

„No nevím jak ty, ale já mám pořádný hlad.“ Nedbala jsem na jeho značně vzrušenou náladu. Asi jsem ho tím zklamala, ale já vážně měla hlad. Dotáhla jsem ho za ruku do kuchyně, kam jsem měla původně naplánováno jít.

„Mám ti něco udělat?“ zeptal se mě s úsměvem, ale věděla jsem, že by dělal raději něco jiného.

„Jestli chceš?“ přeladila jsem na nenucený tón.

Během chvilky jsem měla na stole položený talíř se špagetami, masem a sýrem.

Už jsem si chtěla dát první sousto do pusy, když v tom mě zarazil.

„Alespoň teď mi uděláš radost.“ Vzal vidličku do ruky a začal mě krmit. Musím říct, že to bylo celkem pohodlné. Trvalo mi dlouhou chvíli, než jsem dojedla poslední sousto. Edward umyl talíř a už mě nesl v náručí do teď již našeho pokoje.

„A co budeme dělat teď?“ zeptala jsem se pro změnu já.

„Budeme poslouchat,“ odpověděl mi Edward. Leželi jsme na posteli asi deset centimetrů od sebe a poslouchali zvuky, které vycházely z ostatních pokojů.

Čekala jsem, jak dlouho to Edward vydrží a dlouho to nebylo. Po několika minutách ležel na mně.

„A co bys chtěl dělat teď?“ zeptala jsem se.

„Budeme vydávat stejné zvuky,“ odpověděl mi s úsměvem. „Ještě ti musím vrátit to odpoledne.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 25. kapitola - Stěhování:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!