Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lady Volturi - Prolog + 1. díl

Anna


Lady Volturi - Prolog + 1. dílAro má zajímávý plán... Jak se s ním smíří Jane a Bella?---Přeju příjemné počteníčko :D.

Prolog

Pohled Edwarda

Prošel jsem dveřma školní budovy, očekávající další nudný den.

Šel jsem ke skříňce a tam si ji všiml. Krásné hnědovlasé dívky a to ani nemluvím o její vůni. Rychle jsem hodil věci do skříňky a šel od ní co nejdál. Zoufale jsem doufal že s ní budu mít co nejmíň společných hodin.

Jenže já mám až moc často smůlu. Potkal jsem ji hned na biologii a navíc si sedla rovnou vedle mě, na poslední volné místo v celé třídě.

Tak nádhernou vůni jsem necítil minimálně 50 let. A teď seděla vedle mě, stačilo se jenom kousek přiblížit a zakousnout se jí do krku.

Celou hodinu jsem trpěl. Ani jsem se nesoustředil na výklad, ne že by to bylo potřeba.

Jakmile zazvonilo sebral jsem učebnice a vyletěl ze třídy na čerstvý vzduch.

Snažil jsem se na ni nemyslet, ale bohužel na ni myslela příliš velká část mého okolí.

,Je fakt moc pěkná, možná bych ji mohl někam pozvat.'

,To je moc pěkné jméno... Bella. Vlastně i Issabella je krásné jméno.'

,Sednu si k ní u oběda a uvidíme.'


V břiše mě zžíral zvláštní pocit. Snad žárlivost?

U oběda jsem se snažil zaměřit její myšlenky. Možná to bylo tím zmatkem, že jsem nic neslyšel.

Z kusil jsem to znovu když šla přede mnou na chodbě. Nic, jakoby nemyslela.

Ten den jsem to zkusil ještě třikrát. Jakoby měla prázdnou hlavu.

Hned doma jsem o tom mluvil s Carlislem. Ten mě ale, místo odpovědi začal s úsměvem podezírat že jsem zamilovaný.

Problém byl s tím že já jsem upír a ona nádherně vonící člověk.


Část 1.

Pohled Jane

Jane, udělejte to pro mě, prosím,“ zaprosil Aro kouknul se mi z příma do očí.

Dobře, že jste to vy, pane,“ přitakala jsem, ale můj uražený výraz nezmizel.

Spoléhám na tebe, Jane,“ zacukroval a pak pokynul Felixovi.


Ten k němu v rychlosti přiběhl a utřel čelem podlahu.

Přejete si, pane?“

Ano, přeji. Půjdeš s Jane pro Bellu.“

Bellu? Myslíte Bellu Swanovou?“ zakoktal Felix a jeho pohled těkal vyděšeně po místnosti.

Znáš jinou ty tupče?“ křikla jsem na Felixe. „Samozřejmě Swanovou! Aro o ní mluví už pár týdnů.“

Pár dnů jsem ji sledoval, ta schopnost je úžasná. A podle mě, by ten svůj, říkejme tomu štít, tak tedy ten štít mohla roztáhnout na více osob. Ale musíme si pospíšit, než ji ten mladý Edward Cullen cokoli prozradí,“ vysvětloval Aro a po tváři se mu rozhosil ustaraný výraz. „Vyrazíte ještě dnes v noci.“

Ano, pane,“ řekli jsme svorně a odporoučeli si zabalit věci.

Večer jsme se sešli před vchodem do kanalizace a Felix mě nechal gentlemensky skočit do toho smradu první.

Tunelem jsme šli necelých 5 minut. Cesta na letiště a pak cesta letadlem byla naprosto nezáživná, kromě Felixových tupých poznámek o mém zadku, který prý rozrazí dveře na letišti. Jak vtipné.

Celý den jsme potom strávili v lese asi 50 km od Forks.

Až večer, asi kolem půlnoci, jsme šli pro naši milou Bellu.

Dostat se do jejího pokoje nebylo nic těžkého, nechává na noc otevřené okno. Felix do něj vyskočil první, však velice brzo vyskočil ven a uháněl do lesa pronásledován Edwardem. Roztomilé, Edward ji v noci špehuje, když spí.

,No, aspoň je pokoj od Felixe,' pomyslela jsem si a vyskočila do okna.


Bella spala jako andílek. Vzala jsem ji do náručí a opatrně vylezla z okna. Pak hop a už jsme stály dole. Chvíli jsem čekala na Felixe a když celkem dlouho nešel, položila jsem Bellu na trávník a zašla si do jejího pokoje pro papír a tužku. Načmárala jsem na něj vzkaz, že jsem s Belou v Neah Bay v malém zapadákově přibližně 50 mil odtud.

Cestu, která by auto trvala něco přes hodinu, jsem zvládla za necelé půl hodiny.

Hotel jsem tady hledala marně. Tak jsme se usídlily v lese. Tam se začala Bella probouzet.


Kde to jsem?“ ptala se rozespale.

Chytla jsem ji pod krkem. A mírně přidusila.

Jestli nebudeš spolupracovat, Edward umře,“ zašeptala jsem ji do ucha

Udělám vše, jen mu neubližujte,“ vykoktala a začala usedavě brečet, hloupý človíček.

Seděly jsme v tom lese snad 2 hodiny, než se konečně objevil Felix.

 

Trvalo ti to,“ vyčetla jsem mu a zvedla Bellu ze země.

Musel jsem Edwarda někam uklidit, hnal se za mnou až do Grand Forks, tam jsem se mu ztratil,“ řekl Felix a hodil si Bellu na záda.

Co je s Edwardem? Jak jste mohl běžet až do Kanady jen pár hodin?“ vřískala Bella na Felixových zádech.

Ještě slovo a Edward se nedožije zítřejšího rána, jasné? Teď si uděláme malý výlet do Itálie,“ vmetla jsem jí do obličeje a pak se otočila na Felixe a vybídla ho k pochybu.

 

Tentokrát nám cesta trvala mnohem déle, asi 2 hodiny. V Heleně, hlavním městě Montany, jsme nasedli na první letadlo do Říma a honem pryč, z téhle spropadené Ameriky.

Z Říma potom hodinová cesta do Volterry.

Konečně doma.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lady Volturi - Prolog + 1. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!