Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krvavé puto - 1. kapitola, Začiatok konca


Krvavé puto - 1. kapitola, Začiatok koncaTak máme tu 1. kapitolu mňa - EmmaCullen a voldy. Píšeme to spolu, ale kapitoly budem pridávať len ja. Krvavé puto - názov podľa lásky, v tomto prípade sesterskej. Nie je to Love story, ale dúfam, že sa bude páčiť. V skratke: Rosalie chýba láska, no... chce dieťa... veľmi po ňom túži. Raz neodolá a zoberie Verinho syna, zanesie ho do Európy a premení ho na upíra... Prídu nejaké zápletky... ale hlavne, budé táto poviedka o tom, ako sa snaží Alice pomôcť svojej sestre Rosalie uchrániť tajomstvo a postarať sa len o niekoľkoročného "chlapca" 100 kilometrov od domova. Prajeme príjemné čítanie a dúfame, že necháte komentárik, aspoň smajlíka =D

 

,,Rosalie, mala by si ísť na lov," poznamenal Edward.

 

,,Pôjdem, keď sa mi bude chcieť."

 

,,Máž čierne oči, nebudem čakať, kým sa na niekoho vrhneš."

 

,,Máš strašne čierne oči, nebudem čakať, kým sa na niekoho vrhneš!“


,,No, tak to máš o mne dosť vysokú mienku," zavrčala som naňho. Nebude mi predsa rozkazovať. Ja nie som nejaká bábka, ktorú môže ovládať. Keď povie hop, neposkočím. Nie som cvičená opica. Len si na nás vylieva zlosť z toho, že je sám. Cha, kto by ho aj chcel, takého dementného špehúňa. Nič som si nerobila z jeho nepríčetného vrčania niekde za mnou. Jeho chyba, že mi šmátra v hlave.


,,Chrobáčik, pôjdeš so mnou?" šepkala som Emmettovi do uška.


,,Miláčik, kedykoľvek, ale nie teraz, ehm, mám tu nejakú prácu s Jasperom."


Ja žasnem, keď už som si ulovila takého chlapa, tak som si mohla vybrať niekoho, kto nemá mozog v nohaviciach, ale zas, tie noci... Všetci sa na mňa vykašľali, no veď uvidíme, niekto to ešte bude ľutovať.

 

Vybehla som z domu a zamierila som k lesu. Takto ma okašlať. Snažila som si vyhnať s hlavy to, prečo idem na lov a sústrediť sa na lov. Po pár minútach som to zvládla. Ach, Boží kľud. S hlboka som dýchala a snažila som sa nevyvraždiť polovicu lesa. Konečne, tá slastná vôňa, lepšia než čokoľvek na svete... no, vedela by som o trochu lepšej aktivite, zahodila som tieto myšlienky za hlavu a rozbehla som sa za tým stvorením, čo mi skrížilo cestu.

Nevnímala som, ako dlho bežím, stačil mi ten dokonalý pocit slobody. Bolo to úžasné. Už dlho som takto nebehala. Konečne som narazila na to niečo, čo si práve užíva posledné sekundy života.
V duchu som sa začala diabolsky smiať, keď som si uvedomila, že môj dnešní zákusok je medveď. Emm bude nadšený. Hhmmm vyzerá chutne. Prešla som si jazykom hornú peru. Začala som cítiť jed, ktorý sa mi hromadil v ústach. Ale dnes nie, dnes sa pohrám.

,,Mu-ha-ha-ha!" smiala som sa v duchu ako nepríčetná.

Skočila som pred medveďa a sklonila sa k jeho prekvapenej tvári.

,,Máš sa krásavec?" vydýchla som mu do tváre. Asi si neskoro uvedomil, aké nebezpečenstvo v podobe tej krásky pred ním mu hrozí. Áno, som skromná.
Po tvári mu prešiel výraz hrôzy, otočil sa a čo najrýchlejšie bežal preč. S debilným uchichtnutím som zas skočila pred neho.

,,Ale čo? Niekam sa ponáhľaš, cukrík môj?"

Konečne mu došlo, že neutečie a tak začal útočiť. Rozbehol sa ku mne a ja som sa nepohla do poslednej sekundy, uhýnala som pred jeho chabými pokusmi rozdriapať ma a nekontrolovateľne som sa smiala očarujúcim hlasom ako tisíc zvončekov. Rozplývala som sa nad svojou dokonalosťou, keď práve Frank, ako som ho pomenovala zaútočil.

Nečakala som to a tak som sa nestihla vyhnúť, jeho smrtiace pazúry sa zaryli do môjho trička a zväčšili mi výstrih, až som mala pocit, že mi cezeň vypadnú.
,,Nemám sa za čo hanbiť," usmiala som sa na Franka keď mi niečo došlo, ach nie.

,,To bolo moje obľúbené tričko," precedila som skrz zuby a za neustáleho vrčania som mu jednu vrazila. Nemal sa dotýkať môjho tričôčka.

Ignorovala som svoj plán ,,odreagovanie na Frankovy" a zlomila som mu väzy. Za to tričko by si zaslúžil pomalú smrť na škripci, ale môže to brať optimisticky, som dobrá "duša".
Vychutnala som si môj múčniček a v skoro nepoškodenom stave som sa vracala naspäť. Prechádzala som popri nejakých domoch a "nenápadne" im nakukovala do záhrad.

Jedna ma však upútala. Bol to... áno bol to on, Verin dom. Ako omámená som sa pozerala na asi štvorročného chlapca, ktorý sa hral na piesku. Jamky v lícach, malinké kučierky. Bol to Henry. Ale veď to nie je možné? Je to pätnásť rokov.
Akoby zastal čas, akoby sa všetko vrátilo pätnásť rokov dozadu.
S úžasom som sledovala to dieťa predo mnou. Navlas podobné Henrymu, ale nemôže to byť on.
,,Colin, poď dnu, prechladneš," volal hlas z domu.
,,Aleeee, ociiiii,"prosil ten malý anjelik.
,,Žiadne odvrávanie," prikázal autoritatívny hlas a v dverách sa ukázala hlava muža v strednom veku, možno staršieho. Vlasy mal krásne hebké, ale pomedzi ne vyrastali strieborné vlasy a tvár zdobili vrásky od smiechu. Od šťastia.
Bola to typická rodinka užívajúca si každého dňa. Závidela som im. Áno, Ja Rosalie som im závidela. Mali niečo, o čom ja môžem len snívať. A aj to ide ťažko, kedže spať nemôžem a keď túžim po dieťati, cítim, že je to nereálne.
Počkala som kým sa zotmie a odhodlala som sa na radikállnu zmenu v mojom živote.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krvavé puto - 1. kapitola, Začiatok konca:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!