A je to tu! Pokračovanie Kouzelného Stmívaní. Dúfam, že sa vám to bude páčiť. Vaše MatusQaDLS a NatashaBedlife...
03.10.2010 (13:30) • MatusQaDLS • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 923×
9. kapitola - pohľad Katky
„Emmett Cullen! Odo dneška spíš v obývačke na gauči." Potom už bol pokoj a hre sa venovali všetci naplno. Hra sa blížila ku koncu a náš tým vyhrával, keď Alice dostala víziu.
„Dosť," vykríkla Alice. Všetci sa hneď zbehli pri nej, aby zistili, čo také sa deje. Alice ale iba pokrútila hlavou a s vražedným pohľadom sa otočila smerom k Emmettovi a na celú lúku zakričala:
„Ak čo i len prejdeš okolo mojej šatne, tak ťa zabijem!" Pozerali sme sa na ňu, no nikto tomu nechápal. Edward si to všimol a tak spustil:
„Alice mala víziu, že ich tím prehrá a Emmett to zhodí na to, že zle nadhodila a tak jej bude chcieť podpáliť šatňu."
Spadol mi kameň zo srdca. Už som si myslela, že by spoza stromov mohli vykuknúť tí traja. Pozrela som sa na Janku. Obe sme mysleli na to isté, a videla som, že aj jej sa uľavilo. Carlisle sa začal smiať a nakoniec vyhlásil, aby sme pokračovali v hre.
Hra teda pokračovala a ja som prebehla do polovice našeho ihriska. Teraz to bolo zaujímavejšie. Keď som prebiehala okolo Rose, všimla som si, že už aj ona s Jasperom sa začali viac snažiť. Emmettovi to takisto išlo lepšie.
Musím povedať, že aj keď som s Cullenovcami hrala prvý krát, išlo mi to viac než dobre. Síce moje spomienky z ľudského života boli presne také, ako ich opísala Stephenie - zahmlené a čudne rozmazané, pamätám si na to, ako sme hrávali v škole. Teraz sa mi to zdalo strašne pomalé, ale aj tak sa to vtedy dokázalo stať mojou obľúbenou hrou. Doteraz nezabudnem na jeden z mojich odpalov, keď som takmer rozbila okno školy. Z môjho premýšľania ma vytrhol neprítomný pohľad Alice. Ostala som stáť na miestne.
Bolo mi jasné, čo sa deje. A stačilo mi pozrieť na Janku a videla som, že aj ona pochopila Alicine slová.
„Boli na odchode, keď nás počuli." Znovu som vystrašene pozrela na Janku a Bellu, ktorá pri nej stála. Edward ich automaticky viedol k autu.
Modlila som sa, aby tie tri slová nik nevyslovil, no nakoniec som sa ich aj tak dočkala.
„Už je neskoro," oznámil všetkým Carlisle.
„Rozpustite si vlasy!" rozkázal Edward Janke a Belle. Aj keď som vedela dopredu, že to nepomôže, nahlas to vyslovila až Rose.
„To nepomôže. Ich pach je cítiť cez celú lúku." Všimla som si strach v jej hlase. Strach o tie dve zraniteľné osôbky po mojej ľavej ruke. Vôbec sa nechovala ako v knihe. Počula som kdesi za stromami zapraskať vetvičku a otočila sa za zvukom. Z druhej strany lúky sa k nám blížili tri postavy.
Hneď som podľa opisu v knihe spoznala Laurenta, Jamesa a Viktoriu. Okamžite som sa pohla a automaticky sa postavila pred Janku, ale aj tak som ostala za zástupom Cullenovcov. Cítila som, ako sa Janka zachvela. Chápala som ju, bolo iné čítať o tom a zažívať to na vlastnej koži. Určite aj ona aj Bella pociťovali strach. Bella z neznámych upírov, zato Janka ich poznala dosť dobre, a o to to bolo horšie.
„Verím, že toto patrí vám," povedal Laurent a hodil loptičku Carlislovi, ktorý mu poďakoval.
„Já som Laurent, toto je Viktoria a James," predstavil sa rodine.
„Ja som Carlisle a toto je moja rodina." Potešilo ma, že aj nás s Jankou predstavil ako rodinu. Zaujal ma Jamesov pohľad. Pozoroval Bellu, ktorá sa snažila mať sklopený zrak, aby jej nedovidel do očí.
„Zdravím," pozdravil sa Laurent, no nikto mu neodpovedal, aj keď sa potom ešte o niečom bavil s Carlislom. Pozrela som na Janku, ktorá sa ešte stále držala za mojim chrbtom. Zdá sa, že sme znovu premýšľali nad tým istým - ako zachrániť Bellu.
„Skvelé," odpovedal Carlisle. Síce som sa nevenovala ich rozhovoru, ale ako upír som to aj tak počula.
Laurent sa chcel pripojiť k hre. Nemohla som prísť na to, ako mám ochrániť Bellu. Už o chvíľku zafúka vietor a vedela som, čo to znamená. Keďže som ale nič neprišla, tak som sa išla postaviť na k domácej méte, aby im nič nebolo podozrivé. Otošila som hlavu späť. Ach, to nie. Odkedy sme sa tu s Jankou objavili, nešlo všetko podľa knihy.
Vždy som si všímala každý rozdiel, no akurát tentoraz tam aj tak ostali stáť Edward, James a dievčatá. Nechcela som si pripustiť, že Bella bude mať aj tak jazvu po uhryznutí, ale v tejto situácii som nenašla nič, čo by jej mohlo pomôcť. To som sa ale pekne mýlila. Zabudla som na jedinú vec, ktorá by jej pomôcť mohla.
Akonáhle sa James otočil, cez lúku prešiel závan vetra. Janka ale v poslednej chvíli odtrčila Bellu a postavila sa na jej miesto. Vietor jej prehrabal vlasy a James zavetril. Chvíľu mi nedochádzalo, čo to vlastne urobila. Myslela som na to, ako zachrániť Bellu, ale zdá sa, že teraz budeme musieť zachrániť Janku. Teraz som ale aj tak mala ešte starosť o Bellu, tak som ju odtiahla čo najďalej od Jamesa.
„Priniesli ste si občerstvenie?" opýtal sa James Edwarda a pomaly sa približoval k Janke, tak som nechala Belu stáť pri Esme. Všetci sme v okamihu stáli pri nich. Znovu som sa postavila na svoje miesto a Janku som stiahla za seba.
Netuším, kde sa to vo mne vzalo, ale automaticky som sa prikrčila a začala vrčať.
„Človek?" Laurent sa pozrel na Janku. Teraz už vrčali všetci.
„To dievča je tu s nami," odpovedal Carlisle. „Mali by ste odísť."
„Vidím, že je po hre," povedal Carlislovi, aj keď pohľad nespustil z Janky. „Pôjdeme." Zdvihol ruky a narovnal sa. „James!" Ten sa narovnal až po syknutí Viktorie a zaboril hlavu do jej vlasov. Pomaly prešli cez lúku, až v nej zmizli.
„Musíme odtiaľto Janu dostať!" oznámil Carlisle ostatným. Všetci sme sa na ňu pozreli. Veľmi som sa o ňu bála. Nemôžem dovoliť, aby sa jej niečo stalo. Prišla som k nej a objala ju. Nikto sa ani nepohol, okrem Edwarda, ktorý okamžite utekal za Bellou. Dokonca ani Jasper si nedovolil ma od nej odtrhnúť. Po chvíli ma pustila a pokúsila sa usmiať, aj keď to nebolo veľmi presvedčivé, keďže v očiach mala strach.
Potom som sa prebrala a odviedla ju k Belle do auta, kde som si nakoniec sadla takisto. Edward šoféroval. Išli sme rovno k nám a cestou som zavolala Charliemu, aby prišiel po Bellu. Bolo by nebezpečné ísť teraz k nej, keďže sme vedeli, že James nás sleduje. Za chvíľu už Edward prudko brzdil pred domom.
Vystúpila som ešte skôr ako stihol zastaviť. Videla som Janku ako sa snažila dostať z bezpečnostných pásov. Za iných okolností by som sa na tom bavila, ale teraz mi to smiešne neprišlo. Otvorila som jej dvere a jediným ťahom ju z nich dostala. Za pár sekúnd sme sa všetci zišli v dome. Všetci vyzerali dosť hystericky, nevedeli čo skôr. Dokonca ani Emmett už nemal svoju obvyklú náladu.
Janka odtiahla Bellu a spolu si sadli na sedačku v obývačke. Všimla som si, ako sa jej Bella pýtala, čo sa deje. Keď jej Janka v krátkosti vysvetlila o čo ide, nebola schopná slova. Ja som dokázala vnímať iba Cullenovcov baviacich sa o Janke. Boli na tom úplne rovnako, nikto nemal žiaden nápad, okrem ochrany a útoku, ktorým Emmettovi trošku vylepšili náladu.
Po chvíli sme začuli Charlieho auto odbočujúce na príjazdovú cestu k domu. Všetci sme stíchli a čakali, kým sa dostane pred dom. Netrvalo dlho a počuli sme jeho ťažké kroky na schodoch. Ozval sa zvonček pri dverách. Carlisle sa automaticky prebral a išiel ku dverám. Keď sa otočil, nahodil dokonalý výraz akoby sa nič nedialo.
„Zdravím Charlie," pozdravil Carlisle Bellinho otca. Ešte chvíľku sa o niečom rozprávali, ale ja som počúvala Bellu s Jankou. Keď to všetko Bella pochopila, začala sa obviňovať, že kvôli nej pôjde po Janke James, ale Janka jej to okamžite zatrhla, že jej nič nehrozí. Potom sa objali a Bella vyletela aj s Edwardom ku dverám.
Hneď ako sa rozlúčili, počula som štartovať Charlieho policajné auto. Carlisle sa vrátil späť do obývačky. Začali preberať räzne možnosti ako ochrániť moju najlepšiu kamarátku. Nemala som jej za zlé, čo urobila, pretože by som spravila to isté v jej postavení. Prišli sme na jedinú možnosť, ako ju ochrániť.
Na toto sa budeme musieť pripraviť. Nikdy som si nemylsela, že môžeme tak vybočiť od diania, ktoré sa odohrávalo v knihe, ale táto situácia iné riešenie nemala. Na všetkých bol vidieť zamyslený súhlas, až na Janku, ale tá teraz nebude rozhodovať. Už sme sa všetci rozhodli. Proti Jamesovi budeme aj bojovať, len aby sme ju ochránili...
Autor: MatusQaDLS (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Kouzelné Stmívaní 9 - pohľad Katky:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!