Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kouzelné Stmívání 8 - Katky pohled


Kouzelné Stmívání 8 - Katky pohledTak a moje poslední kapitola. Bohužel nemám na psaní čas, a tak končím! Ale nebojte se. NatashaBedlife za mě našla rovnocennou náhradnici. A co se v dnešním díle bude dít? Odpověď na tuhle otázku si musíte přečíst. Takže já se s Vámi loučím a pěvně věřím, že se spolu zase u nějaké povídky uvidíme. Vaše Edemsova

Koukala jsem na Janču a v duchu přemýšlela, jak to s námi bude. Vždyť už spolu nebudeme moci kamarádit. Náhle jsem ucítila zvláštní vůni. Čí je? Z mých úvah mě probudily dva nárazy. Zezadu mě držel Jasper a zepředu Emmett. Ani jsem se nebránila. Mysleli to dobře. Odvedli mě do domu a posadili do křesla. Carlisle mi vysvětlil, co být novorozený obnáší a že se s Jančou nebudu moci nějakou dobu vídat.

 

„Edward tě odhlásí ze školy. Je sice zvláštní, že jsi Janču nenapadla, ale víc lidí v jedné místnosti ti bude dělat velký problém. Nebo jsi už někoho napadla?“ Carlisleovi vyletělo jedno obočí vzhůru.

„No, málem jsem zabila jednu holku, ale včas jsem se zarazila. Myslíš, Carlisle, že mám nějakou schopnost?“ Carlisle kulil oči a něco si mumlal.

„Schopnost?“ divil se Emmett.

„No přece nějaký dar. Jako například Alicino vidění do budoucnosti,“ vysvětlila jsem Emmettovi. By mě zajímalo, jestli má místo mozku piliny. „Hele, nechci nějak otravovat, ale nemohli bychom na lov? Docela mě pálí v krku.“ Carlisle se plácl do čela.

„Já jsem vůl. Jaspere! Edwarde! Jde se na lov.“ Kluci mě čapli za ruce a táhli ven. Janča se na mě z okna usmála a zvedla palce.

„Díky,“ zašeptala jsem jejím směrem. Přeskočili jsme řeku a běželi hlouběji do lesa. Byla to nádhera. Všechny ty detaily. Edward najednou zastavil a já do něj narazila. Nečekala jsem to, no.

„Au,“ zavyl Edward a třel si paži.

„Nebuď baba,“ odvětila jsem. „Proč jsme vlastně zastavili?“

„Jsme na místě. Zavři oči a nech se ovládat zvířetem uvnitř tebe. Zhluboka se nadechni nosem.“ Pečlivě jsem plnila pokyny a za chvíli běžela na malou mýtinu. Páslo se tam stádo jelenů. Zlověstně jsem se usmála a skočila na nejbližší laň. Zakousla jsem se jí do hrdla a cítila, jak mnou protéká její teplá, lahodná krev. Když už v ní nic nezbylo, zahodila jsem ji za sebe a vrhla se na další. Takhle jsem skolila asi 3, než jsem se konečně cítila plná. Bohužel jsem měla trochu potrhané tričko.

 

„Hej. Jak to, že nemáš roztrhané oblečení?“ houkla jsem na Eda.

„Protože já se takhle už nějaký ten pátek živím. Ale neboj, za pár let to taky zvládneš.“ No, moc jsi mě teda nepotěšil. „Už ti vůbec nemohu číst myšlenky. Předtím jsem slyšel aspoň šum, ale teď vůbec nic. Musím se poradit s Elezarem. Třeba máš ty i Janča nějaký dar. Něco jako štít.“ Tím mi vnukl zajímavý nápad.

 

Po pár dnech u Cullenů...

 

„Carlisle, je možné, že mám kromě psychického štítu i štít fyzický?“ Carlisle se zamyšleně podrbal na bradě. Elezar má přijet i s celou svou rodinou za týden. Bude studovat jak mě, tak i Janču. Po zítří budeme hrát baseball. Janča bude dělat rozhodčího. Zbytek je rozdělen do dvou týmů.

 

1) tým - Já, Edward, Carlisle a Esme

2) tým - Emmett, Rosalie, Jasper a Alice

 

Pevně věřím, že vyhrajeme my. Na škole jsme baseball už hráli a vždycky mi to šlo.

 

Seděli jsme na gauči a sledovali nějakou komedii. Carlisle a Esme něco řešili v kuchyni a Rose si u televize lakovala nehty na nohách.

 

„No nic, jdu spát. Tak si užijte televizi a dobrou,“ houkla Janča a na důkaz toho zívla.

„Dobrou noc,“ ozvalo se z kuchyně. Janča se otočila a pelášila do našeho pokoje. Teď už je ale jen Janči, já tam využívám jen koupelnu a šatnu. Řekla jsem si, že bych mohla Janče udělat svačinu. Šla jsem tedy do kuchyně, kde jsem vyslechla část rozhovoru mezi Carlislem a Esme.

 

„Takhle to dál nejde! Musíme s tím něco udělat!“ rozčiloval se Carlisle.

„To ano, ale nemůžeme se zase stěhovat. Rosalie bude zase trucovat a Emmett bude mít zase útrum. A Alice bude ve svém nebezpečném živlu. Pochop, zatím to nebudeme řešit. Počkáme, jak se to nakonec vyvrbí,“ odporovala Esme. Pak si mě všimli a ztichli.

 

„Potřebuješ něco, zlatíčko?“ zeptala se mile Esme. Po předchozí hádce ani památky.

„Chtěla jsem Janče připravit svačinu,“ odpověděla jsem.

„Nemusíš. Já jsem ji už udělala.“ Poděkovala jsem a vrátila se do obýváku.

 

Ráno mě Janča pozdravila a šla do kuchyně na snídani. Hrozně to smrdělo, ale vypadalo to jako palačinky. Celý den jsem strávila u televize. Doma byla hrozná nuda. K večeru se jelo na nějakou louku. Vypadala jako hřiště. Prostě zrozená pro to, aby se na ní hrál baseball. Rozestavili jsme se po hřišti a začali s rozcvičkou. Čekalo se jen na Edwarda a Bellu. Bella měla s Jančou dělat rozhodčího. Abychom prý nepodváděli. Pche! Po 10-ti minutách čekání konečně Edward s Bellou dorazili.

 

„Omlouvám se za zpoždění. Táta se chtěl ujistit, že budu v pořádku. Dokonce mám sebou pepřák.“ Emmett se začal smát.

„Ukaž mi ho,“ volal v záchvatech smíchu. Bella jen vyplázla jazyk a v zápětí se schovala za Edwarda, protože na ni letěla bota. Ještě chvíli se tam pošťuchovali, než se Edward naštval, seřezal Emmetta a konečně se začalo hrát. Byla zábava. Emmett se pořád předváděl, dokud Rosalii nedošla trpělivost.

 

„Emmette Cullene! Ode dneška spíš v obýváku na gauči.“ Pak už byl klid a hře se věnovali všichni naplno. Hra se blížila ke konci a náš tým vyhrával, když Alice dostala vizi.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kouzelné Stmívání 8 - Katky pohled:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!