Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kouzelné Stmívání 8 - Jany pohled


Kouzelné Stmívání 8 - Jany pohledDalší kapitola je na světě. V komentářích se hodně řešilo, jestli Katka Janu kousne. Bohužel některé sklamu, ale nebojte, vzrůša a legrace bude ještě dost. Jinak, co se dozvíme v téhle kapitole? Jana nám popíše, co se ty 3 dny vlastně dělo a jaká je reakce Cullenů na to, že je Katka upírka. Předem se omlouvám za chyby. Přeji pěkné počtení. NatashaBedlife

„Jo, pojďte dál.“ Její dům byl pěkný, takový… americký. Přesně jako ve všech filmech. Sedli jsme si do obýváku a Edward po chvíli spustil.

„Bello, asi sis všimla, že já a moje rodina nejsme normální… Je to z toho důvodu,  že… Nevím, jak to říct… No prostě… Já a moje rodina jsme upíři.“

 

„Řekni něco, prosím,“ ozval se Edward. Bella se na něj dívala s láskou v očích. To je pár jak vyšitý. Edward + Bella.  Bella se nás potom vyptávala na různé věci. Edward vyprávěl o upírech a já, jak jsem se zde objevila. Nakonec jsme se s Edwardem zvedli a odjeli domu. Carlisle by měl být už v práci, takže bych do večera mohla mít klid.

 

„Kde je Katka?“ zeptala jsem se hned, jakmile jsme se vrátili.

„Jela se projet na motorce. Děsně se nudila,“ odpověděl mi Jasper. No, skvělé. Hlavně aby nenabourala. V tom Alice zděšeně vypískla. Všichni jsme se otočili jejím směrem. Tvářila se, jako by někdo umřel. Edward vrčel. Bože! Snad to není vize o Katce.

 

„Alice, co se stalo?“ zeptala jsem se. Moje nervy byly natažené k prasknutí.

„Žena… Nehoda… Katky nehoda… Rudé oči… To je vše. Víc nevidím.“ Esme začala vzlykat. Edward popadl Jaspera a Emmetta a běželi k autům. Asi v Alicině hlavě vyděl to místo a tak ví, kam jet. Bože! Žena a rudé oči. To znamená jediné. Upír! Ne, ona Katku zabije. Sebrala jsem se a běžela do garáže. Cestou jsem si vzala bundu. V garáži jsem vzala motorku a chystala se jet za klukama, ale Rose mě chytla.

 

„Jani, to nemůžeš. Jestli tam ta upírka pořád někde je, tak by mohla ublížit i tobě.“ Pevně mě chytla do náručí a já se konečně rozplakala. Rose mě odnesla do obýváku, posadila se semnou na pohovku a kolébala mě. Přitom mi šeptala uklidňující slovíčka. Pomalu jsem zavřela oči. Rose mě ještě chvíli kolébala, pak mě ale někomu předala do náručí a dotyčný mě odnesl do pokoje a položil na postel. Byl to Edward.

 

„Neodcházej,“ zašeptala jsem z posledních sil, a když jsem ucítila, jak si ke mně lehnul, usnula jsem.

 

Všude kolem mě byl les. Nevěděla jsem, kam mám jít. Náhle za mnou praskla větvička. Prudce jsem se otočila, ale nikoho jsem neviděla. Otočila jsem se zpátky a popošla pár metrů. Cítila jsem, jak mě někdo sleduje. Náhle kolem mě něco proběhlo a k zemi se snesl vlas. Sebrala jsem ho. Byl zrzavý. Bože. To je ta upírka. Dala jsem se do běhu. Náhle na mě ta upírka skočila. Přetočila mě na záda. Ty rudé oči. Ach ne. Zlověstně se zasmála, pootevřela ústa, až byly dobře vidět špičáky a skláněla se k mému krku…

 

V tom jsem se probudila.

 

„Klid Jani, jsem u tebe.“ Edward mě chytil do náručí. „Nebreč, byl to jen zlý sen.“ Ani jsem si nevšimla, že mi tečou slzy.

„Našli jste tam něco?“ Vzpomněla jsem si, kam jeli, než jsem se zhroutila.

„Bohužel tam byla jen motorka. Žádná krev, nic. Ani žádná pachová stopa. Dotyčná si dávala pozor.“

„Co to znamená?“ zeptala jsem se. Můj mozek byl pryč.

„Z velké pravděpodobnosti se Katka mění na upíra. Kdyby ta upírka měla jenom hlad, vysála by jí na místě a tělo by bylo kousek od místa nehody. Prohledali jsme okolí, ale nikde nic… Musíš se najíst, Esme pro tebe chystá večeři.“

„Nemám hlad,“ odvětila jsem mu.

„Musíš něco sníst, celý den jsi hlady.“

„Fajn.“ Edward mě chytil do náruče a odnesl dolů do kuchyně. Překvapilo mě, že tu byla Bella. Chvíli si mě a Edwarda prohlížela a pak vstala od stolu.

 

„Ahoj. Je mi líto, co se stalo Katce.“ Když jsem jí chvíli divně pozorovala, hned dodala. „Edward mi všechno řekl.“

„Musíme jen doufat, že jí přeměnila. Ta druhá možnost se určitě nestala.“ Bella na nic nečekala, a když mě Edward pustil na zem, objala mě. Musela jsem se ovládat, abych zase nebrečela.

„Holky, večeře,“ upozornila nás Esme. Bella mě tedy pustila a dali jsme se do jídla. Edward nás obě pozoroval. Bella na něj hodila pohled typu “jsi v pořádku?“

„Je zajímavé vás pozorovat, jak jíte.“ Normálně bych se tomu zasmála, ale strach o Katku byl větší. Takhle to probíhalo ještě dva dny. Culleni nechodili do školy, jen já a Bella. Dost jsme se skamarádily. Bella mi pomáhala přežívat ve škole, protože jsme měli dost společných hodin.

 

Když jsme se vraceli ze školy, museli jsme ještě zajet k Belle domu. Odnesla tašku do pokoje, trochu poklidila, s tím jsem jí pomohla, nachystala studenou večeři pro Charlieho, nechala vzkaz a jelo se k nám. Tedy ke Cullenům.

 

Jako vždy byl Edward, Emmett a Jasper hledat Katku. Nic nenašli. Carlisle říkal, že přeměna trvá 3 dny, takže Katka už musí být touhle dobou upír. V tom všichni Culleni zbystřili. Edward, Carlisle a Emmett hned běželi ven. Na nic jsem nečekala a běžela za nimi. Třeba Katka našla cestu domu.

 

Opravdu. Katka stála na příjezdové cestě… v bojové pozici. Culleni také. Kašlala jsem na ně a běžela ke Katce.

 

„Katko,“ zavolala jsem na ní. Odtrhla oči do Carlislea a podívala se na mě. Měla sytě rudé oči a byla nádherná, přesto jsem se jí nebála a ještě přidala na rychlosti.

„Jani,“ zavolala mi nazpátek. Její hlas byl jiný. Přesto to byla ona. Konečně jsem byla u ní a skočila jí do otevřené náruče.

 

Vrčení za mnou zesílilo. Katka si mě hned schovala za záda a vrčení opětovala.

 

„Co se děje? Proč na sebe vrčíte?“ Nešlo mi to dohromady.

„Zeptej se Cullenů. To oni se postarali o mou přeměnu. Jsem tak ráda, že tobě nic neudělali.“ Katka mě pohladila po vlasech a v očích se jí objevila lítost.

„Co to meleš. Přeměnila tě nějaká upírka, která se živí lidskou krví. Měla bys být ráda, že tě nezabila.“ Ona si opravdu myslí, že by jí Culleni ublížili? Katka ještě více zavrčela a Carlisle se narovnal.

„Katko, opravdu s tím nemáme nic společného. Jana ti říká pravdu. Všichni jsme se o tebe moc báli. Edward s Emmettem a Jasperem tě chodili každý den hledat, ale nikdy nenarazili na nějakou stopu, která by k tobě vedla. Pusť prosím Janu, než jí ublížíš.“ Katka po něm hodila pohled, který určitě nebyl moc hezký.

„Já Janě neublížím. Je to moje kamarádka.“ Stála jsem tam a sledovala, jak se k nám tajně ze zadu plíží Jasper. Bylo mi jasné, že jako novorozená je nebezpečná, a tak jsem se trochu uhnula. Jasper a Emmett počkali na chvíli, kdy se na mě Katka znova podívala a skočili na ní. Ani se nestihla bránit a už jí vlekli dovnitř. Edward poslal Bellu domu a mě chtěl poslat s ní, ale já se nenechala.

 

„Esme mě odvedla do kuchyně. Prý, abych jí pomohla s večeří. Je jasné, že nechtěli, abych byla v obýváku, kvůli Katce, ale když mi neublížila venku, proč by mi měla ublížit teď? Jasper hlídal vchod do kuchyně. Připadala jsem si jako nějaký vězeň. Ať jsem se hnula kamkoliv, vždy se mnou byl někdo z Cullenů. Takhle to probíhalo několik dnů. Katka chodila na lov s Emmettem a Jasperem. její oči už byly zlaté, jen pár rudých teček naznačovalo, že je ještě novorozená. Moje ochrana už nebyla tak silná. Mohla jsem se po baráku potulovat sama, ale nesměla jsem se objevit v místnosti sama s Katkou. Bylo mi hrozně. Katce očividně taky, protože mi v psaních, které posílala po Jasperovi, sdělovala svoje pocity. Nechtěla o nich mluvit před ostatními. Na venek se tvářila klidně, ale uvnitř ní to vřelo, jak napsala v jednom dopise. Bella k nám už taky mohla, ale platili pro ni stejná pravidla, jako pro mě. Do školy jsme chodili všichni kromě Katky. Odhlásili jsme jí a řekli, že se vrátila do Los Angeles k matce. Já jsem se rozhodla tu ještě nějakou dobu zůstat. Naštěstí na to skočili. Večer měla být bouřka, prý jediný čas, kdy můžou Cullenovi hrát baseball. To bude zajímavé.

 

 

 


 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kouzelné Stmívání 8 - Jany pohled:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!