Ahoj, tak je tu Katky pohled na 2. kapitolu. Je to sice kratší, ale já to prostě musela useknout tak brzo. V příštím pohledu se vám to pokusím vynahradit. Takže si hezky užijte kapitolu a pište prosím komentáře, ani nevíte, jakou mám radost, když je čtu. Moc chci také poděkovat za komentáře u předchozích kapitol. Vaše edemsova a NatashaBedlife
22.05.2010 (21:45) • NatashaBedlife • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1613×
2. KAPITOLA
POHLED KATKY
„Doufám, že nejsou žíznivý,“ pošeptala jsem Janě. Znám její reakce, teda do teď jsem si to myslela. Začala se smát. Vyvalila jsem oči a sledovala ji. Emmett a Rosalie se tvářili stejně jako já. Nevím, jestli kvůli tomu, že víme, kdo jsou, nebo že se tomu Jana směje. Možná obojí. To už k nám ale ti tři došli.
Podívala jsem se pořádně na Janču a pak na mě. Měly jsme na sobě pyžama. Já jsem měla růžové tričko s nápisem “Hallo America!“ a pod tím byla žirafa s kufrem, jak vystupuje z lodi u sochy Svobody. Ale Janča, ta to měla horší. Na jejím místě bych se nejraději propadla. Měla červené, skoro průsvitné šatičky, které schovávaly jen to nejdůležitější. Teď už vím, proč se smál. Ale já jsem se musela taky “trošku víc“ pousmát. Říkala jsem si, že když možná teď zemřu, tak alespoň s úsměvem na rtech. Janča si je najednou začala podrobněji prohlížet. Začalo zvonit, ale tomu jsem takovou pozornost nevěnovala. Koukala jsem na Janču. Asi něco chtěla říct, ale vypadalo to, že je jí trapně.
„Nemá tu někdo mikinu?“
To mě znova dostalo. Ale za chvíli jsem se zklidnila, protože jsem si představila sebe na jejím místě, a tak směsný mi to nepřipadalo. Cullenovi nás sledovali, ale z jejich tváře se nic nedalo vyčíst. Pak se pohnula Alice a sundala Edwardovi kabát. Při té příležitosti jsem si pořádně prohlédla Alici. Byla malá ale roztomilá. Měla hezké oči a krátký sestřih, který jí slušel. Janča potichu poděkovala a vzala si oblečení na sebe. Bylo vidět, že už je trochu klidnější.
A tak jsem se chtěla Janče omluvit. „Promiň. Vím, že to nebylo hezké, ale uznej, že kdyby jsi byla na mém místě, tak bys reagovala stejně,“ omluvila jsem se a viděla jsem na Janče, že mám pravdu. Přece už jí pár let znám.
„To je v poho,“ odpověděla Janča.
„Kdo jste?“ zeptal se Edward a vypadal, jako by jí chtěl upálit obličej. Pak najednou z Janči pusy vyjelo
„Jsem Vala Mal Doran a tohle je Teyla Emmagan. Jsme z planety jménem Athos.“ Tak tohle bylo z našeho oblíbeného seriálu. A já jsem se zase začala usmívat. Janča asi doufala, že ten seriál neznají, ale pravděpodobně jo.
„Nedělej si z nás legraci. Někteří z nás mají hlad a ty tolik voníš…“ zapředl Emmet a nasál vzduch. Jeho oči znovu zčernaly. Janča vytřeštila oči a znova odpověděla.
„OK. Jmenuji se Jana Jindrová a tohle je Katka Krásná. Jsme z České republiky, a pokud se chcete zeptat, kde jsme se tu vzaly, tak vám neodpovíme, protože to samy nevíme.“ Takovouhle jsem Janču neznala. Má v sobě asi dost odvahy. Ale byla jsem ráda, že s nimi nemusím mluvit já.
„Na co myslíte?“ zeptal se nás Edward. Koukala jsem na něj, protože jsem myslela, že nám vidí do hlavy, ale pak jsem jsi to přebrala a pochopila, že asi vidí, jenom když my chceme. Alice Edwarda okřikla a začala se chovat velice přátelsky. Zeptala se nás, kde je vlastně Česká republika, že o ní v životě nic neslyšela. Chvíli bylo ticho a pak se nám najednou vrhla okolo krku, jako kdybychom s ní byly největší kamarádky. Hodně se mi ulevilo a asi taky Janče, už jsme nevypadaly vystrašeně. Tak jsme jí řekly, že až uvidíme atlas, tak jí to povíme.
Nabídla nám, abychom jely k nim domu, trochu se převlékly a vzaly si nějaké boty, protože jsme byly obě na boso. I když jsme se trošku bály, ale nějaký oblečení jsme potřebovaly, hlavně Janča. Tak jsme souhlasily. Vycházeli jsme ze školy, zrovna pršelo, takže jsme trošku zmokli, ale to nám moc nevadilo.
Teď jsem před sebou viděla krásná auta. Jedno bylo bílé, druhé červené, myslím, že Volvo a BMW, já se v tom nevyznám, ale tyhle auta se mi hodně líbí. Asi musely být drahé, protože vypadaly o hodně lépe než ty další, co tu byly. Jedno cizí bylo dokonce tříbarevné, vypadalo hrozně. Nasedly jsme a jely. Edward pustil rádio, kde hrála zvláštní hudba. Nikdy jsem jí neslyšela. Možná to byla vážná hudba, co já vím, ale líbila se mi. Vzala jsem Janču za ruku, protože jsem se bála, když jsme zahýbali do tmavého lesa. Janča už nebyla vyděšená jako já a tak jsem se trošku uklidnila.
Vystoupili jsme u velice krásného domu. Byl celý prosklený. Kdyby mně Janča netáhla dovnitř, mohla bych tu slintat pořád. Venku byla pěkná zima a tak jsem doufala, že se vevnitř zahřeji, ale tam bylo jen o pár stupňů více než venku. Alice nás vzala do nějakého pokoje, kde bylo strašně moc oblečení. Hádám, že to byla její šatna. Než jsme vstoupily dovnitř, viděla jsem Edwarda, jak se začal bavit s chlápkem, asi tak okolo 30-ti let. Možná to byl Carlisle, ale to nevím. Alice mi oblékla hezké bílé šaty. Janče podala červený top s riflemi. Byly jsme velice překvapené, kolik Alice měla oblečení, to ani v knížce nebylo. Po chvíli nás Alice poslala do jídelny. Potkaly jsme Jaspera, jak si nás pečlivé prohlíží, Rose asi byla překvapená, že my víme, že jsou upíři, ale na její kamenné tváři nebylo nic poznat. Hned vedle stál Emmett, hrozivě zavrčel, docela jsem se lekla, ale ten velice mladý pán na něj zakřičel a já jsem poznala, že je to Carlisle. Ale Edward nikde. Šly jsme teda do jídelny, která byla spojená s kuchyní, kde vařila Esme, to jsem poznala hned (v knížce ji Stephenie popsala správně). Vedle ní stál Edward a pomáhal jí. Vypadalo to, že kuchyni používají poprvé, protože nikdo nevěděl kde co je.
„Určitě jste vyhladovělé, tady máte něco k snědku,“ povídala Esme a podala nám na talíři volská oka. Jídlo jsme si odnesly ke stolu, kde už všichni seděli. Carlisle se zhluboka nadechl, ačkoliv to nepotřeboval, a spustil.
Autor: NatashaBedlife (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Kouzelné Stmívání 2 - Katky pohled:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!