Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kdo jsem? 1

Renesee Carlie Cullen


Kdo jsem? 1Seznamte se s hlavní hrdinkou, která hledá odpovědi na své otázky. Kdo je? Jak se jmenuje? Čím se stala? To se dozvíte postupně z mé povídky. Dnes se dozvíte, že se naše hlavní hrdinka přeměnila, ale v co? Pomůže jí někdo? Setká se s Cullenovými?

Už několik let ze mě není člověk a já dodnes nevím, co se ze mě stalo. Na mytické bytosti jsem nikdy nevěřila a ani nevěřím. Musela jsem se nějak proměnit. Nikdy nezapomenu na ten den, kdy se to stalo. Byl podzim a já se procházela po lesní pěšině až na louku, kterou jsem milovala a kde jsem trávila nejvíce času. Při zpáteční cestě mi však někdo zastoupil cestu. Byl to krásný, vysoký a velmi pohledný mladík, který podle vzhledu vypadal ve stejném věku jako já. Mně v té době bylo čerstvých 18 let.

„Promiň, prosím,“ řekl šeptem a pohladil mě po tváři. Ucítila jsem štiplavou bolest na krku. Po ní už jsem se propadala do temnoty. Všude okolo mě byly plameny, které olizovaly mé tělo. Měla jsem pocit, že jejich úkolem je mé tělo spálit. Strašně jsem trpěla a přála si umřít. Přála jsem si, aby ta nesnesitelná bolest ustala. Po nějakém čase, ani nevím jak dlouhém, vše konečně přestalo a já procitla z temnoty na světlo. Dezorientovaná - a po prvním pohledu na sebe v nedaleké kaluži - i vyděšená. Má pleť byla daleko světlejší než dříve a moje původní hnědé oči měly rudou barvu. Zjistila jsem, po pár pozorováních sama sebe, že jsem rychlá, silná a neskutečně krásná. Neříkám, že jsem bývala ošklivka, ale teď se ze mě stala dokonalá a bezchybná kráska, co se fyzické stránky týče.  Skoro jsem se ani nepoznala.

Nejhorší však bylo pálení mého hrdla a já neměla páru o tom, kde se tam vzala a proč nechce odejít. Rozhodla jsem se, že se pokusím tohoto pálení nějak zbavit. Zkoušela jsem mnoho věcí, jako např. vodu, houby, listy ze stromů... Vůbec nic nepomáhalo a pálení bylo čím dál tím horší.

Najednou jsem uslyšela nějaké hlasy. Nevím, kdo to byl, ani co v lese chtěl, ale já začal mít pocit, že mě něčím přitahuje. Vše se ale událo šíleně rychle...

Najednou jsem se před ním objevila a než stačil vydat hlásku, zakousla jsem se mu do krku. Sála jsem tu lahodnou tekutinu, jakou pro mě byla jeho krev. Když jsem dopila, zjistila jsem, že je mrtvý. Pohřbila jsem ho zahrabáním do země a utíkala rychle pryč, protože jsem v dálce uslyšela hlas, který někoho volá. Nepoznávala jsem se a neuvědomovala si, proč jsem to udělala. Jedno však bylo pozitivní: opustila mě ta pálivá žízeň, kterou jsem měla v krku.

„Takže mně chutná lidská krev?“ ptala jsem se sama sebe, až mě to šokovalo. Bylo mi líto, že jsem ho zabila. Hnulo se ve mně mé svědomí a já díky tomu strašně trpěla.

Od tohoto okamžiku se živím lidskou krví, ačkoli bych se raději živila něčím jiným, ale té pálivé žízni v krku nelze odolat, ani jí zabránit v tom, aby mě celou nepohltila a ze mě se nestala přímo krvelačná bestie. Dokážu chvíli odolávat, ale jen pár dní, než mě žízeň úplně pohltí a já se poddám té lahodné vůni lidské krve. S odklízením těl si nedělám velké starosti, protože je zahrabávám v lese, hluboko do země. Vůbec si nelámu hlavu s tím, kdo to byl a co byl zač. Jedno mi však na této mé „obživě“ vadí. Vadí mi, že kvůli mně umírají lidé. Kdo jsem? Proč zabíjím lidi? Dokáže mi někdo odpovědět?

 

Shrnutí


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kdo jsem? 1:

 1
29.08.2011 [19:40]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!