Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kámošky až za hrob - 4. kapitola

the-host


Kámošky až za hrob - 4. kapitolaTakže, v této kapitole Bella Jennifer poví o svém bývalém životě s Edwardem. Doufám, že se Vám kapitolka bude líbit. Annalyne

4. kapitola - Bella´s story


Jasper

Stál jsem opodál a sledoval rozhovor mezi Edwardem a Alicí. Alice se snažila Edwarda uklidnit, ale nedařilo se jí. Edward byl nešťastný. Nemohl snést ten pocit, že by Bella mohla být mrtvá. Miluje ji a my to víme, ale lže sám sobě. Myslí si, že když bude s Blake, tak všechno bude v pořádku, ale má v tom problém. Blake nemiluje a ona to neví. Najednou se ozval rachot a vrčení. Okamžitě jsem vstal ze židle a šel do pokoje. Alice ležela ve skle a nad ní se skláněl Edward. Okamžitě jsem vyběhl a odstrčil ho od ní. Vím, že sklo jí nic neudělá, ale Edward by jí mohl něco udělat, když je upír. Kolem Edwarda se najednou objevil Emmett, chytil ho za ruce a odvedl ho. Podíval jsem se na Alice. Ta se na mě dívala s lítostivým pohledem. Zvedl jsem jí palcem bradu a chtěl ji políbit, ale ona se šikovně otočila a políbila mě.

„Jsem v pořádku,“ zašeptala a odtančila ke dveřím.

 

Alice

Ve chvíli, kdy mě Jasper chtěl políbit, tak jsem dostala záblesk Belly. Byla překrásná. Trochu víc bledá, ale krásná. Takže je naživu, bliklo mi hlavou, ale najednou vize skončila. Jasper už měl skoro své rty na mých, ale já jsem se otočila a políbila ho. Potřebovala jsem si zalovit. Šla jsme ke dveřím a vyběhla ven. Běžela jsme lesem a zastavila se u řeky, která rozdělovala rezervaci mezi námi a vlkodlaky.

Nadechla jsem se a ucítila pumu. Všechno jsem tedy nechala plavat a běžela na místo, kde se nacházela moje večeře.

 

Jennifer

Bella ležela na velké bílé posteli a spala. Taky bych si měla lehnout, ale nepotřebuju to. Byla jsem totiž na lovu. Ulovila jsme si grizzlyho a ten mi postačí na týden. Potom budu muset vyrazit do města a zakousnout něco silnějšího. Z mého přemýšlení mě vytrhl křik. Okamžitě jsme vběhla do ložnice, kde se na posteli svíjela Bella.

„Bello!“ Třásla jsem s ní a ona najednou otevřela oči a rozbrečela se. Posadila jsme se vedle ní a objala ji.

„Je to jen sen! Ne skutečnost,“ opakovala jsem pořád dokola, ale Bella se pořád třásla.

„Není tu… odešel. Není tu,“ pořád opakovala a zase se rozbrečela. Cítila jsem se bezmocně.

„Pšššššt… pšššt. Má to co dočinění… s tím Edwardem?“ zeptala jsem se jí a ona se ještě víc rozbrečela.

Brala jsem to jako souhlas.

„Bello,… řekneš mi o něm víc?“ zeptala jsem se jí a ona se na mě podívala. Viděla jsem v jejích očích smutek.

„Tak jo,“ zašeptala a utřela si slzy. Sedla si rovně a začala.

„Víš, nikdy jsem neuvažovala, jak umřu, ale to, že jsem chtěla umřít kvůli Edwardovi, byla veliká blbost,“ zašeptala a trhla sebou.

„Bude se ti to zdát neuvěřitelné a iracionální, ale on a jeho rodina jsou upíři,“ řekla a podívala se na mě.

„Wow, takže upíři existují,“ zašeptala jsem si pro sebe.

„Milovala jsem ho… a moc, ale on mě ne. Na mé osmnácté narozeniny mi jeho sestra Alice připravila oslavu, jenže jsem se řízla o papír a její přítel Jasper se mě pokusil zabít,“ zašeptala a já jsem přemýšlela o Alici. To ona se ji pokusila zachránit, když jsem ji zachraňovala já. Podívala jsem se na Bellu a ta pokračovala.

„Den po tom mě vzal do lesa, že si musíme promluvit. Nikdy bych si nemyslela, že by se něco takového mohlo stát. Že by mě opustil,“ zašeptala a rozbrečela se. Nechala jsme ji. Bylo mi jí líto.

Bells se na mě podívala.

„Řekl, že mě nechce a jen tak si odešel,“ řekla smutně Bella a zívla.

„Zítra mi to všechno dopovíš. Teď jdi spát. Jsi unavená a den byl těžký. Dobrou Bell,“ zašeptala jsem a pohladila ji po vlasech. Bella si lehla a přikryla se.

„Dobrou, Jenny,“ se zívnutím zašeptala a já zavírala dveře ložnice.

 

Nikdo

 

Od rozhovoru mezi Jennifer a Bellou uplynulo pět měsíců. Za tu dobu se mezi Jenny a Bells vytvořil sesterský vztah. Bella se smířila, že Jenny musí každý měsíc zabít člověka, aby měla dostatečnou sílu, ale věděla, že Jennifer by jí nikdy neublížila. U Cullenů se toho ani moc nestalo. Emmett s Rosalie se přestěhovali do Denali a Edward se smířil s tím, že je Bella mrtvá. Alice mu neřekla pravdu, jelikož si nebyla jistá, jestli je to pravda nebo ne. Protože na Bellu přestal její dar fungovat. Bella nikdy nezapomněla na Edwarda. Pořád ho miluje. To samé i Edward, ale pro něj tu už Bella není, ale to, čeho se Edward vždycky obával a co nechtěl Belle splnit, se brzy stane skutečností.

 

Bella

Dneska jsem byla rozhodnuta o svém osudu. O tom, co chci a čeho chci docílit. Nevím, jestli bude Jennifer souhlasit, ale párkrát jsme se o tom už bavily. Vím, co chci. A doufám, že mě Jennifer neoblafne, jako to udělal Edward. Šla jsem z vysokých točitých schodů do kuchyně, kde se momentálně nacházela Jen s mlíkem a cereáliemi v ruce.

„Dobré ráno, Bello,“ zazpívala a se lžičkou v ruce odcházela ke stolu. Já jsem šla rovnou k ní a přisedla jsem si naproti. Jennifer polkla a nabírala další lžičku.

„Co se děje? Ty nemáš hlad?“ zeptala se mě a nabrala si do pusy další várku.

„Ne… Chtěla jsem se na něco zeptat,“ řekla jsem k ní a Jennifer polkla další sousto a automaticky nabírala další lžíci cereálií.

„Ptej se,“ řekla mi a vložila si lžíci do pusy. Já se nadechla a odpověděla jsem.

„Proměň mě,“ zašeptala jsem a Jennifer se zakuckala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kámošky až za hrob - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!