Řekněme, že Bella se nikdy nepřestěhovala do Forks. Místo ní se tam přestěhovala její o rok mladší sestra Michelle. Bella, jak všichni víme, je po otci. Taková tichá hodná holka. Michelle je naopak spíš po matce. Taková střeštěná malá holka. Na druhou stranu je tam sebevědomí a krásný Edward Cullen, který je ještě k tomu volný. Jenže co když s ním nebude Michelle kvůli jeho neotrlému smyslu pro humor vycházet i přesto, že se jí Edward neuvěřitelně líbí? Vyhraje srdce nebo hlava?
14.11.2011 (18:00) • CooLiN • FanFiction na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 1130×
Bella
„Mamí! Prosím, pusť mě. Jsou tady lidi. Je tady spousta lidí!“ Matka mou mladší sestru nechtěla pustit, protože se jaksi nechtěla smířit se skutečností, že její malá holčička se chce nastěhovat k otci. Alespoň do doby, než skonči střední školu. Což bude ještě pár let trvat vzhledem k tomu, že před pár dny oslavila šestnácté narozeniny.
„Mami, asi bys ji měla vážně pustit, za dvacet minut její letadlo odlétá,“ řekla jsem, abych zachránila svou nejmilejší a zároveň jedinou sestru.
„O letních prázdninách za mnou přiletíš, ano?“ řekla mamka se slzami v očích, ale Michelle jen pokrčila rameny. Ještě mě objala a letmo políbila na tvář a už mizela mezi stovkami lidí, kteří právě přiletěli z Mexika a Toronta.
Máma vzlykala do kapesníku, který drtila v ruce, a já ji odvláčela do našeho auta, kde už čekal mámin přítel Phil. Mámu jsem posadila na zadní sedadlo a sedla si vedle ní abych ji trochu uklidnila.
„To ji to tolik vzalo?“ zeptal se mě Phil. Já jsem přikývla a dál ji utěšovala. Přemýšlela jsem, jestli by takto plakala, kdybych odletěla já, jak bylo původně v plánu. Máma vždycky měla raději Michelle. Ani nevím proč. Možná proto, že je jí tolik povahově podobná. Vzhledem je úplně jiná. Blond vlasy, modré oči, tmavá pokožka opálená od slunce. Je to typická holka z Kalifornie.
Michelle touží po obdivu a toho se jí také dostává už jen proto, že je krásná a neuvěřitelně praštěná. Není hloupá, ale musí pořád něco dělat. Nesnáší nudu. To je taky důvod, proč chodila na hodiny tance, hry na klavír, do dramatického kroužku a na lekce malování, s kterými ale sekla v ten moment, kdy se dozvěděla, že bude muset malovat obrazy složitější než je sluníčko, které ona umí mistrně.
Klidně se vsadím, že ve Forks stráví hodně času v ředitelně, protože je jejím zvykem vyvolávat v jídelně rýžovou válku a v zimě sněhovou. Nikdy jsem nepochopila, jak dokázala, že se jí ty sněhové koule, které dotáhla do jídelny, nikdy nerozpustily.
Taky nedokážu pochopit, jak mohla dobrovolně odjet do Forks, když ví, že je tam nuda. Možná změnila postoj k malým městům… ne to je kravina. Ne to je ultra kravina. Michelle nesnáší malé města plné lesů a dalších takových věcí. Medvědy, lišky, kance, jeleny… ráda je pozoruje v zoo, jinak se jich šíleně bojí. Představa, že by někdy na procházce lesem – pokud se tam vůbec odváží vkročit – potkala nějakou veverku nebo, nedej bože, laň u mě vyvolávala otřesy smíchu. Představa, jak Michelle prchá rychlostí světla z lesa a s jejím ohromným orientačním smyslem byla neuvěřitelně komická.
Zajímalo by mne, jestli jí konečně došla skutečnost, že letí do Forks za naším tátou. Skutečnost je taková, že si bude muset zvykat na neustálý déšť, žádné sluníčko a hlavně samá zeleň. Taky by si měla uvědomit, že bude nucena sdílet koupelnu s tátou a taky samozřejmě televizi a další pro ni životně důležité věci - nechápu sice k čemu je televize tolik důležitá, ale to je vedlejší. Taky je tady skutečnost, že nebude mít vlastní auto a máma ji bude jednou měsíčně posílat kapesné, které Michelle vyžaduje i přesto, že bude u otce.
Myslím, že táta si s ní užije ještě hodně zábavy. Pokud se ovšem Michelle nerozhodně vrátit zpět k mámě. Což je mimochodem velmi pravděpodobné. Počítám, že tam vydrží maximálně dva až tři měsíce. Možná ještě míň.
Autor: CooLiN (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Just love - Prolog:
zajimave kdy bude dalsi?
Veľmi zaujímavý nápad... teším sa na pokračovanie
Super už se těším na pokráčko.. :D
V článku jsem ti opravila nějaké chyby, tak si na ně dávej pozor, díky.
+ nepoužívá se podtržení > plete se s odkazy,
+ mezery,
+ shoda podmětu s přísudkem,
+ nesmyslné věty,
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!