Další kapitola! Doufám, že se vám bude líbit. Bella začíná pomalu Edwarda nenávidět a to se znají teprve pár hodin. Co se stane si budete muset přečíst...
21.11.2009 (17:15) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3832×
Noční můra
Nevím, jestli se mi to zdálo nebo ne. Jeho oči při pohledu na mé nohy nebezpečně zčernaly. Okamžitě mě polil strach, ale ten se vmžiku změnil na údiv! Rychle se otočil a odvrátil pohled. Celou cestu jsem přemýšlela o tom, co se právě stalo. Rozhodně to není normální, ale co s tím udělám. Toho člověk už nikdy doufám nepotkám, takže mi to může být jedno.
Sice by ho byla škoda, ale to je jedno. S tim nic neudělám. Pilot ohlásil, aby jsme se připásovali, že za několik málo minut přistáváme v Seattlu a že doufá, že se nám cesta líbila a bla bla bla bla... Tyhle řeči jsem z hlavy uplně vypustila. Připoutala jsem a modlila se ať už můžu vypdnout. Sedět vedle tohohle namyšlence mi byl čert dlužný.
Konečně jsme dojeli. Byla jsem unavená. Donesla jsem si své kufry nahoru a šla do koupelny. Samozřejmě společné. Budu si muset hodně dlouho zvykat, ale snad to nějak zvládnu. Nechala jsem proud horké vody, aby tekl po mém těle. Olíčila jsem se a zaplula pod peřiny. Zdál se mi sen.
Seděla jsem v letadle a vedle mě Edward. Přesně jako dneska. Podíval se na mě. Jeho oči měli černě uhlovou barvu. Pomalu se naklonil k mému krku a jeho zuby, ostré jako žiletky se mi zarily do mého krku.
S křikem jsem se probudila. Charlieho to naštěstí nevzbudilo. Bylo něco kolem šesté ráno a já nemohla usnout. Šla jsem dolů a udělala jsem si snídani. Taky Charliemu jsem nechala pár toastů a kafe. Sedla jsem si k televizi, ale ani jeden televizní kamnál mi nebyl po chuti. z té nudy jsem usnula. Probudila jsem se a slyšela nějaké hlasy z kuchyně. Chtěla jsem se zvednout, ale strašně jsem se lekla.
„Chtěl bych vidět jaká je tvoje nejhorší noční mura. Upíři, vlkodlaci?" začal se smát, ale když viděl můj vážný výraz okamžitě přestal. Zadíval se na mě, jakoby ze mě chtěl něco vyčíst, ale očividně se mu to nedařilo. Musela jsem uhnout pohledem. Ani neví, jak je blízko pravdě. Jo zdá se mi s upírama a tím upírem je on.
Zabouchla jsem za sebou dveře. Dostala jsem strašlivý strach. Převléhla jsem se. Vzala jsem si uplé jeansy a tmavě modré tričko. oblékala jsem si tričko, když mě vyrušilo zaklepání.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jiná Bella! 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!