A další.
07.12.2009 (21:45) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3017×
Bylo to něco neuvěřitelného. Myslela jsem, že se pod ním rozplynu štěstí, ale naštěstí se nic takového nestalo. Byl to ten nejlepší sex, který jsem kdy zažila, a to jsem jich měla už požehnaně.
Začal se ve mě pomalu pohybovat a já vzdychla. Místností prostupovali jen anše hlasité vzdychy a já se pomalu blížila k vrcholu. Začal přirážet a já byla v sedmém nebi. Mé tělo s začalo otřásat pod náporem té vášně a já dosáhla vrcholu. Ještě pár krát přirazil a svalil se na postel vedle mě. Přitulila jsem se k němu a přitiskla se k němu jako klíště. Byla jsem příjemně unavená a oči se mi klížili, nechala jsem se pohltit bezesným spánkem.
Ráno jsem se probudila a rozhlídla se po pokoji, nikdo tam nebyl. POhltila mě panika, kde je Edward? Byla jsem stále nahá a tak jsem se zabalila do deky a šla ke dveřím. Ty se ale náhle otevřeli a v nich stál Edward se snídaní. Usmíval se a já taky. „Kam pak jste se chystala, maldá dámo?" řekl a už mě bral do náručí. Snídani měl položenou v pokoji na stole a mě nesl zpátky do pokoje.
„No co? Včera jsem byla trochu vysílená a tak ted tu sílu musím zase nabrat. Nechceš náhodou tu odměnu? Protože by sis jí zasloužil." řekla jsem a on se ke mně začal pomalu sklánět. Přišlo mi to jako nekonečná doba a tak jsem ho chatla a přitáhla si ho. Naše polibky nebyly opatrné a rozvážné, ale vášnivé. Jeho ruce začali jezdit po mém těle, ale mně to ještě pořád bylo málo.
Odtrhla jsem se od něj, ač nerada, a vstala jsem a vydala se do koupelny. Sledoval každý můj pohyb vzala jsem si tu deku a už jsem byla u dveří koupelny. Otočila jsem se a ukázala mu prstem, aby šel za mnou. Okamžitě stál za mnou a začal mě líbat. Pomalu mě s našimi polibkami vedl do sprchy. Slvlékl ze mě tu deku, ale svoje oblečení si nechal.
Pustil horkou vodu a já se dokonale uvolnila. eho oblečení bylo celé mokré a všechno se mu lepilo na tělo. Myslela jsem, že se zblázním. Byl tak sexy. Mokrá košile se mu přilepila na tělo a obkreslovala každý jeho sval. Musela jsem se na to podívat. Odtrhnula jsem se a on zavrčel. Oba jsem se navzájem prohlédli a já mu začala rozepínat košili. Knoflík po knoflíčku až jsem se dostala až k tomu poslednímu. Sundal si jí a já si vychutnávala ten pohled na jeho obnažené tělo.
Naše rty se zase spojili a on mě chytl za zadek a já mu obmotala nohy kolem pasu. Přirazil mě ke stěně. Cítila jsem i přes kalhoty jeho vzrušení. Sáhla jsem mu po kalhotách a ty byly v mžiku pryč. Měl už jen boxerky, ale já byla nahá. Naše mu dokonalému spojení bránili jen ty boxerky. Přes ně bylo jeho vzrušení cítit ještě více.
Otřela jsem se mu o něj a on mi vzdychl do ust. Svoje boxerky v rychlosti shodil a pomalu a něžně do mě vniknul. Byl to výbuch vášně. Okamžitě začal zvedat tempo a přirážel. Musela jsem se od něj odtrhnout, abych se nadechla a moje a jeho vzdychy prostoupili celou místností.
Stále zvyšoval tempo a já naše rty zase spojili. Naše jazyky se pohybovali ve stejném rytmu, jako naše těla. Byla to dokonalá chvíle. Nechtěla jsem, aby tohle někdy skončilo.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jiná Bella! 15. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!