Jsem mimo republiku, takže povídky budou přibívat pomalu... Jinak povídka z pohledu Jaka. Postaví bydlení pro celou smečku z Afriky a nastěhuje je do rezervace. Jsou tu ale komplikace - Cullenovi.
31.07.2011 (13:15) • KatBriam • FanFiction na pokračování • komentováno 5× • zobrazeno 1199×
Pohled Jaka
Hledat bydlení v rezervaci bylo těžší, než jsem si myslel. Billy měl pár kontaktů, se kterými jsem se ale nedostal daleko. Nakonec jsem byl nucen postavit dům s pomocí smečky.
Což trvalo další měsíc, kdy jsem Bellu donutil odstěhovat se do Seattlu i se smečkou.
Jezdil jsem za ní každý víkend a přesto se mi to zdálo neustále jako celá věčnost. Proto jsem byl tak rád, když se konečně dům dostavil a já mohl svou Anabell nastěhovat do našeho domu. Nábytek i materiál na náš dům platila ona a její smečka, ale práce, kterou odvedli kluci, byla neocenitelná. Ještě k tomu, když Sam trval na tom, že budeme neustále držet hlídky.
Garáž byla dostatečně velká pro všechna jejich auta a já se mohl pyšnit jejich velkou sbírkou obrazů a fotografií, které sbírala Nataša.
Dvojčata si do domu dovezla nejlepší špionážní vybavení a zabezpečila dům nejnovějšími technikami, lasery a alarmem.
Felix s Thabi byli, jak jsem se dozvěděl, velcí blázni do plyšáků. Pokryli jimi oba svoje pokoje a pár míst, o kterých Bell nevěděla.
Janine navrhovala oblečení, které potom sama šila.
Každý v domě byl něčím zaměstnán a seznamoval se s okolím, takže jsme se scházeli vždy jen k jídlu.
Naskytl se mi čím dál tím lepší pohled do života smečky.
Jíst začali vždy samci – já, Asad a Felix. To, co zbylo, snědli samice a poslední drobky zbyly pro lvíčata.
Ti, co byli v pozici alfy, vládli celé domácnosti a nikdo se jim neodvážil odporovat.
Bylo pro mě docela nové, že jsem se o jídlo nemusel dělit. Automaticky mi bylo přiděleno a nikdo nenadával, že mám víc než ostatní.
Nejlepší byl ale pohled na Anabell v roli matky. Starala se o celou smečku jako velká matka a i když byla ze smečky nejmladší, všichni její laskavost přijímali s otevřenou náručí.
Všiml jsem si hlubokých pout, která smečku utvářela, a byl jsem rád, že mě do smečky přijali. Obvykle to totiž bylo tak, že kdo se chtěl do smečky přidat, musel se v ní narodit nebo bojovat s alfou na život a na smrt… A vést je, se mi zrovna moc nechtělo.
Smečka chodila pravidelně na lov, každé pondělí a pátek. Chodil jsem s nimi a Emily chodila hlídat mláďata.
Dokonce dojel na návštěvu i Anabellin otec, který mlčky přijal pouto mezi mnou a Anabell a povolil nám svatbu, která se měla konat za měsíc.
Teď mě ale nejvíc trápili Cullenovi.
Bella a Edward se vrátili z líbánek, ale nikdo neviděl Bellu venku. Carlisle chodil do práce jen na půl úvazku a zůstával doma s rodinou. Edwarda jsem nikde neviděl a celkově se nikdo z rodiny na veřejnosti neukazoval. Dokonce ani Alice, která pravidelně chodila na nákupy, zůstala doma a vzdala se své vášně. Jediné, co mě trápilo, byla otázka – proč?
„O čem přemýšlíš, Jaku?“ zeptala se mne má Bella a zezadu mě objala.
„Jen mě trápí Cullenovi... Víš, bojím se o Bellu. Co když jí ten hulvát něco udělal?“
Přitočila se ke mně a políbila na tvář.
„Má mou krev, Jaku. Pokud nechce, nic se jí nestane...“
„Přesto... Neudělala bys pro mě něco?“
Pohladila mě po čelisti a přimkla se ke mně.
„A co bys chtěl?“ zeptala se svůdně.
Povzdechl jsem si a litoval, že oba nemyslíme na to stejné.
„Prosím, pojď se mnou ke Cullenovým domů, musím vědět, co je s Isabellou...“
Vzdychla a pustila mě.
„Pro tebe cokoli, Jaku...“ zašeptala.
Smutně jsem se usmál. „Jsi poklad, Bell...“
Autor: KatBriam (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jako z jiné planety 19. kapitola:
Kdypak se dočkáme pokračování? Už se ho nemůžu dočkat!
Nádherné jako vždy. Doufám, že budeš mít dost času a chuti a tudíž nám brzy napíšeš další díl, ve kterém se dozvíme, jak to šlo dál.
Anabell je úžasná! Jen doufám, že až spolu půjdou ke Cullenům, tak jí nějak neublíží.
jako vždy dokonalé
Ahoj,
článek jsem ti opravila, ale dávej si, prosím, příště větší pozor na čárky a mě/mně.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!