Trochu oddechová kapitola. Prosím komentáře, jestli mám pokračovat...
23.11.2009 (18:15) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 1× • zobrazeno 1742×
Chtěla jsem ho vypravodit, ale Edward se zvedla šel sám. Byla jsem docela překvapená. No, dneska je celý den plný překvapení. Vyprovodil Jake a vrátil se zpět ke mně do obýváku. Sedl si vedle mě a pustil pomalou hudbu. Mylím, že Debussyho. I po tak dlouhé době ho nepřestal mít rád. Stále to byl jeho oblíbený skladatel. Pomalu ke mě dosedl.
Vzal svými dlaněmi mojí tvář a pomalu se blížil ke mně. Nevěděla jsem co se děje. Tohle u něj nebylo normální. Určitě se něco stalo. Nězně se dotkl mých rtů a mně se v břiše rozletělo milion motýlků. Jak dlouho jsem tohle necítila? Už víc jak 15 let. Pomalu se odtáhl a podíval se na mě. Z jeho očí čišela jen čistá láska.
Usmála jsem a přitáhla jsem si jeho rty zpět na ty své. Zpočátku byly naše polibky váhavější a něžnější, ale potom se začali stávat naléhavějšími a vášnivějšími. Opatrně mě zvedl do náručí, ale naše rty se ani na okamžik neoddělily. Donesl mě do koupelny. Pustil mě na zem a já to uviděla. Všude po naší velké koupelně byly rozmístěné svíčky a poházené lístky růží. Bylo to tak romantické. Naše obrovská vana byla až po okraj plná a na ní lístky růží. Svíčky byly kolem celé vany.
Koupel byla krásně teplá a já se do ní slastně ponořila. Edward se taky začal pomalu svlékat. První košily. Knoflíček po knoflíčku jí začal rozepínat a ve mě se začala propouzet touha. S každým dalším knoflíčkem byla větší a větší. Prohlížela jsem si jeho obnaženou hruď. Při posledním knoflíčku jsem zavněla a on to slyšel. Usmál se mým usměven a pokračoval v kalhotách.
Ty přistáli přesně vedle těch mých a on se začal pomalu nořit do vody. Měřila jsem si od hlavy až k patě jeho krásné tělo. Pomalu se plížil vodou až ke mně a začal mě něžně a pomalu líbat. Jeho ruce obkreslovali celou mojí linii těla a já mu vzdechla do ust. Usmál se a začal polibky prohlubovyt. Stávali se vášnivějšími a naše touha stále rostla. Pomalu jsem se od něj odtrhla a laškovně se na něj usmála začala jsem se pomalu vynořovat z vody a cítila na něm svůj pohled.
Autor: ZdeLla (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Jak dál?! 5. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!