Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jsem vážně přírodní úkaz! 8. kapitola


Konečně 8. kapitola. Už sem myslela, že to snad nedopíšu. Mam prosbu. Potřebuju, abyste mi poradili. Na konci téhle kapitoly se mi příběh rozdvojuje a mám sepsaný dvě verze. Tu první už mam dopsanou a můžu alespoň některým zaručit happy end. Typuju jí ješzě tak na čtyři nebo pět kapitol. Druhou verzi ještě nemam dopsanou, takže si ještě nejsem jistá s koncem. Ale bude o něco delší. Napiště prosím svůj názor. Možná napíšu obě verze. Ale je na vás, kterou chcete první... Vaše Cullenka.

Já jsem vážně přírodní úkaz!

8. kapitola - Kdo jsi?

„Kam půjdem?“ Tázavě na mne koukne.

Byl o něco vyšší než já, takže když šel vedle mě, musela jsem mírně zaklánět hlavu, abych na něj viděla.

„Do největšího nákupního centra tady v té části.“ Co by asi řekla Alice, kdyby věděla jak dlouho už jsem nebyla nakupovat?

„Nó, nebude náhodou tak trochu zavřeno?“

„A přesně to nás nezastaví.“ V očích mi problikávaly jiskříčky.

„Nejspíš nebudeš takovej andílek, na jakého vypadáš,“ pronesl pobaveně.

„No to si piš!“ Zakřenim se a shodím ho do trávy. Co jsem nečekala bylo, že mě strhl s sebou a já mu skončila na hrudi. Skara, já se vážně dneska překonávám. Vidíme se sotva půl hodiny a už nastaly dvě trapné situace, kdy jsem nevěděla co říct nebo udělat.

Vyřešila jsem to bitkou, která se protáhla na další půl hodinu, než jsme došly k tomu obchoďáku. Převyšoval ostatní budovy v okolí. Bylo půl desátý a ani trochu to tu nežilo. To je určitě o pár bloků dál zase nějaká akce.

Připlýžím se ke tmavým oknům. A zvednu hlavu. Ve třetím patře je otevřená ventilačka. Poleje mě vlna adrenalinu. Mrknu na svého kumpána a pořádně se odrazím. Zachytím se parapetu a vyhoupnu se na správné místo. Vlezu dovnitř, najdu a vypnu alarm, seběhnu momentálně stojící pohyblivé schody, ale když chci Mattovi otevřít, poklepe mi zezadu na rameno. Trochu mě to sice udiví, ale věci okolo mě mě už neuvěřitelně táhnou k sobě. Rozhlédnu se a běhám od stojanu ke stojanu, od regálu k regálu a vybírám desítky různých modelů. Jen na mě zaraženě kouká.

„Ty chceš krást?“

„Ee.“ Hodim balík bankovek na pult a pokračuji. Určitě budou mít tučné dýško. Našla jsem taky pár skvělých pánských triček. Některé na Matta a jiné zas na Emmetta.

„Teda Bells, jsme v přízemí a tebe přes tu hromadu už skoro nejde vidět! Zbývá ještě 19 pater!.“

„No jo. Už končim.“ Narvu to do největší igelitky a rozeběhnu se nahoru. V 7. patře jsem prostě neodolala jedný sukni. V posledním patře najdu ještě jedny schody. Zvědavě pokračuji dveřmi s nápisem exit s Mattem v patách. Oběvíme se pod noční oblohou s kupou třpytících se diamantků. Takže střecha. Dojdu až k římse a kdybych byla člověk, určitě by se mi zamotala hlava. No tak! Nějakých 20 pater pro mě nic není. Hlasitě polknu, sednu si na římsu a nohy svěsím dolů. Je to úžasnej pocit. Matt se také posadil, ale obráceně, takže mi viděl do obličeje. A asi si to dobře užíval. Už mě to začínalo dostávat do rozpaků, tak jsem promluvila.

„Takže už mi povíš, kdo jsi?“

„No... Každý mi říká jinak. Starám se o to, aby když duše opustí svou schránku, tak aby našly správnou cestu.“

„Takže anděl,“ odpovím tím stylem - Já to veděla. - Usmál se. Očima sjedu na jeho rty a projede mnou záchvěv. Snažím se to zamaskovat nechápavím nadzvednutím obočí.

„Jsem rád, že to bereš takhle. Jiní mi říkají například smrtka.“ Zvonivě se zasměju a zakloním u toho hlavu.

„Co se děje?“ dožaduje se tentokrát vysvětlení on.

„Ale vůbec nic. Jen si tu na střeše sedím se smrtkoandělem. Téměř mě zabil vlkomág. Nejlepší přítel je vlkodlak a můj bývalej je upír. Já jsem vážně přírodní úkaz!“ Při slově bývalej jsem se zatvářila bolestně, takže to dál nerozebíral.

„Co to všechno obnáší? Už jsem zjistila, že jsi hodně rychlej.“

„No spíš se to zakládá na přemisťování. Fyzicky mi to moc dobře nejde. Jsem schopnej zdolat vzdálenost přibližně stejně velkou jako je jeden krok a to několikrát za sebou. Takže to potom může vypadat jako vážně hodně rychlý běh.“

„Aha.A fyzicky...Takže ty ještě nějak...“

„Jo. Duševně. Musím přece nějak vyprovodit své '' pacienty ''.“ Naznačil prsty uvozovky.

„ Během komunikace teď s tebou jsem to párkrát udělal.“ Už se na to nepotřebuji nějak moc soustředit. Automaticky ji vyhledám a odvedu ke svému kolegovi, který rozhodne, co s ní bude dál.“

„Co všechno může být dál? Peklo a nebe?“ Zachechtá se.

„Né tak docela. Buď se znovu narodí nebo odejde na odpočinek. To je právě ta možnost, kdy lidé říkají, že viděli ducha.“

„Hmm, hmm.“ Přitakávám a už podruhé jsem zatoužila ho políbit.

„Takže se dokážeš přemisťovat jak fyzicky tak duševně. Máš ještě nějaký dar?“ ptám se, ale nevnímam téměř nic jiného než jeho uculující se rty.

„Jasně. Každý máme nějakou tu věc navíc.“ Stále se usmíval tak, až se mu dělali dolíčky ve tvářích.

„Já například vím, po čem někdo v danou chvíli nejvíc touží.“ Ještě chvíli na něj okouzleně koukám, než mi dojde co řekl. Trhnu sebou a můj výraz byl teď nejspíš krajně zděšený. To mu přišlo komické.


Prosím přečtěte si perex.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jsem vážně přírodní úkaz! 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!