Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jsem vážně přírodní úkaz! 3. kapitola

TW náranek


3. kapitola. Moc prosím o komentáře a kritiku...Omlouvam se za některé nesouvislosti, ale tuhle povídku sem psala asi před rokem jen tak do sešitu. Měla sem mezi psaním velké odmlky a potom to takhle dopadá... No snad to není až tak hrozný.... :)

Navlíknu si uplé džíny a volné triko. Musím si nechat páskové boty. Ty na přezutí nemam. Pokojská mi přinesla snídani. Byla vážně obrovská. Normálně nejím plný talíř míchaných vajíček, tři krajíce chleba, rajče, papriku a k tomu hrnec čaje. Víc jak půlku jsem toho nechala. Vystrčím hlavu z okna a zapálim si jednu. No tak dvě. Fájn. Nakonec jich bylo šest, jenže já vážně nevím, co tu mam dělat. Chvíli koukam na telku, ale absolutně mě to nebaví, tak se jdu vykoupat.

Musela jsem tam být naložená minimálně dvě hodiny. Vylízám z koupelny zabalená v ručníku a najednou na mě zezadu někdo skočí.

„Bááf. To ses lekla, co?"

„Emmette!" okřiknu ho.

„Narozdíl od tebe můžu dostat infarkt!"

„Promiň, to bych fakt nechtěl." Zatvářil se vážně, ale hned nato jsme se začali oba neovladatelně tlemit, až mi málem upadl ručník. Úlekem jsem nadskočila a chytla ho na poslední chvíli. Pro všechny případy se běžím schovat za postel, ale zakopla jsem o křeslo a rozplácla se. Emmett už to nevydržel a válel se po zemi jak malý dítě. Ještě že jsem měla alespoň spodní prádlo, jellikož ten ručník jsem si při pádu šikovně přišlápla.

„Sakra Bello, s tebou je sranda!" vykuckal ze sebe po deseti minutách neutichajícího smíchu.

„Tak to jsem ráda, že jsem tě pobavila, ale to už by snad stačilo, ne?" Podupávala jsem už dávno oblečená nohou. To mu ale přišlo ještě komičtější.

„Varuju tě. Jestli toho nenecháš, donutim tě dojíst ty vajíčka s čajem!!" Okamžitě ho humor přešel a zatvářil se jak ten nejsvatější andělíček.

Chvíli jsme se každý zaobíral svými myšlenkami a činnostmi. Ticho jsem prolomila já.

„Můžu se tě na něco zeptat?"

„Jasně, Bells. Ptej se." Posadil se na postel. Já si před něj předdsunula křeslo.

„ Kde vlastně všichni jsou?"

„ Jó to kdybychh věděl. Hned po tom, co jsme odešli, už to nebylo ono. Rodina se rozpadala. Nejdřív Edward, pak Alice s Jasperem a nakonec i Carlisle s truchlící Esmé. Zůstali jsme s Rose sami, ale věděli jsme, že to takhle nejde. Že je něco špatně, když spolu nejsme šťastní. Tak jsme si dali takovou pauzu."

„ To je mi líto Emme."

„Nemusí." Na důkaz svých slov se na mě usmál.

„ Edward tam také odešel" Trochu se ošil a po očku na mě koukl jak budu reagovat. Chvíli mi to šrotovalo. Trochu ve mě hrklo.

„ Takže Rose a ..." Mezi obočím se mu objevila nechápavá vráska, ale potom jenom kývl. Vysunu si kolena pod bradu, chytnu je, pevně stisknu zuby a čekám příval emocí, ale nic. Necítila jsem žádnou bolest ani ztrátu. Jen prázdno na místě srdce. Nemělo komu bít a teď mu to došlo. Párkrát šokem vynechalo, ale nakonec se dostalo zase do normálního běhu. Že bych se konečně po takové době smířila s realitou? To těžko, ale nejspíš už si plně uvědomuji, že už tu není žádná šance.

„Nevíš, jak se má Alice?" Zeptám se najednou. Trochu ho to zaskočilo, ale odpověděl.

„ Potkal jsem jí před třemi měsíci. Má se dobře, ale moc jí chybíš. Stejně jako nám ostatním. Esmé s Jasperem na tom byli nejhůř. Ona ztratila dceru i syna zároveň a pak jí odcházeli všichni. Jasper to vše cítil" Přisednu si k němu. „Taky mám otázku." znejistěl.

,,Je to osobní."

„V poho. Ptej se." Čekala jsem, co z něj vypadne.

,,No tvá práce...Neděláš náhodou.."

„ Ne! Prostituci vážně nedělám." uchechtnu se a on se uvolní.

„Jsem tanečnice." Zarazil se. Pak se usmál a zakroutil hlavou.

„ Co je?"

„No vždycky jsi se tak styděla."

„Víš, po vašem odchodu se toho hodně změnilo. Teď už se stydim jen před lidmi, které znám." dodam potichu. To už nevydržel a tlemil se na celé kolo.

„Co budeme dělat?" Zamyslel se a pak se zatvářil vítězně...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jsem vážně přírodní úkaz! 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!