Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jsem vážně přírodní úkaz! 10 kapitola 2. verze

BD


Takže tady se trochu dozvíte o Bellině momentální situaci. Moc jí nezávidim. Ale v další kapitole už by to mělo být trochu jasnější :) ...Vaše Cullenka.

Já jsem vážně přírodní úkaz!

10. kapitola (2. verze) – Blázinec. Přesně na něj jsem zralá!

Byl to Jasper. Těkal pohledem mezi Arem a někým, kdo Ara právě hodně zajímal. Po chvíli už to nevydržím a následuji jeho pohled...

 

Ne... Prosím... Seděl tam ON. Zkoumala jsem každej jeho milimetr, až jsem se dostala k ruce, ve které svíral další o hodně drobnější. Po hubené paži stoupám až k obličeji. Byla krásná. Usmívala se na něj. On jí úsměv oplácel. Bodlo mě u srdce. Ne kvůli tomu, že si našel jinou, ale kvůli tomu, že se na ní smál mým pokřiveným úsměvem. Podívala se mým směrem a rychle zkontrolovala výraz svého přítele, kterej začal opětovat můj pohled. V jeho očích nebyl žádnej cit. Jen mě zkoumal zvědavým pohledem. Potom si všiml Matta, kterej ke mně zamířil a obejmul mě kolem ramen. Odvrátil pohled a dál se věnovala té slečně.

„Bello?“ zeptal se Matt s obavou v hlase, ale mě upoutala zamyšlená postava u okna. Byl to Emmett. Koukal na hvězdy a ve tváři měl vtesaný smutek. Rose jsem tu nikde neviděla. Ani Carlisla s Esmé. Přisatoupila k nám středné vysoká dívka.

„Ahoj Chelseao,“ objal ji Matt a mě zavalila vlna žárlivosti, když ho políbila na tvář.

„Tohle je Chelsea. Chelseao tohle je...“

„Jo dobrý. Znam. Těší mě.“ Mile se usmála a potřásla mi rukou.

„Ukážu vám pokoj. Doufám, že nevadí, že bude společnej.“

„Ne vůbec,“ přitakal Matt okamžitě a vykročil za ní. Cítila jsem na zádech Alicin pohled a následovala je do jedné z chodeb. Konečně pryč z toho blázince. Dojdeme do velkého pokoje s obrovskou postelí s nebesy. „Můžeš si tu odpočinout, Bello. Na snídani pro tebe necham poslat.“ Prohlédla si mé oči.

„A nebo taky ne. Něco vymyslíme.“

„To je v pořádku. Já se tu moc dlouho nezdržím. Doufám,“ zašeptám to poslední slovo spíš pro sebe.

„Ještě si něco musim zařídit, holky. Tak se tu mějte,“ odešel Matt z pokoje.

„No uvidíme,“ odpověděla Chelsea a taky opustila pokoj. Zmožená posledními událostmi se zhroutím na postel. Upír se možná po fyzické stránce neunaví, ale po psychické stránce je to hračka. Neříká se, že mozek potřebuje k přemýšlení kyslík? Naplácnu si na obličej jeden z obrovských polštářů. 10 minut. Půl hodiny, pořád nic. Sakra. Zas musím být něco extra. Moment! Neřekla mi náhodou Chelsea, Bello? Matt mě představoval jen Alici a ještě ke všemu jen jako Christeen. Zvláštní. Až teď si uvědomuji, že všichni měli červené oči. Nikdy by mě nenapadlo, že se dá Alice na lidskou krev. Vstanu a dojdu na malý balkón. Naštěstí nosím své zásoby po kapsách. Zapálim si a fascinovaně sleduji kouř v měsíčním světle. Zezadu se mi kolem pasu obmotaly mužské paže.

„Byla jsi tam dole nějak mimo,“ zašeptal mi do ucha a mě zamravenčilo v břiše. Sakra. Snad jsem pořád ještě mimo, nebo je vážně tak tichej? Trochu, tak abych ho neurazila se oddálím a přetočím v náruči.

„Řekni mi, Matte, jak je možný, že zná Chelsea moje jméno?“

„Dobrá otázka, ale odpověď si budeš muset najít sama. Já to nevím. Ale ujišťuji tě, že má práce to není. Zná tě tu celkem dost upírů. Chelsea je moc fajn holka. Zeptej se jí.“

„Chtěla bych se projít. Myslíš, že je to možný?“

„No možná, že tě s nějakým spolehlivým doprovodem pustí. Chvilku tu počkej. Já to zařídím. Potom si půjdu lehnout. Sice spánek moc nepotřebuji, ale dneska bych chtěl snít.“

„Děkuju.“ Na vteřinu zesílím stisk a potom ho úplně pustím. Vyhodím vajgl a hned, co se za Mattem zavřou dveře, tak vyndám náhradní oblečení z batohu a převléknu se. Byly to černé tenisky, uplé tmavě modré až skoro do černa kalhoty, dlouhé bílé volné triko na jedno rameno a černá mikina se zlatým potiskem. O chvilku později někdo zaklepal na dveře a v malé škvírce mezi futry na mě znovu vykouklo Chelseaino oko. Byla hezká. Měla hubenou vysokou postavu, kudrnaté do zrz-hněda vlasy a plné růžové rty.

„Promiň, že zase ruším. Prý jsi se chtěla projít a Aro poslal mě, abych tě doprovodila. Ještě si máš zalovit. Chce, abyste se tu zdrželi ještě pár dní na Haloweenský ples.“ Má špatná nálada se ještě zhoršila. Jako by byla ta bezcitná maska průhledná, zatvářila se soucitně.

„Jestli chceš, tak si můžem potom dojít na nákupy.“ Zeširoka se usmála.

„Vím o někom, kdo by chtě jít určitě také.“

„Né!“ vyhrknu okamžitě.

„Radši bych šla jen s tebou.“

„Jasně. Chápu.“ Vyvedla mě z hradu a rozeběhla se k lesu. Jen co zavětřím pumu, přejde mě chuť k jídlo. Hlad nakonec vyhraje a odnese to pár nevinných srnek.

„Jak to můžeš jíst,“ zakroutí hlavou opřená o strom, když odhazuji další mršinu.

„Jak můžeš zabíjet lidi. Byla jsi jedním z niich,“ oplatím jí stejnou mincí.

„Vlastně bych si s tebou chtěla promluvit,“ řekla a nervózně přešlápla.

„A o čem?“

„O Edwa.....“

„Ne!“ vykřiknu na ní dnes už podruhé.

„Nemám náladu o něm mluvit,“ odseknu.

„Fajn! Tak až se zbavíš té tvrdohlavosti, ozvi se.“ Otočila se na patě a ještě se ohlédla.

„Za chvíli se vrať. Nechci mít problémy.“ Zůstanu na místě a ani se nehnu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jsem vážně přírodní úkaz! 10 kapitola 2. verze:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!