Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Já jsem vážně přírodní úkaz! 1. kapitola

new-moon-nordstrom-twilight-fashion-shirt


Rozhohdla jsem se uveřejnit svou první povídku. Chtěla bych na ni slyšet vaše názory, takže moc prosím o komentáře a kritiku. Povídka je o Belle, která se zrovna nejlépe nevyrovnává s Edwardovým odchodem. Dál už si přečtěte sami a řekněte, jestli chcete pokračování...Vaše Cullenka.

Já jsem vážně přírodní úkaz!

1.kapitola-nečekaná návšteva


Tohle je teda život. Sedím si tu na blakóně s cigárem v puse a přemýšlím, co jsem komu udělala. Je mi 19 a co z toho života mám? Včera to bylo přesně dva roky, co mě opustil. Nesnášim ho. Nesnášim!! Nebyla jsem schopná kvůli němu ani dokončit střední školu. Lásku jsem nemohla rozdávat už ani přátelům a rodině. Uzavřela jsem se do sebe a po čase se odstěhovala.

Típnu filtr o dlaždičku a vyhodím ven. Za chvíli musím do práce. Vezmu si koženou bundu a zamknu. Mam tam být ve 20:00 hod. Je tři čtvrtě, ale se svým miláčkem tam budu za 10 minut. Vytáhnu mohutnou motorku ze sklepa, nandám si přilbu a vjíždím do New Yorkských nočních uliček. Tohle je ta nejhnusnější část z celého města. Hrozně depresivní, ale já už si zvykla. Zastavím před oprýskanou budovou s problikávajícím nápisem "cat club". Poklepu svalnatému vyhazovači na rameno. ,,Čus Derecku, pohlídej mi prosím brouka."

,,Jasně kočko." mrknul na mě.

Vejdu do zakouřené místnosti a hned se na mě někdo vrhne. ,,No konečně Isabello! Kde jsi byla? Za pět minut nastupuješ." Chrlil na mě šéf obrovskou rychlostí a strčil mě do místnosti za barem. Moje převlíkárna. Dneska jsem si vybrala černý komplet. Zašněrovávám si korzet a navlíkám koženou mini sukni. Do rozspuštěných vlasů zasunuji čelenku s kočičíma ouškama. Stoupnu si ke dveřím na opačné straně místnosti než jsem přišla a rychle si před zrcátkem aplikuji tlustou vrstvu řasenky. Vběhne sem další. Dnes přišla Gigi. Je úplný můj opak. Obléká se zásadně jen do růžové. ,,Ahojky." Políbila mě na tvář a postavila se vedle mě. Jen jí kývnu a zaposlouchám se. Šéf nás právě uvádí. Rozezněli se první tóny drsné hudby a my šly na plac. Muži se okamžitě seskupili kolem malého podia. Při tanci nám zastrkávali bankovky za oděv. Snažila jsem se myslet na mou druhou práci. Na to, jak půjdu ráno uklízet do jednoho bufetu. Nemyslet na ty letmé dotyky na mé tělo a slizké pohledy, které mě každou vteřinu vslékali. Sakra! To mám za to, že nemám žádné vzdělání. Kdyby se mnou ON zůstal, určitě bych už teď studovala vysokou. V půl dvanácté to zabalím. Dneska nemám náladu. No jako bych ji někdy měla. Hnusim se sama sobě. Nesnášim se stejně jako nesnášim jeho. S tím rozdílem, že jak ho nesnesu, tak tak ho taky miluju.

Vyjdu ven. Nezdržuji se ani s převlíkáním. Jen na sebe hodím bundu a igelitku s věcmi a helmou schovám pod sedadlo. Motorku táhnu vedle sebe. Začalo pršet, což částečně zakrylo mou slabost. Dešťové kapky se smíchávaly s mými slzami a společně mi stékaly po tvářích. Jsem naprosto na dně. Potřebuji zapomenout, ale nejsem si jistá, jestli tohle je ten nejlepší způsob. Zakopnu o šutr na silnici. ,,Kurva!" zakleju a nasednu. Spustí se snad ještě větší liják. Najedu na neznámou dálnici. Mokré vlasy mě šlehají do tváří. Oči mam přivřené do úzkých štěrbin. Jen se bezhlavě řítím dopředu a vyhýbám autům. Ani se neobtěžuji s odbočováním domů. Kde vlastně bydlím? A jak se jmenuju? Za žádnou cenu si nemohu vzpomenout. Nebo spíš nechci. Zhroutím se? To nevím, ale celkem se tak cítím.

Po hodině to vzdávám a zastavuji na kraji. Brouka hodím do trávy a sednu si vedle něj. Uslzený obličej složím do dlaní a vnímám jen jak mi déšť dopadá na nahá lítka. S každým projíždějícím autem to jen zašumí. Jedno se došumělo až ke mě. Nakonec zastavilo, ale motor pořád běžel. Bouchli dveře. ,,Potřebujete pomoct?" ozval se příjemný hluboký hlas. Potom kroky ke mě.

,,Proboha Bello, jsi to ty?"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Já jsem vážně přírodní úkaz! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!