Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Isabella Voltury - 6. kapitola

2


Isabella Voltury - 6. kapitolaTak tady je ta slíbená kapitola. Nazvala jsem jí polibek, protože jak víte, takhle byla ukončena 5. kapitola. No a políbí se nebo nepolíbí. Co myslíte?

A začal se přibližovat k mým rtům…

A velice zlehka a váhavě mě políbil. A až teď jsem si uvědomila, ty pocity. Něco k němu cítím, nevím jestli je to láska a jestli to vydrží, ale mám ho ráda. Vím to. 

Ten polibek byl nádherný, ale mě se nelíbila ta váhavost. 

Začala jsem mu polibky oplácet. Když si toho všiml, zlehka se usmál. Líbali jsme se vášnivě, ale něco mi říkalo, že dělám chybu. Nechápala jsem to. Takový slabý hlásek v mé hlavě mi našeptával, že je ještě někdo s kým bych byla teď radši.

Ale kdo? Ptala jsem se sama sebe.

Edward. Proletělo mi hlavou. 

„Ach.“zalapala jsem zbytečně po dechu a odtáhla se od Joshe.

„Udělal jsem něco špatně?“ptal se. Udělal? Ptala jsem se. Ne. To já. Já protože jsem tak hloupá, že jsem se zamilovala.

Ano. Do toho buranskýho a arogantního Edwarda.

Uvědomila jsem si to. Já teď toužím po jiných rtech, po jiných pažích obtočených kolem mého těla.

Ne! Já ho nemiluju. Nemůžu. Nechci. Nenávidím ho, ano, ale proč mi to teď teda vadí? Jsem zmatená. Zmatená svými city.

„Ne, promiň. Já… je to na mě moc brzo. Promiň.“řekla jsem. Viděla jsem mu v očích pochopení a zklamání.

„Promiň.“řekla jsem znovu, políbila ho na tvář a zbaběle utekla. 

Co si sakra o sobě myslíš, Isabello Marie Swan Volturi! Řvala jsem na sebe v myšlenkách.

Ani jsem si neuvědomovala kam běžím, když v tom jsem zastavila přímo před dveřmi, Cullenových. Zaváhala jsem, ale co nic mi udělat nemůžou. 

Zaklepala jsem. Otevřela mi Alice, která se usmívala.

„Ahoj Bello,“řekla a otevřela dveře abych mohla vejít.

Vešla jsem. „Alice? Můžeš mi říct, proč se tak poťouchle usmíváš?“ i, když jsem nejspíš odpověď věděla. Musela to vidět. No bezva, takže to ví už i Edward a někde se mi posmívá.

„Zaprvé. Já se poťouchle neusmívám. Mám jen radost. Zadruhé. Edward to neví a ani nezjistí. Ode mě ne! Zatřetí. Protože to neví, tak se ti logicky nikde neposmívá a ani by to neudělal. A začtvrté…“
Utnula jsem jí. „Dobře, dobře. Můžeme si promluvit? Jsi tu sama?“ přikývla.

Sedla jsem si na pohovku a ona mě napodobila.

„Vím o čem chceš mluvit., Jsi zmatená svými cit…“

Opět jsem jí přerušila. „Ne, Alice. O tomhle se rozhodně bavit nehodlám. Za tři hodiny je osm což znamená otevírací dobu ve všech obchodech. Takže mě napadlo, že bych mohla jít svámi. Pokud by vám to samozřejmě nevadilo.“ no o tomhle jsem se fakt bavit nechtěla, ale na to první téma, mě fakt přešla chuť a jediné co rozptýlí Alici je nakupování a Jasper. 

Chytla se. „Jasně, že ne, Bello. Tak domluveno. Koupíme ti krásné šaty, boty a i jiné oblečení. Tenhle váš plášť je jako školní uniforma. Děs. Vážně nechápu jak to můžeš nosit, protože kdyby někdo nutil mě abych si to oblékla tak ti říkám, že…“

To se vážně nedalo poslouchat, radši jsem jí přestala vnímat.

„Dobře Alice. Jsme domluvený, takže za tři hodiny tady u vás?“ptala jsem se.

„Dobře. Budu čekat. Vezmeme ještě Rosalie a Esme. Taky potřebují šaty. Přece musíme nějak vypadat. Co by si lidi pomysleli. Teda upíři, ale ono je to všechno stejně na jedno brdo, takže…“ ty její kecy mě jednou dostanou do blázince.

Raději jsem od tamtu utekla. Běžela jsem do svého pokoje a tam jsem zůstala celé tři hodiny. 

Potom jsem se co nejrychleji objevila před jejími dveřmi.

Komu přijde, že se Joshovi vyhýbám? Mě rozhodně ne. Teda myslím. 

Ani jsem nestihla zaklepat a Alice mě už táhla dovnitř. Chtěla zase něco žvatlat, ale já jí utnula ještě dřív něž stačila něco říct. Je to jistější.

„Alice, prosím. Mohla by si tolik nemluvit? Budu asi první upír, který bude mít bolesti hlavy.“ ach jo. Zase jsem jí urazila.

„Jdeme.“zeptala jsem se. Radši.

„Nakupování s Alicí je sebevražda, víš to?“zeptal se Edward pobaveně. Edward? On se, se mnou baví? To je mi novinka.

„To asi ano, ale já už jsem mrtvá, takže nákupy s Alicí mě rozhodně nezabijí a navíc potřebuju šaty. Jinak bych musela jít nahá.“

„To by mi tolik nevadilo. Nechceš taky zůstat s námi?“zeptal se Emmett.

Zasmála jsem se. „No, upřímně mě taky ne, ale nevím co by ti na to řekla Rosalie.“

„Co má Rosalie s tím společného?“ptal se.

„No, řeknu to asi takhle. Myslím, že by jí asi vadilo, kdyby si mě celou dobu očumoval, takže radši jdu s Alicí na nákupy.“mrkla jsem na něj. 

Zasmál se. „Nějak si věříš, ne?“ptal se. Musela jsem uznat, že jsem hodně sebevědomá, ale v tomhle moc ne. Spíš to jen dělám a lidi i upíři mi to baští.

„Ano, jsem. Tak holky pojďte.“popohnala jsem je. 


Vyšli jsme. Záměrně jsem je vedla oklikou abychom náhodou nenarazili na Joshe. 

Vyrazili jsme do města. Prošmejdili jsme snad všechny obchody ve Volteře a kdybych byla člověk jsem mrtvá. 

Zjistila jsem, že Alice je ještě větší shopoholik než jsem si myslela. 

Rosalie je celkem sympatická. Svojí rodinu má ráda nadevše. 

No a Esme? Ta by byla nejradši, kdybych se s Edwardem dala dohromady, ale jak říkám nejsem na něj moc ostrá? Nebo jak mi všichni říkají, arogantní upírka se smyslem pro černý humor. Ale jinak jsem ve Volteře docela oblíbená. Jsem takové sluníčko Volterry.

Do hradu jsme se vrátil až pozdě večer. Hned jsem zapadla do svého pokoje, unavená. Jsem psychicky unavená z Alice. Je příšerná. Mám jí ráda, to ano. Je fajn, ale nákupy s ní? Už nikdy!!

Shrnutí povídek

5. kapitola X 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Isabella Voltury - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!