Díky za vaše komentářky jsem strašně ráda že se vám to líbí tady je moje další povídka. Ještě jednou mocinky děkuju. Jestli můžu znova poprosit komentáře.
27.04.2009 (16:57) • Matys • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 4539×
2.Kapitola-Stěhování
Když jsem s otcem a strýčkama domluvila šla jsem do svého pokoje teda pokoj to nebyl spíš obrovské hotelové apartmá zlaté stěny červené závěsy,zlatý chlupatý koberec a nábytek byl z masivního dubového dřeva vyrobený ve starodávném stylu. Ach povzdychla jsem si můj pokoj mi bude chybět.Pak jsem si šla vyndat kufry a naskládat do nich oblečení protože zítra už odjíždím.Jak jsem řekla Arovy dům mám koupený,je malý a útulný pro samotnou Volterskou princeznu jako jsem já trochu nezvyk když máte už od mala luxusu jak nikdo jiný na světě to víte 1000 let nesmrtelnosti udělá svoje.Ale já už od mala byla skromná na přežití my stačilo jenom pár věcí můj otec mi říká že tuto vlastnost jsem zdědila po mamince prý je to jediná vlastnost která se mu nelíbila.Tomu jsem se musela ušklíbnout ale se smutkem v očích maminka mi strašně chybý.Jednou jsem se s tím svěřila Arovy a on si o mě dělal dva týdny starosti. Domluvila jsem se s arem že si s sebou vezmu a Arose(můj kůň od Marca) moje autíčko a hlavně mou zlatou kreditu na které jsem měla jméno Isabela Volturi. Jméno Isabela mi dal otec po jeho matce Marie zase matka když umírala. Swanová je příjmení maminky a Volturiová po otci. Což vám jistě už docvaklo.
O 10.HODIN POZDĚJI
Už sedím v letadle v nákladním prostoru mám svoje autíčko v autíčku kufry. V jiném koutě nákladního prostoru je můj Aros. Za 12 hodin budu vystupovat s autíčkem a Arosem na letišti v Port Angles a pojedu do mého nového domova.
O 12.HODIN POZDĚJI
Tak a přistáváme na letišti které Aro nechal vystavět jenom kvůli mně ze dvou důvodů ten první je že za mě strašně rád utrácel peníze a druhý důvod je ten že kdyby se něco dělo tak mám aspoň větší šanci dostat se do Voltery prý že tam si mě už ochrání. Zrovna vykládají mé miláčky z letadla nejdřív autíčko a potom Arose. Všechny věci jsou vyložený, nasedám do svého miláčka a jedu do Forks, Arose mám v boxu pro koně který je připojený k mému autíčku. A jsme tady Forks zapadlé městečko ve státě Washington ne já si nestěžuju vybrala jsem si toto městečko sama a taky tady budu žít. Přijela jsem ke svému domečku je to dvou patrový dům s velkou garáží a zahradou na které jsem nechala vystavět malou stáj pro Arose a jeho družku co mu tady v okolí chci koupit samozřejmě obrovský výběh tu také má. Garáž je obrovská pro pět nebo sedm aut „to jsem zvědavá kolik si jich koupím" řekla jsem si nahlas. A teď dům-vchodové dveře jsou z masivního dřeva ale lehce se otevírají až mě to překvapilo, obrovská vtupní hala ze které jsou vstupy do třech místností. Pravé dveře vedou do kuchyně která je propojená s jídelnou a jídelná je propojená s obývákem (to jsou ty další dveře do vtupní haly) třetí dveře vedou ven na verandu kde mám krásný výhled jak na jezero tak na Arosův výběh tak na lesy. Z obýváku vedou lehké dřevěné schody do dalšího patra kde je kratičká chodba na jejím konci je ložnice po když z ní vystoupíte po pravé straně je koupelna velká sladěná zlatočervenou barvou takovouhle koupelnu jsem měla ve Volteře a trašně se mi líbila tak jsem si ji tak chtěla zařídit. A nad schodištěm jsou další dveře je to malá místnůstka s oknama přes jednu celou zeď jak krásné může být odstud sledovat západ slunce. Scházela jsem schody když jsem se rozhodla ž si musím zajet pro nábytek a nějaké to oblečení a jídlo a taky krmení pro Arose. Odvedla jsem Arose do stáje vyložila kufry s boxem jsem zacouvala do garáže a jela jsem nakupovat. Jela jsem do Seatlu protože v Port Angels nic nemají nakoupila jsem si postel manželskou aby se mi spalo líp samozřejmě noční stolky do obýváku palzmovou televizi bílí gauč hifi věž tu jsem si koupila dvakrát jednu do obýváku druhou ke mně do ložnice, psací stůl do mé studovny také pohodlné houpací křeslo na pozorování západu slunce.samozřejmě nějaké to jídlo a teď jedu si nakoupit nějaké to oblečení jela jsem do Olympie do obchodního centra a šla nakupovat. Hned jak jsem vystoupila šla jsem k výtahům a jela do obchodní zony šla jsem si koupit nějaké ty rifle, sukně, silonky,trička ,mikiny a hlavně jsem si musela jít koupit spodní prádlo. Šla jsem k obchodu a najednou mě do nosu praštil silný upíří pach. No ano mám vinikající zrak,sluch,čich hmat.Ale jak jsem řekla jsem poloupír a tak můžu jíst jak lidskou stravu tak pít krev potřebuju spát jednou do měsíce.Tak jsem vešla do obchodu a hned jsem je viděla jedna byla vysoké s blonďatými vlasy na lopatky a byla překrásná a druhá bila malinkatá a vypadala jako elf měla rozčepýřený vlasy do stran a ometala se okolo stojanů s prádlem jako hurikán. Tomu jsem se musela ušklíbnout. Tak jsem vešla a koukala jsem na prádlo ale taky na ty dvě upírky jestli by mě náhodou nechtěli napadnout. Otec mě učil bojovat kdyby náhodou mě někdo napad jak s upírů tak z lidí. Konečně jsem si vybrala podprsenku a kalhotky a šla si je vyskoušet a padly perfektně už jsem je šla zaplatit stoupla jsem si do fronty a za mě si stoupli ty dvě upírky vytáhl jsem kreditku a podala jí prodavačce po očku jsem koukala co dělají ty dvě očima vyseli na mojí kreditkue a pak prodavačka když mi vracela kreditkumi ještě řekla.
„Děkujeme za návštěvu slečno Volturiová.Přijďte zas" jak to řekla tak jsem vyděla jak ty dvě náhle stuhly já popadla svou kreditu tašky a co nejrychleji jsem šla ke svému autíčku a vyjela domu jako střela a už jsem jen viděla jak ty dvě vybíhají s obchodu a koukají na moje auto.
Přijela jsem domu a začala jsem vyndávat věci z auta a přitom jsem musela přemýšlet o tom co se mi dneska přihodilo.Když jsem si konečně všechno vyskládala složila a uklidila šla jsem se podívat na Arose ale ten už spal tak jsem ho nechtěla vzbudit. Došla jsem do kuchyně udělala jsem si večeři a šla jsem se najíst po jídle jsem zavolala Arovy že jsem se zrovna dovybalila vyřádilajsem se na svém domě s nábytkem a že tu je ten nejnádhernější západ slunce na světě. Jelikož to byl zrovna ten den v měsíci kdy spím tak jsem si šla osprchovat,vyčistit si zuby rozčesat vlasy a spát. Probudila jsem se ve dvanáct je zrovna neděle a já si musím jít ještě koupit pár věcí. Třeba jsem si nekoupila notebook různý přístroje do kuchyně a taky ještě pár kousků jídla. Když jsem se vrátila zpět vše jsem pečlivě vybalila a šla obstarat Arose v pátek když sem mu řekla že jestli nebude po cestě dělat nepořádek tak jsem mu slíbila že se pojedem kouknout po okolí a že mu koupím nějakou hezkou kobilku.
Doufám že se vám tato kapitolka líbí a jestli nevíte o co jde tady si můžete přečíst 1.kapitolu:http://www.stmivani.wz.cz/10-fanfiction-od-vas/isabela-maria-swan-volturi/?PHPSESSID=4b00aa710ad8e849dec586e1ea2df845
Autor: Matys (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Isabela Maria Swan Volturi - 2 kapitola-Stěhování:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!