Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I need you, I kiss you, I love you! Prolog

Soutěž Twilight kresba - By Lina


Je tu prolog k mé nové povídky na pokračování. Je o Jasperovi a Alici. Je to smutný, ale zároveň krásný prolog. Doufám že se bude líbit. Mrkněte také do shrnutí a nechte komentář.

I need you, I kiss you, I love you!

Prolog

Ve starodávné Anglii žilo hodně rodů, ale jen dva byly nejváženější. Jedni byli Brandonovi, kteří měli za největší poklad, měli dívenku s černými a rozježenými vlasy.  Byla pro ně vším. Dívenka se jmenovala Mary Alice. Jméno Mary mněla po babičce která byla jednoho času nejoblíbenější a nejkrásnější ženou celé Anglie. Druzí se jmenovali Whitlockovi, byli to manželé. Tolik toužili po dítěti, a když už všechny naděje chtěli vzdát, narodil se jim syn. Syn, kterého pojmenovali Jasper. Tyto dva rody doufaly, že by se do sebe Alice s Jasperem jednoho dne, zamilují. Navzájem se navštěvovali a jednoho dne, když byl silný vítr o ty dva málem, přišli. Jasper jako správný muž pomohl Alici do bezpečí a uklidňoval jí. Alice měla totiž ukrutný strach o své rodiče. Když se schovávali v jeskyni nedaleko sídla a navzájem se objímali, teda Jasper objímal Alici, tak ochranitelsky, jako by byla ten nejvzácnější poklad na celém světě. Ona ale byla jeho nejcennější poklad. Dlouho si to nechtěl přiznat, a když si to přiznal tak zase nevědě,l co má dělat. Toho osudného dne se ti dva políbili. Po pár týdnech toho silného větru požádal Jasper Alici o ruku a ona řekla ano.

Přípravy byly v plném proudu, ale stala se hrozná věc. Když bylo, týden před svatbou přišli vojáci verbovat. Jasper šel dobrovolně, ale při loučení dal Alici na krk svůj řetízek s přívěškem a ona mu dala svůj náramek pro ochranu.

Po dlouhém čekání přišel Alici dopis, na kterém stálo, že Jasper zemřel. S uslzeným obličejem utekla do blízkého lesa, kde zakopla a upadla do bezvědomí. Našel jí až muž, upír, který jí zachránil život tím, že jí přeměnil. Nechal jí tam ale ležet v mukách na zemi. Ona ale nevěděla a ani vědět nemohla, že její milovaný Jasper žije. Našli ho tři upírky a jedna ho i proměnila. Jasper dostal dar vycítit emoce a Alice zase vidět budoucnost.

Jasper se k těm upírkám přidal, zabíjel lidi, zatímco Alici připadlo drastické lidi zabíjet tak se dala ne krev zvířecí. Žila sama hluboko v lese.

Jasper byl na dně. Cítil strach každé oběti, kterou zabil. Odešel od upírek a toulal se světem. Našel Carlislea, který mu pomohl. Nikdy ale Jasper nezapomněl, na svou Alici, která měla zatím vidiny. Vidiny, o jejím milovaném, ale myslela si, že to jsou jen sny. Sny při kterých nespala.

Ke Carlisleovi a Jasperovi se později přidali i Edward, Rosalie, Esmé, Emmett a nakonec i Isabella. Všechny zachránili před smrtí.

Edward se dal dohromady s Isabellou(Bellou), Carlisle s Esmé, Rosalie s Emmem, jen Jasper pořád zůstával sám. Truchlil pro svou milovanou. Nikdy na ní nezapomněl. Pořád u sebe nosil její náramek a ona zase jeho řetízek s přívěskem. Co dodat? Láska na celou věčnost.

Alice se zásadně vyhýbala lidem. Nechtěla nikoho vidět. Byla zavřená ve svém domečku a doufala, že se jednou opět uvidí se svou láskou. Láskou na kterou nikdy nezapomněla. Doufala že se zase jednou uvidí, padnou si do náruče a nikdy se už nepustí. Ona stále nosila i prstýnek, který jí při zásnubách navlékl.

Každý boj s láskou je předem prohraný.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need you, I kiss you, I love you! Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!