Další dílek. Snad se vám bude líbit a necháte mi tu koment:)
24.12.2009 (15:30) • Darkhope • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 3215×
9. kapitola
Edward
Zavolal jsem Emily do La Push. Ta jediná nás bere v klidu. Byla docela překvapená, že jí volám a o ničem nevěděla, ale slíbila mi, že se staví u Jacoba.
Jacob je prý asi jediný, ke kterému by Bella šla. Je jediný, kterému Bella věří. Byl jsem jako na trní a čekal, kdy se Emily ozve.
Jasper musel odejít, protože nezvládal všechny mé emoce. Raději za ním šla Alice, která mu dokázala změnit myšlenky.
Trvalo to asi hodinu, než se mi Emily znovu ozvala s novými zprávami. Bella v La Push je, ale není na tom dobře. Jacob o ní má starosti a už měl i v plánu, že by zavolal Carlislea.
Jacob jí prý řekl o tom, že jí Mike mlátí a teď se to stalo znovu. Největší starost má prý o její břicho, které je poseto modřinami. Víc prý mu nechtěla říct.
„A Edwarde?“
„Ano Emily?“
„Dej na ní pozor, vidím, že ti není lhostejná…“
„Neboj, dám, jen až nebude v La Push, tam jak víš nemůžu.“
„Vím, ale Bella tu nebude dlouho, jen než se vrátí Billy z lázní.“
„Děkuju Emily. Za všechno.“ Řekl jsem jí a rozloučil se.
Byl jsem doma sám, jelikož Esme s Rosalii byly na lovu, Carlisle v nemocnici a Jasper s Alice pořád někde venku. Rozhodl jsem se, že o tom hovoru s Emily nikomu neřeknu.
Jacob
Stavila se tady Emily, chtěla vědět, co je s Bells. Řekl jsem jí to, ale bylo mi to divné. Byla stejně jako já šokována, že toto Mike udělal.
Chtěla Bells vidět, ale spala. Tak řekla, že se staví později. Chtěla ji někam vytáhnout, aby na to nemyslela.
Bella už spávala klidně, žádné noční můry, nebo jiné sny. Už se i smála, alenebylo to od srdce. Na to jí znám až moc dobře.
Teď už mi dělalo starost jen to, abych se před ní neproměnil ve vlka. Už to hrozilo každou chvílí. Jen se víc rozčílit a bum. Stačilo tak málo.
K tomu všemu, se měl za dva dny vrátit Billy z lázní. Nemám tušení, co bude s Bells. On ji tu nenechá. Možná by mohla být u Emily, ale nevím.
***
Už zbývá jen jeden den do Billyho návratu a dva dny do Vánoc. Možná ho to odměkčí. Bylo by fajn, kdyby tu Bells byla na Vánoce.
Vzal jsem Bellu na pláž. Procházeli jsmese a povídali si hodiny a hodiny. Když jsme se konečně rozhodli jít zpátky, potkali jsme Quila a Embryho. Mé dva nejlepší kámoše z La Push.
Teď jsem je rád neviděl, protože jejich kecy by otrávily někdy i vola. A to deď Bella opravdu nepotřebuje.
„Zdár Jaku… vidím, že sis našel holku.“ Křikl na mě Embry a chytil Bellu kolem ramen.
„Víš, jsi první, kdo ho neodkopl… asi máš pružný nervy holka.“ Řekl k Belle a začal se smát.
Bella jen nevěřícně koukala a nechápavě zvedla jedno obočí. Bál jsem se, aby nebyla naštvaná, ale nakonec to vzala s humorem.
„Víš Embry, já tu nejsem kvůli Jakovi…“ pohladila ho po břišních svalech a svůdně se na něj usmála. Naklonila se k jeho uchu a šeptla.
„…, ale kvůli Quilovi.“ Odstrčila Embryho, objala Quila a dala mu pusu na tvář. Ten jen nechal bradu, aby spadla a zíral na ní, jako na stvoření.
Bella a já jsme se začali neuvěřitelně smát a Embry si hrál na uraženýho. Nevydržel to však dlouho a taky se začal smát. Jen Quilovi to ještě nedošlo a stále zíral na Bellu, která ho ještě nepustila.
„Víš, je mi líto Bells, ale já holku mám…“ zatvářil se omluvně a stále mu to nedošlo.
To mě dostalo a svalil jsem se smíchy na zem.
„Jooo brácha, ty hold nikdy nic nepochopíš.“ Řekl mu Embry.
„Co?“ řekl Quil.
Bella
Koukala jsem na něj jako na debila, aby mu to došlo a konečně… úspěch roku. Quilovi to konečně došlo. A bez násilí. Skoro jsem tomu nemohlauvěřit. Co si jepamatuji z dětství, byl vždycky nechápavý.
Ještě chvíli jsme se tam snimi bavili, ale už začínala být zima, tak jsme s Jacobem šli k němu domů.
Přišli jsme, ale to co se stalo, jsem asi měla čekat…
NÁSLEDUJÍCÍ
Autor: Darkhope (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek I need help... please, 9. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!