Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I need help... please, 8. kapitola

Twilightbook


I need help... please, 8. kapitolatak tu máte další dílek:)

8. kapitola

Jacob

Přijel jsem pro Bellu a první co jsem ucítil, byli upíři. Nejspíš Cullenovi. Kdysi s námi, vlkodlaky, uzavřeli smlouvu a Forks byla zóna nikoho. Mohly sem obě strany.

Zarazilo mě, že je cítím u jejího domu. Já ještě nejsem vlkodlak úplně, ale už mám zlepšené smysly a jsem rychlejší. Za nedlouho bude proměna dokončena. A to všechno jen proto, že jsou tu ty odporné pijavice.

Ale dost o mě, jsem tu pro Bellu. Musím zjistit co se děje. Je pro mne jako sestra. Něco mi už v telefonu naznačila, ale moc jsem to nechápal. Nezdá se mi, že by jí Mike něco udělal.

Co si pamatuju, byl fajn a Bellu chránil. Je fakt, že už je to dlouho a od tý doby jsem slyšel, že se často pere, ale v životě by mě nenapadlo, že by mlátil i Bells.

Ještě jsem ani nezaklepal a už mi Bells otvírala dveře. Se slzami v očích mě objala a pak šla do svého pokoje. Následoval jsem ji a pomohl jí s taškou plnou oblečení a osobních věcí.

Bella byla pořádně rozrušená a plakala. Vedl jsem ji k sobě do auta a vezl do La Push. Věděl jsem, že u mě nebude moct zůstat dlouho. Přesněji asi týden. Než se vrátí můj otec z lázní.

Rád jí pomůžu, ale vím, že jí můj otec nemusí. Hlavně proto, že její otec provedl něco mému otci, ale on mi nechce říct co.

Když jsme dojeli k mámu domu, zavedl jsem ji do svého pokoje a sám si začal ustýlat na gauči. Byl také v mém pokoji.

„Běž do sprchy Bells, já to tu zatím připravím.“

„Dobře…“ začala se přehrabovat v tašce.

Promiň, ale mohl bys mu půjčit ručník?“ zeptala se mě.

„Jasně.“ Došel jsem ke skříni a vytáhl čistý ručník.

Vzala si ho ode mě a sundávala si mikinu. Trochu se jí u toho vyhrnulo břicho a byly vidět modrající modřiny.

„Bello?“

„Hmm?“ podívala se na mě.

Šel jsem k ní a vyhrnul jí trochu triko. Koukla se na mě se slzami v očích.

„To ti udělal on?“ zeptal jsem se a ona jen kývla. Pomalu si stáhla triko na původní místo a šla dokoupeny. Nemohl jsem uvěřit, že je tohohle Mike schopný.

Rozestal jsem si gauč, převlékl sedo tepláků na spaní a lehl si. Užbylo docela pozdě. Vlastně jsem měl v plánu už jít spát, ale Bella mi zavolala. Jsem rád, že zavolala mě. Nenechám nikoho aby ubližoval Bells.

Asi za čtvrt hodinky se Bella vrátila a koukala se na mě pohledem, který zabíjí.

„Co se děje?“ zeptal jsem se opatrně.

„Ty! Na postel! Na gauči spím já!“ řekla přísným hlasem a u toho ukazovala rukama.

„Zapomeň, ta jsi návšteva.“

„Jacobe!“ přišla ke mně a tahala mě z gauče.

„Ne, já spím tady!“ začali jsme se přetahovat a smát. Byl jsem rád, že má na tváři úsměv.

Nakonec to dopadlo tak, že si chtěla ustlat na zemi. Vzdal jsem to a na posteli jsme spali oba. Jako když jsme byli malí.

Usnulas pár minut a já chvíli po ní. To co se dělo pak, jsem opravdu nečekal. Uprostřed noci si prudce sedla a vyděšeně křičela.

Snažil jsem se jí uklidnit, objal jsem jí kolem ramen, ale jen mi začala beze slova vzlykat do ramene.

Hladil jsem ji po vlasech a pohupoval se dopředu a dozadu, jako kdyby byla malé dítě. Zdálo se, že jí to uklidňuje, protože ani ne za pár okamžiků usnula.

Zbytek noci už proběhl v klidu a pohodě. Spala až do rána. Nepamatovala si, co se dělo večer a bylo to asi lepší.

Udělali jsme si k snídani palačinky a pak jsem jí vytáhl na pláž. Byla celkem zima, takže jsem ji tam nevláčel dlouho. Mě zima nebyla. To je jedna z výhod vlkodlaků.

Když jsme se vraceli, začal padat letos první sníh. Očka se jí rozzářila, jako by ho viděla poprvé. Nastavila mu tvář a vločky se jí na kůži rozpouštěli.

Ve vlasech se jí zachytávaly a tvořili odlesky. Už jsme byli u domu a Bella se rozběhla na terasu a začala si z vlasů sníh vyklepávat.

 

 



 

SHRNUTÍ

NÁSLEDUJÍCÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need help... please, 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!