Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I need help... please, 7. kapitola

Cullenovy po bitvě


I need help... please, 7. kapitolaV této kapče se se dozvíte něco, co souvisí s vizí:).

7. kapitola

Bella

Už jsem doma několik dní a jsem mile překvapena. Mike seještě o nic ani nepokusil. Snaží se mi vyhnout a mě to tak vyhovuje. Jen bych ráda poděkovala Edwardovi.

Zrovna jsem ležela na své posteli a přemýšlela nadtím jak bych mu poděkovala a v tom do mého pokoje vtrhl Mike. S výrazem, který znám moc dobře. S výrazem, který mi říkal, že se bude opakovat to, co jsem myslela, že skončilo.

Přišel ke mě a já předstírala spánek. Doufala jsem, že ho to odradí, ale opak byl bohužel pravdou. Jedním pohybem mě strhl z postele a kopal do mě. Stočila jsem se do klubíčka, abych chránila své břicho a hlavu.

Nepřestával, můj pláč ho jen povzbuzoval. Chvílemi mi ujel bolestivý sten, nebo zalapání po dechu.

Když mne zasypával nadávkami a ránami, došlo mi, že takto to už nepůjde. Musím se odsud dostat co nejdál. Jenže kam?

Edward

Všechno probíhalo v klidu, už několik dní byla Bella doma a Mike na ní ani nešáhl. Doufal jsem, že změnil názor. Rozhodl jsem se, že si zajdu s Alice na lov a na tu chvíli ji pohlídá Rosalie.

Nebyla z toho nadšená, ale souhlasila. Ukázal jsem jí svůj úkryv ve stromě a řekl vše podstatné.

Běželi jsmes Alice asi hodinu a každý uvovil jednoho medvěda a nějakou drobnější zvěř. Bylo to příjemné mítzasev krku něco jinéo než žár.

Zahrabali jsme včechny důkazy a důkladně zahladili stopy. Alice byla nadšená, že jsme si zase zopakovali společný lov a neměla daleko ke skákání.

Někdy jsem byl i docela rád, že jí mám. Dobře byl sem za ní často rád. I když jsme všude byli známí tak, že já jsem Carlisleho synovec, byl jsem jako jeho syn. A Alice jako má sestra.

Rozodli jsme se, že je na čase se vrátit. Běželi jsme o něco déle, protože lovem jsme se dostali o několik kilometů dál.

Cestou jsme si moc nepovídali, alice přemýšlela nad dárkem pro Jaspera. Vánoce se blížili a pro Alice to bylo velmi důležité. Vsadím se, že už má dárky nakoupená alespoň pro polovinu rodiny.

Doběhli jsme k domu, ale Rose nikde nebyla. A Bella tu také nebyla. Vytočil jsem Rosaliino číslo. Vzala to až na třetí pípnutí.

„Rose, kde je Bella?“ ptal jsem se jí.

„Co – cože, hned jsem tam.“ Vykoktala.

„Rosalie?“ křikl jsem na ni a ona to položila.

Po pár vteřinách jsem už slyšel její zmatené myšlenky. Vůbec jsem jim nerozměl, a tak jsem počkal, co mi řekne.

Asi za minutu byla u nás. A ve tváři měla zděšení a omluvu. Také se jí tam mihl strach a leknutí.

„Edwarde, promiň, prosím, já odešla a …“

„Cože? A kde je teď?“

„Já nevím, byla jsem pryč sotva půl hodiny.“

Snažil jsem seuklidnit a četl myšlenkyjejího bratra. Viděl jsem ten samý obraz jako před několika dny u Alice ve vizi.

Chvíli jsem chtěl Rose zabít, ale raději jsem se rozběhl a hledal Bellu. Vypadalo to, jako by sepo ní slehla zem.

Stopu jsem chytil až u La Push, ale tam my nesmíme. Alespoň, že vím kde je.

Bella

Rozhodla jsem se, že zavolám Jacobovi. Je to můj sqelý kamarád a jeho otec byl bratrem pro toho mého.

Kdaž jsem se mu svěřila, řekl, že pro mne za 10 minut přijede a budu nějakou dobu bydlet u něj, ale nesmí to vědět jeho otec.

Billy ak se jmenuje jeho otec, je teď v lázních a vrátí se až za týden, tak snadněco do té doby vymyslím.

Jacob byl přesný jako hodinky a za 10 minut už zvonil u dveří. Na něj se mohu opravdu spolehnout i v noci.

Vzal mi tašku, kterou jsem si zbalila a jeho autem jsme jeli do La Push. Jejich domek byl co si pamatuji malý a útulný. Většina místností byla v přízemí, protože Billyjena vozíčku. Jen Jacobův pokoj je v patře.

Zavedl mě do jeho pokoje a začal mi ustýlat na gauči. Byla jsem mu vděčná, že mě u něj nechá.

 


 

PŘEDCHOZÍ

SHRNUTÍ

NÁSLEDUJÍCÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need help... please, 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!