Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I need help... please, 6. kapitola

Cullen´s Drabble


I need help... please, 6. kapitolaPřidávám další kapitolku, jak jsem slíbila. Nevím kdy bude další, ale snad to do dvou dnů stihnu. Přeji příjemné počtení a prosím o komentáře.

6. kapitolka

Když jsem zahrabal poslední zdechlinu vydal jsem se zpět k Bellině domu. Bella i její bratr spali, ale Alice měla nepřítomný výraz, měla vizi…

V mysli se jí odehrával příběh, který by pro mne mohl konkurovat i tomu nejhoršímu hororu. A co tepřiv Bella. To ona byla hlavní aktérkou toho všeho.

Ležela s pláčem na zemi a chránila si hlavnu a břicho před kopanci a údery náhodných předmětů, které měl její bratr po ruce. Bella se však nebránila, neměla jak a nejspíš ani sílu. Jen ležela a plakala.

V tom vize skončila. Alice měla vyděšený výraz a já taky. Bella oddechovala na své posteli a Alice se na mě podívala. Poslala mi v myšlenkách, že ji nesmíme nechat o samotě s jejím bratrem.

„Dobře budeme se u ní střídat dvacet čtyři hodin denně.“

Alice na mě kývly a ladně skočila z okna. Nedošlo mi, že Alice byla u ní v pokoji. Vždyť já jsem jí říkal, že má zůstat na stromě. Pak se jí budu muset zeptat.

Bella spala celkm klidně, tak jsem si sedl do křesla a pozoroval ji. Často se převalovala a házela rukama, ale už nemluvila.

Jak jsem ji tak pozoroval hrála mi v hlavě melodie, která popisovala Bellu do nejmenších detailů. Její křehkost a odvahu. V tu chvíli mi nezajímalo nic jiného. Ani čas. Vyrušil mě až její budík a jen taktak jsem stihl utést, aby mne nezpozorovala.

Vyhoupl jsem se do koruny stromů a pozoroval ji, jak se probouzí. Byla tak roztomilá.

Odešla do koupelny a nejspíš si čistila zuby podle toho zvuku. Když konečně vylezla, byla i převlečená a učesaná. Chvíli jí trvalo, než se rozhodla, že si udělá snídani a umyje nádobí.

Měla by ještě ležet, ale snad se jí nic nestane. Už je to zahojené a nic by se nemělo stát. když si začala vařit, příšerně to páchlo, ale neodešel jsem.

Její bratr ještě spal a vypadalo to, že ještě nějakou chvíli spát bude. Asi bude mít pořádnou kocovinu až se probudí. Snad nechá Bells napokoji. Proč jen Alice neviděla, kdy se jí chystá takto ublížit. Kdy se má vyplnit její vize.

Bella jedla a chutnal jí, to nikdy už nepochopím, jak někdo může tohle jíst. Chutná to jako hlína. Ne, chutná to hůř. Měly to být asi vajíčka, nevím. Moc se v lidském jídle nevyznám.

Pustila si u jídly MP3 a píseň Minority od Green Day. Hlavou si mírně pohazovala jako při tanci, ale jen málo. Vidličku používala jako paličku a talíř jako bubny. Docela se v tom vyžívala. Musel jsem se nad tou nádherou usmát.

Když Minority skončila začala hrát píseň, kterou bych u Belly nečekal. Ona byla tak něžná a křehká. Ze sluchátek se linuli Lordi. Jejich nejznámější hit Hard rock Hallelujah. Tuhle píseň si dokonce prozpěvovala.

Asi v polovině písničky se probudil její bratr. Neměl v mysli žádné konkrétní myšlenku. Jen svou bolest hlavy a to, že se mu chce zvracet.

Bella to nezpozorovala, protože Lordi byli právě v refrénu a nic okolo neslyšela. Možná to bylo dobře, možné ne. Zatím jí nic nedělá ani to nemá v plánu. Kdyby svůj názor změnil, poznám to.

Bella odešla do svého pokoje a znovu si lehla. Vzala si z nočního stolku knihu Na Větrné hůrce a začetla se. Chtěla si lehnout na břicho, ale když dolehla, sykla bolestí. Rychle, možná až příliš se otočila na bok a nuceně zavřela oči.

Chvíli jen tak ležela, až se její dech zpomalil a srdce bilo pravidelně. Víčka už neměla semklé násilím. Ona usnula. Znovu si začala něco mumlat a házet rukama. Co se jí asi může zdát?

Nespala dlouho, jen tak hodinku. Když se ale probudila, měla v očích hrůze. Nevím, jestli to bylo jejím snem, nebo tím, že slyší svého  bratra, který právě z nepochopitelných důvodů začal zkoumat své melodie v mobilu.

Vypadala jako po flámu, ale jí to slušelo vždy. Mírné kruhy pod očima a byla v obličeji poměrně bledá. Rozhodla se jít dolů a pozdravit Mika.

Vše proběhl v pohodě, dá se říct. Bells a Mike se pozdravili a Bella se šla dívat na televizi. Očividně ji program moc nenadchl, tak šla znovu nahoru.

Znovu se začetla do knihy a tentokrát už neusnula. Otáčela stránky jednu za druhou a já se rozhodl, že by nebylo na škodu kdybych se posilnil lovem. Zavolal jsem Alice aby přijela.

Dojela během čtvrt hodinky a ochotně si to se mnou vyměnila. Odběhl jsem si troch dál než minule a ulovil si pár pum. Dávalo mi zabrat držet se, když jsem byl tak blízko Belle. Tak nádherně voněla.

 


 

PŘEDCHOZÍ

SHRNUTÍ

NÁSLEDUJÍCÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need help... please, 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!