Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I need help... please, 5. kapitola


I need help... please, 5. kapitolaTak je tady další kapitolka, snad se bude líbit a zanecháte mi tu komentík...

5. kapitola

Bella

„Když tě sem přinesl a já tě vyšetřoval, viděl sem modřiny na tvém těle. Kdo ti je udělal?“ sakra, úplně se mi to vykouřilo z hlavy. Nemohu mu říct pravdu. Mikovi by něco mohli udělat a já nejsem plnoletá.

„Nikdo… jsou asi z pádu ze schodů.“ Zalhala jsem, ale nevypadalo to, že by mi uvěřil.

Podíval se na mne s pozdvihnutým obočím, ale k mému štěstí nic nekomentoval. Pomohl mi na pokoj a odešel.

Ležela jsem a zírala do stropu. Napadlo mě, že zavolám Andree. To je má nejlepší přítelkyně. Jezdí do Forks za tetou a sestřenicí. Znám ji už přes deset let.

Edward

Carlisle pomohl Bells na pokoj, ale byl na ni naštvaný. Lže mu a to on nesnáší. Nechce říct, kdo ji udělal ty modřiny, ale Carlisle si je jistý, že to není z pádu, jak ona tvrdí.

Čekal jsem na něj před Belliným pokojem. Přemýšlel nad ní, hlavně nad tím, jak by jí mohl pomoci. V hlavě se mu skládal plán. Nebyl si jím jistý, ale já ano.

Jeho plán spočíval v tom, že až Bella bude moct jít domů, bude ji stále někdo z naší rodiny hlídat. Musíme zjistit, kdo jí to dělá. Na to je až moc důležitá. Alespoň pro mne.

„Jak je na tom?“ zeptal jsem se, když Carlisle zavřel dveře.

„Jde to, ale ještě to notnou chvíli potrvá.“ V hlavě jsem mu znovu viděl Belliny modřiny.

Dnes už nebyly tak sytě modré, ale ze zeleným nádechem. Menší začaly u krajů ustupovat. Teď však už nebyly modřiny jediné, co mi působilo na Bells starosti. Nyní jsem přes Carlislea viděl její jizvu po operaci.

Bylo jasně vidět, že se to bude hojit dlouho. Carlisle říkal, že má špatnou srážlivost krve. Alespoň tu bede o něco déle a ať už je to kdokoli, tak jí nebude ubližovat.

Chodil jsem do nemocnice každý den, ale k ní napokoj jsem chodil, jen když spala, aby o mě nevěděla. Bál jsem se její reakce. Ani mne neznala.

Carlisle mi vyřídil její dík, ale já bych ho tak rád slyšel od ní. Jejím zvonivým hláskem, který by uklidnil i splašeného býka.

Carlisle ji propustil, až po třech týdnech. Snažila se to protáhnout, ale pomohlo jí to jen na hodinku, než si zabalila věci a přijel pro ní taxík.

Carlislejí pomohl odnést tašku k taxíku a pak mi řekl, abych jel za ní a začal s naším plánem. Mě to tak vyhovovalo a vydal jsem se za taxíkem.

Cesta byla snad nekonečná. Když jsem konečně dojel na místo, kde jsem plánoval zaparkobat, aby mne neviděla, akorát jsem slašel její taxi, které právě zabočilo do její ulice.

Nikdo nebyl doma a když to Bells zjistila, vypadala klidnější. Myslel jsem, že má svého bratra ráda, ale také mě napadlo, že jí ty modřin a všechno může dělat on. Pracně si odnesla tašku s oblečením do svého pokoje a odešla do koupelny.

Zůstával jsem ve svém úkrytu na stromě a poslouchal kapky vody padající na její tělo. Zpívala si právě píseň Dreamer od Ozzyho a její hlas byl krásný.

Mám tu píseň rád. Je taková uklidňující a dobře se u ní relaxuje. Když dospívala, vypnula vodu a začala si fénovat vlasy. Několikrát u toho zívla. Když uznala, že už jsou dost suché, oblékla se a vyšla z koupelny.

Zamířila rovnou do svého pokoje, kde si lehla na postel a téměř okamžitě usnula. Neměla klidné spaní. Dokonce několikrát sykla bolestí, když se špatně pohnula. Chvílemi mluvila ze spaní, ale nedávalo to žádný smysl.

Říkala něco o tom, že George Bush má rád růžový žabičky, ale Barack Obama má rád 6lutý a ani jeden nemůže být prezidentem Ameriky, protože žabičky jsou jenom zelený a hnědý.

Slyšel jsem nějaké myšlenky. Byly to myšlenky jejího bratra, který přicházel. Ani ne za pět minut a už byly slyšet jeho klíče, které chrastily v zámku. Vypadalo to, že je znovu opilý.

Všiml si Belliny bundy, ale jen zakroutil hlavou a šel k sobě. Plácnul sebou do postele ani se neobtěžoval se zout. Vše nasvědčovalo tomu, že to bude klid, tak jsem šel na lov a mě na chvíli vystřídala Alice.

Neběžel jsem daleko a lovil jen srnky, ale stačilo mi to. Bylo to lepší, než odje na dlouho a nebýt s Bells.

Když jsem zahrabal poslední zdechlinu vydal jsem se zpět k Bellině domu. Bella i její bratr spali, ale Alice měla nepřítomný výraz, měla vizi…

 


 

PŘEDCHOZÍ

SHRNUTÍ

NÁSLEDUJÍCÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I need help... please, 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!