Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hodnota ducha - 1.kapitola

the host stills


Hodnota ducha - 1.kapitolaJe tu 1.kapitola! Wow, potlesk! xD Četli to jen dva lidi, ale je to tu chvíli, nemůžu chtít zázraky... Ale těm dvěma lidem děkuju, jak už jsem říkala, je to moje první povídka, nejsem na to zvyklá a měla jsem velikou radost. Snad se pude líbit! Gossipgirl

Kapitola 1 - Obyčejný den - Yvonne

,Sakra, větší vedro by být asi nemohlo... Za chvíli tu ze mě bude pečeně.' Seděla jsem na staré dřevěné rozvrzané lavičce, kterou někdo natřel na krvavě rudou barvu, nejspíš ve snaze oživit jí. Odtrhla jsem od křiklavé barvy zrak, zahlížela na dveře a čekala na svůj podíl donášky.

„Tady to máš, Yvonne!" No konečně!

"Jo, děkuju." Pokusila jsem se o zdvořilý tón, tak snad to vyšlo. Popadla jsem tašku s poštou a dala ji do košíku pod mým sedadlem.

„Nashle," rozloučila jsem se slušně, abych se předem vyhla drbům mezi babkami na mou osobu. Už tak jich bylo dost.

„Ahoj."

Doma nikdo nebyl, rodiče byli zřejmě ještě v práci. Nejspíš zkusím zavolat Libby, ta bude mít čas. Libby je moje nejlepší kamarádka. Známe se asi něco přes čtvrt rok, ale jako by jsme se znaly od narození. Vždycky je skvělá. Zkusila jsem jí zavolat třikrát, ale nezvedala mi to. No nic, tak se uvidíme zítra.


Když jsem ráno vstala, úplně mě oslnilo sluneční světlo. Záře pronikala otevřeným oknem do pokoje a vše, jako by nabralo na kráse. To by mohl být hezký den. Jenže já teď musim vstát a roznášet poštu. Takže chyba - zase tak krásný nebude. Kdyby za to roznášení nebyly peníze, které potřebuju, vůbec bych to nedělala. Ale mám celkem dobrý plat, takže odchod nechystám, i když mě ta práce někdy k smrti štve a nudí.

Vzala jsem roznášku ze stolu v kuchyni, kde jsem jí včera nechala, a vrátila jí zase pod sedačku.

„Mami, jedu roznášet. Čau!" Už vidím, jak lítá po celém Chicagu a vykřikuje moje jméno.

„Dobře, jezdi opatrně. Mám tě moc ráda, nepřežila bych, kdyby se ti něco stalo."

„Jako já tebe." Mutti je ještě přehnaněji starostlivá než ostatní mámy. Člověk řekne jen 'čau' a máma začne zase hned vyjadřovat hluboké city. Kdybych ji nezastavila, mluvila by do teď. Já ji samozřejmě naprosto miluju, je výborná matka, málo kdo by snesl dceru, jako jsem já, ale tohle je někdy... Raději nic. Nastartovala jsem a začala. Nejprve tady je pár předplacených novin jako vždy. Už jsem přesně věděla, kdo je má předplacené, tak jsem na adresy vždy jen tak mrkla - pro jistotu. Hlavní straně dnes dominoval velký titulek: ZÁHADNÁ MIZENÍ POKRAČUJÍ. A jéje, zase další oběti bez těl. Prostě opět jen tak někdo zmizel. Jaký nešťastník tentokrát? Doufám, že jsem ho neznala...Přečetla jsem si jméno šestnáctileté zmizelé dívky a noviny samovoně upustila do bláta. zZtuhly mi všechny svaly a oči zničeho nic bez přestání přetýkaly slzami. Pod titulkem se psalo: „Zmizelé dívce, Libby Darenové bylo teprve šestnáct let a pohřešuje se od včerejšího večera. Zmizení ohlásil dívčin přítel Billy Tener, její rodiče jsou též pohřešováni..."

Mohli se přece splést! Třeba to vůbec není ona. Půjdu roznášet a pak se stavím u nich doma. Určitě mě s úsměvem přivítá jako vždy a budeme se společně smát mému strachu. A budeme se smát hodně. Já se totiž nikdy ničeho nebojím. Klidně bych mohla být sama o půlnoci na hřbitově nebo třeba vidět ducha a nebála bych se. Prostě se ničeho nebojím. Ničeho, kromě ztráty milovaného člověka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hodnota ducha - 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!