Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 32. kapitolka

edward dangerous


Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 32. kapitolka!POZOR! Vstupujete do rudého sektoru, :) tedy snad. V poslední době jsem z toho krapet vypadla, ale snad se bude líbit... - kapitolka s názvem "Krb", no některým dojede, o co tam půjde hned v šestém odstavci, ale pro ty, kdo chtějí vědět její obsah... dojde k tomu, co všichni očekáváme už delší dobu. Chtěla jsem to uskutečnit už dřív, ale tento čas je absolutně perfektní. Navíc je konec pololetí, tak by vás to mohlo rozptýlit 3:)... příjemné počtení.

Krb

 

Vyvolalo to ve mně vzpomínky na Pheonix a dnes více než jindy jsem litovala, že nemůžu chodit. Smutně jsem si povzdech a Edward, do teď ve vedlejší místnosti, byl u mne. Potěšila mě jeho rychlá reakce.

„Copak, promiň, jen jsem ti dělal čaj?“ řekl omluvně a já se usmála „No vidíš, takhle ti to sluší víc.“

„Edwarde, pojď si zatančit,“ zaprosila jsem a už mě držel v objetí a moje nohy měl na svých. Jako malá holčička, co s ní tančí táta. Spustila se pomalá písnička a já mu obmotala ruce kolem krku, on mně kolem pasu. Připadala jsem si jako dřív, tedy z větší části.

Musel mě držet, abychom mohli tančit, jinak bych už ležela na zemi, ale já jsem věděla, že jemu to nevadí, ani nedělá problém. Najednou se mi začaly zavírat oči. Ne, mně se nemůže chtít spát. Uvědomila jsem si, že už nehraje žádna hudba z přehrávače. Edward broukal nějaké melodie a věděla jsem, že to, co mě uspává, je on. Proti svojí vůli jsem zívla.

„Už je pozdě, Bells, měla bys jít spát,“ zašeptal mi do ucha a zvedl mě do náruče.

„Mně se ale nechce spát,“ odporovala jsem viditelné skutečnosti. Jen se zasmál a šel se mnou do koupelny. Absolutně nechápu, jak se sem dostala elektrika a pitná voda. Posadil mě na umyvadlo a podíval se mi do očí. V ten okamžik mě ani nenapadlo, že by se mi chtělo spát. Políbila jsem ho a usmála se.

„Pomůžeš mi se vykoupat? Nemáte tady zrovna podmínky pro vozíčkáře,“ ukázala jsem na sprchový kout. Podíval se tím směrem a nasucho polknul.

„Jak moc mi věříš?“ zněla jeho otázka, když se otočil směrem ke mně. Usmála jsem se. Objala ho kolem kru a políbila ho tak vášnivě, že se mi z toho točila hlava. Sjel po mém trupu dolů a hned zpět nahoru, jakoby udělal něco zakázaného. Usmála jsem se v polibku a odtrhla jednu ruku od jeho krku a prsty kopírovala křivky jeho svalů na hrudi.

Když jsem sjela k pásku u riflí, moje druhá ruka první následovala. Když se střetly na stejné úrovni, tak začaly pomalu rozepínat jeho tmavě modrou flanelovou košili. Ani si nedokážete představit, jak byl sexy, když si uvědomil, co dělám. Asi po třetím knoflíku se mírně odtáhl, ale jen tak, abych na něj pohodlně dosáhla a vážně se na mě podíval, jen jsem se usmála a za košili jsem si ho přitáhla úplně k sobě.

Rozepnula jsem mu košili a pohladila jeho hruď, jemně zavrčel a nechal si ji sklouznout  z ramen. Usmála jsem se, protože teď byl nádhernější než kdy jindy. Začal mě náruživě líbat a přestal se bát. Pomalu mi sundal svetr, pod kterým bohužel našel tílko, a já se zasmála jeho smutnému pohledu. Sama jsem ho chytla do rukou, ale on mi to překazil a sundal mi ho sám.

Konečně se mu naskytl dlouho očekávaný pohled. Ano viděl mě v plavkách, ale zřejmě mu tohle přijde jiné. Upřímně, mně taky. Odtrhl se od mých rtů, sjel jimi přes krk, klíční kost mezi ňadra, kde mě políbil dlouze, a než jsem si stačila uvědomit, co dělá, bylo pozdě, a když se vrátil zpět k mému krku, koutkem oka jsem uviděla červenající flíček.

Usmála jsem se a vyžádala si jeho rty, ale to už jeho ruce putovaly k mým riflím a rozepínaly je, pomalu a s chtivostí. Instinktivně jsem ho chytla kolem krku a přitáhla se, zatím co on mi je stáhl pod kolena. Stále mě líbal a když jsem se posadila zpět, umyvadlo nepříjemně zastudilo.

Stále mi oplácel polibky a mně ruce nepříjemně pálily, když jsem rozepínala jeho kalhoty. Pomohl mi a sundal si je sám. Nakonec mě objal a postavil. Držela jsem se jeho krku a špičky jeho prstů mě příjemně zastudily na zádech, když se snažil rozepnout podprsenku, rychle ale zjistil, že tam zapínání nenajde. Během vteřiny jsem jí ale měla rozepnutou a ležela na zemi. Sundal ramínka…

„Miluju tě, Bells,“ zašeptal mi do ucha  a mně přejel mráz po zádech. Tak strašně jsem mu chtěla skočit kolem pasu, líbat ho. „Sakra, já potřebuju funkční nohy, už kvůli tomuhle.“ Zanadávala jsem v duchu. Znovu mě začal líbat, zvedl mě výš, tak, že jsem se vůbec nedotýkala země, a donesl nás do sprchy. Jemně se usmál, když mě pouštěl jednou rukou a nařizoval vodu.

„Edwarde?“ Okamžitě se otočil, jemně jsem se usmála a podívala se dolů. On ať se v trenýrkách klidně sprchuje, ale já tu jiný prádlo nemám. Podíval se stejným směrem a znovu polkl.

Pustila jsem se ho jednou rukou a pohladila ho po tváři. Je mi to vlastně úplně jedno. Usmála jsem se a políbila ho.

***

„Upřímně řečeno ty kalhotky fakt studěj. On si asi neuvědomuje, že mi může nastydnout močák,“ mluvila jsem v duchu k Edwardovi a nadávala mu, protože mě nechal mokrou sedět na umyvadle a šel pro ručníky, protože na ně zapomněl. „On a zapomněl?“

„Promiň,“ řekl, když mě viděl. Fakt mi byla zima, ale rozhodně se mi nechtělo spát. Zabalil mě do ručníku a odnesl do obýváku ke krbu, on sám už měl suché trenky a já byla mokrá od hlavy až k patě. Podívala jsem se na něj, měl zakaboněný výraz. Natáhla jsem se a políbila ho. Seděli jsme před krbem, já v jeho klíně, on v tureckém sedu. Podpíral mi záda a druhou ruku měl položenou přese mne.

Usmál se a polibek mi opětoval. Bylo jich víc a víc, mně navíc bylo větší teplo. Krev mi pulzovala v hlavě a srdce bouchalo, jako kdyby ho někdo zamknul v hrudníku. Dech se mi klepal a měla jsem problém ho pochytat. Vždy, když zjistil, že nepopadám dech, tak se přesunul na krk a tváře.

Jeho polibky byly horké, přes jeho chladné rty. Pod každým jeho dotekem jsem se zachvěla a měla jsem pocit, jako by mi hořela kůže. To tenhle je ten pravý pocit, když vás někdo miluje a chce s vámi spát právě proto, že vás miluje. To, co cítím, je opravdový chtíč, chtíč z lásky.

Přes moje uvažování jsem si ani nevšimla, že už nemám ručník a nesedím nýbrž ležím pod ním a on laská moje tělo polibky a doteky. Můj hlasitý vzdech, když mi špičkou jazyka obkroužil pupík a sjel níž, přičemž zuby roztrhl kalhotky. Věděl přesně, co má udělat, já toho Em…

Okamžitě jsem přestala uvažovat a nechala svoje tělo, ať dělá co chce. Dlaně se mi sevřely do pěstí a já vykřikla? Ano, on udělal tu nejúžasnější věc na světě…

Když uviděl, že jsem v bodě, kdy ve mně hoří neuhasínající plamen, cítila jsem jen pár něžných studených doteků na mých stehnech a pak jsem poznala, jaké to je milovat se s upírem.

Byl něžný, chtivý, vášnivý. Milující, neutichající. Každičký jeho pohyb byl přesný a neomylný. Každý jeho dotek na mé pokožce byl jako dotek anděla, který spadl z nebe a porušuje předpisy. Něco tak zakázaného a dokonalého si nedokážete představit ani v těch nejúžasnějších snech.

Jeho dlaň, která mi svírala zápěstí, jeho pánev, která mi narážela do stehen, nebo jeho rty, které stále laskaly moje tělo. Každičká jeho část, každičký jeho pohyb, dotek, všechno bylo tak krásné a dokonalé.

A pak vyvrcholil, on společně se mnou. Nikdy jsem s nikým nezažila nic krásnějšího a oddanějšího, než teď. V tento moment jsem přestala přemýšlet nad dokonalostí tohoto momentu a užívala si ten pocit rozprostírající se v mém podbřišku. Jeho pohyby jsem si přestala uvědomovat, soustředila jsem se jen na mé zrychleně splašené srdce, na rychlý hlasitý dech a pocit blaženosti v mém těle.


 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 32. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!