Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 18. kapitolka

gar3


Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 18. kapitolkaBella konečně uslyší písničku složenou jen pro ní...

 

Lullaby

„Edwarde, slib mi, že nikomu neřekneš, že jsem promluvila. Slib mi to,“ zanaříkala jsem a on jen kývnul. Usmál se a poposedl si ke mně.

„Chtěl jsi vědět, proč jsem mlčela. Je to ale na dlouho a je to dost smutný příběh,“ říkala jsem a on si mě jen stáhl na klín objal mě a tím mě povzbudil. Byl studený, zeptám se ho.

„Ale pravdu za pravdu, pokud já řeknu svoji pravdu, tak mi ty řekneš pravdu o tom, kdo jsi,“ vysmlouvala jsem a on po chvíli přemýšlení kývnul. „Fajn!...“ Začala jsem vyprávět a sledovala, jak Edward mění výraz. Když sem mluvila o lásce, byl jeho výraz kladný, když jsem se dostala k té nehodě a jejím následkům, byl jeho výraz ztuhlý, smutný a trpící. Pak jsem mu řekla důvod mlčení a i důvod, proč jsem promluvila, který ho moc potešil.

„Je mi líto, že jsi si tohle musela prožít. Ještě mi řekni: Jacob nebyl člověk, byl to vlk, že?“ Jen jsem kývla. To mu vytvořilo neutrální výraz na tváři.

„Ven s tvojí pravdou,“ řekla jsem netrpělivě a stírala poslední slzy. Tyhle byly snad opravdu poslední.

„Možná bylo lepší, když jsi mlčela,“ řekl a hodil malý úšklebek. Zamračila jsem se a urazila.

„Tak já budu mlčet znovu!“ řekla jsem a zamkla pusu a zahodila klíč.

„Ne, to bych nepřežil, prosím,“ žadonil a mě se ho zželelo, usmála jsem se, „máš krásný úsměv.“

„Vážně? Dnes mám až moc premiér, měla bych brzdit,“ zasmála jsem se. Otočil si k sobě mojí tvář a pohladil mě po vlasech. „Šup sem s tou pravdou!“

„Dobře… Snad mi nezmizíš… Jsem upír,“ řekl a já se zarazila, pak jsem si ale uvědomila, že on je ten, kterého se nemusím bát. Kdyby chtěl, tak už by mě zabil.

„Wow, naposledy, když jsem se potkala s úpírem, tak mě chtěl zabít a předtím si se mou užít,“ vyhrkla jsem a on ztuhl.

„Belli, já ti neublížím,“ řekl a snažil se mě přesvědčit.

„Ale já to vím, kdybys chtěl, tak už jsi to udělal,“ řekla jsem a objala ho kolem krku. Přitiskla jsem se k němu, jak jen jsem mohla. Dal moje nohy kolem jeho pasu a objal mě kolem pasu.

Odtáhla jsem se od jeho krku a zahleděla jsem se mu do očí. Zamotala jsem mu prsty do vlasů a políbila ho. Chvíli nevěděl, co si může dovolit, ale když moje polibky začaly být náruživější, začal je opětovat s vášní a chtíčem. Pootevřela jsem ústa a hned je začal plenit jeho jazyk. Užívala jsem si to. Bylo krásný ochutnat něčí rty. Líbal dokonale. Líbal jako Bůh.

Nevím, kde se to ve mně objevilo, kdo otevřel ten zámek, ale chtěla jsem víc. Chtěla jsem cítit jeho tělo na svém. Vymotala jsem svoje ruce z jeho vlasů a přejela mu po zádech k lemu trička. Pomalu jsem ho povytahovala nahoru, když jsem mu ho chtěla sundat, uvědomila jsem si, že to on mě drží v sedě. Chytila jsem ho jednou rukou kolem pasu a on pochopil, že si to tričko bude muset sundat sám.

Usmála jsem se, když jsem se mohla dotknout jeho nahé hrudi. Vyhledal moje rty. Držela jsem ho kolem krku a on se neměl k tomu, aby mi rozepnul mikinu. Začala jsem si jí rozepínat, ale jeho ruka zastavila tu mou.

„Počkej, počkej, brzdi. Já nejsem vlk. Je tu velká pravděpodobnost, že ti ublížím a navíc, nechci to uspěchat,“ řekl a já si uvědomila pravdu jeho slov.

„Promiň, nechala jsem se unést,“ řekla jsem a věnovala mu polibek. Usmála jsem se a chtěla si sesednout, zastavil mě. Vykulila jsem oči a on se zasmál.

„Kam si chtěla jít? Mě to nevadí, klidně tu seď,“ řekl a pevně mě objal kolem pasu. Usmála jsem se a dala mu ruce kolem krku.

„Chtěla jsem se jít učit, ale jestli máš jiný plán?“ Naskočily mi jiskřičky do očí a věděla jsem, že má něco v plánu. Zasmál se a najednou jsme stály. Vydechla jsem.

„Já mám pro tebe překvapení, ale nevím, jestli se ti bude líbit,“ řekl a nesl mě do obýváku. Byla jsem zvědavá. Donesl mě do houpacího křesla a otočil mě čelem ke klavíru. „Já vím, že asi vážnou hudbu neposloucháš, ale tahle je pro tebe, jenom pro tebe.“

„Náhodou, mě se vážná hudba celkem líbí a i jsem hrávala na klavír, docela dlouho, pak si ale  mojí pozornost zcela získal box, tak jsem klavíru nechala, ale doma jsem si občas zahrála,“ obhajovala jsem se a to už seděl za klavírem.

 

 

„Je krásná, Edwarde,“ vydechla jsem ohromena něčím, co bylo složené pro mě. Chtěla jsem znát noty. „Edwarde?“

„Ano? Co pro tebe můžu udělat?“ zeptal se mile a stál u mne. Budu si muset zvyknout na tyhle rychlé přesuny. Koukal se mi do tváře a houpal se mnou.

„Řekni, že máš noty, prosím,“ říkala jsem a když kývnul na souhlas, tak jsem zajásala. Odnes mě ke klavíru a posadil na stoličku. „Budeš muset hrát se mnou, nemůžu šlapat na pedály.“

„Bude mi potěšením,“ řekl a otevřel noty na první stránce. Měl krásný rukopis. Noty psal asi často. Koukla jsem po notách a položila prsty na klávesy. Hrál hlubší části skladby a já hrála ty vysoké. Začala jsem a on jen sledoval moje prsty, které se snažily hrát tak, jako hrál on. Po chvíli snahy, jsem to vzdala a začala hrát známou písničku. Edward se hned chytil a hrál se mnou.

 

 

 

to be continued...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Happiness is like a dandelion, just a slight breeze and fly away away! 18. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!