Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Graceful - 6. kapitola

Titulni str


Graceful - 6. kapitolaDruhá část plesu je tu. A doufám, že se vám bude líbit a taky prosím komentáře!!!
A jestli nebudou komentáře, tak nebude pokračování! :-)

6. kapitola


„Jistě,“ vydechla jsem na něj omámeně. Vyšli jsme na parket, kde zrovna hráli nějaký ploužák. Edward mě chytl kolem pasu a já jsem mu omotala ruce kolem krku a položila jsem si hlavu na jeho rameno a společně jsme tam tančili do rytmu pomalé hudby…


Tančili jsme spolu po celou dobu, co hrála pomalá hudba. Potom se ale hudba změnila na rychlou a to byl strašný řev a nedalo se povídat.

„Nepůjdeme radši ven?“ zeptala jsem se potichu Edwarda. Usmál se tím neodolatelným úsměvem a společně jsme vyšli ven. Byla už naprostá tma, ale vše bylo osvíceno venkovními světly, která vytvářela velmi příjemnou a romantickou atmosféru. Jediné mínus bylo asi jen to, že mohla být tma jak v pytli a my upíři jsme viděli stejně všechno. Takže romantika byla v tahu.

Asi sto metrů od nás byl malý altánek, ve kterém potichu hrála pomalá hudba. „Hele, nepůjdeme támhle?“ zeptal se mě Edward a ukázal k tomu altánku.

„Jasně,“ odpověděla jsem s úsměvem k andělovi, který kráčel vedle mě. Až teď jsem si uvědomila, že mě Edward drží kolem pasu a já se k němu celkem natěsno mačkám. Ale asi by bylo divné, kdybych se od něj najednou odlepila. Pomalým krokem jsme došli k tomu malému a romantické altánku. Byl opravdu nádherný. Byl bílý a zdobený zlatou barvou. Edward mě dovedl doprostřed altánku, kde hrála velice potichu pomalá hudba.

„Smím prosit?“ zeptal se mě dnes již podruhé. Jak promluvil tak mě ovanula ta známá sladká vůně a já jsem byla naprosto mimo smysly.

„Ano,“ kývla jsem okouzleně hlavou. On vzal moji ruku a políbil ji, jako se to dříve dělávalo. Jeho horké a měkké rty se opět křivily do mého tak oblíbeného úsměvu.

Dala jsem mu ruce za ramena a on mně chytl kolem pasu. Hlavu jsem si položila na jeho rameno a v těsném sevření jsme se pomalu pohybovali do rytmu ploužáku.

„Ty jsi o tom plese věděl?“ zeptala jsem se to ticha.

„Jo, ale doufal jsem, že na něho Alice zapomene, ale ještě nikdy se jí to nepovedlo. Škoda. Já jsem plesy nikdy neměl v lásce, protože za mnou pořád lezly holky s prosbami, jestli si nechci zatancovat, ale dnes jsi mě zachránila ty,“ usmál se na mě a opět mě uvěznil v jeho nádherných očích. Bylo v nich vidět štěstí, radost, ale ty další city jsem nemohla definovat. Byl tak strašně nečitelný. Vlastně to říkala ta pravá. Zasmála jsem se tomu potichu.

„Na co myslíš?“ zeptal se frustrovaně.

„Na to, jak strašně jsi nečitelný.“

Zasmál se. „Tak to říká ta pravá!“ znovu mu cukaly koutky.

„Já vím.“ Usmáli jsme se na sebe, a já jsem si znovu opřela hlavu na jeho svalnaté rameno. Tancovali jsme tam spolu asi to půl jedné, dokud nás nevyrušila Alice, že bychom už měli jít, že ples už končí a tak jsme se společně vydali na parkoviště.

„Alice?“ řekla jsem jen tak trochu naštvaně její jméno.

„Ano?“ zeptala se mě, jako kdyby byla svatá, a já jsem se trošičku naštvala. Tak ona tady bude dělat, že neví, o co jde. „Můžeš mi vysvětlit, k čemu je mi to, co mám na sobě?“ zeptala jsem se “mírně“ podrážděně, toho malého skřeta, který se pouze culil.

„Co máš na mysli?“ hodila po mně nechápavý výraz a já jsem si myslela, že ze mě začne sršet pára. Edward nad tím jen kroutil hlavou.

„Tak ty budeš dělat, že nevíš! Tak já ti to řeknu, je to u mě naprosto zbytečně, dře to, je to nepohodlný a zarývá se to! Co to asi bude?!?“ To už to Edward nevydržel a vyprskl smíchy a Alice stále dělala blbou.

„No tak dobře, protože mě to prostě napadlo. A navíc ti to sluší, teda s toho jiného pohledu.“ Tak tímhle to dodělala, já kdybych nebyla upír, tak jsem asi mrtvá vzteky. Alice radši odešla a nechala mě tam s Edwardem samotnou. Sice mu ještě cukaly koutky, ale snažil se nesmát se. Bouchla jsem ho do ramene, až to zadunělo a ještě jsem slyšela Alicin zvonivý smích, odněkud z dálky. Pomalu jsem se uklidňovala a hodně tomu pomáhal Edward, který mě celou dobu hladil po celé délce mích zad. Bylo to strašně příjemné. Došli jsme až na parkoviště a Edward mi otevřel dveře od Volva. Během minuty už startoval a rozjížděl se k nám domů. Opřela jsem se o jeho rameno, aniž bych si to uvědomila, ale Edward nic nenamítal, takže mu to zřejmě nevadilo.

Aniž bychom něco tušili, tak jsme si k sobě tvořili velmi silné pouto.

Už jsme stáli před barákem a já jsem byla ráda, že už jsme doma. Byla jsem totiž psychicky unavená. Všichni se někam vytratili, takže jsem aspoň měla klid. „Tak pojď,“ chytla jsem Edwarda za ruku a táhla jsem ho do svého pokoje. A ani neodmlouval. Zasmála jsem se. Edwardovi jsem pokynula rukou, ať si sedne do křesla, které bylo vedle konferenčního stolku.

Já jsem se šla převléknout do šatny.

Vzala jsem si tam oblečení a vběhla jsem do koupelny. Tentokrát jsem zvolila sprchový kout, protože je to rychlejší a více osvěžující. Vlasy jsem si musela umýt ještě dvakrát, protože moje spletené vlasy byly opravdu slepené a já jsem o ně nehodlala přijít. Když jsem vyšla ze sprchového koutu, tak byla celá koupelna zapařená a já jsem musela otevřít velké francouzské okno. Až teď jsem si všimla, co jsem si to vlastně vybrala. Byly to kalhoty, tílko a botky. Po dlouhé době celkem normální oblečení. Zasmála jsem se tomu. Vysušila jsem si vlasy a opět jsem si prohodila piercing. Nalíčila jsem si jednoduché linky a upravila jsem si vlasy. Taky jsem si ze zvyku vyčistila zuby a vešla jsem do pokoje.

Pohlédla jsem na konferenční stolek a na křesla vedle. Edward tam seděl pořád, ale měl na sobě “normální“ oblečení. Tedy bílé tričko a přes to černou košili a k tomu džíny. Vypadal skvěle, ostatně jako obvykle. Ale až teď mi došlo, že nechápu, jak může být převlečený, když tu byl celou domu semnou.

„To Alice,“ řekl, jako kdyby mi četl myšlenky.

 

 

Předchozí kapitola ---  Následující kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Graceful - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!