Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Graceful - 5. kapitola

Jasper Hale


Graceful - 5. kapitolaTak jsem se přemohla a do noci jsem psala 5. kapitolku Gracefulu. A že mi to dalo práce a tak doufám, že se vám aspoň bude líbit. Alice totiž Bellu překvapí a řekne jí že se jde na ples. Co se stane mezi Bellou a Edwardem?
A jak jsem říkala, jestli nebudou komentáře, tak nebude pokračování!! :-D

5. kapitola


„No, já jsem myslela s holkama. Vždyť se na sebe podívej! Holky se na tebe musí jen lepit,“ poukázala jsem k němu rukou. Jen se uchechtl.

„Jo, to máš pravdu, jsou strašné, ale to musíš sama vědět. Jenže ty to máš jednodušší…“


„Proč to mám jednodušší?“ zeptala jsem se Edwarda, který se teď tvářil zklamaně a smutně zároveň, ale já jsem nechtěla, aby byl smutný.

„Protože ty nečteš myšlenky a navíc máš Emmeta,“ vypadlo to z něj a mě se začaly zvedat koutky úst. Chudák, stejně jako Rosalie si myslel, že jsem s Emmem pár, ale to bych to asi nepřežila.

„Vždyť já nejsem s Emmetem pár, mi to jenom hrajeme, abychom nemuseli odpálkovávat ty dlouhé zástupy studentů, kteří by nás chtěli někam pozvat,“ dokončila jsem proslov a Edward se usmál a vypadal mnohem šťastněji. „Vážně sis myslel, že spolu chodíme?“ zeptala jsem se jen tak do vzduchu a on chudák jen kývl hlavou.

„Vždyť bych to s ním nepřežila, podívej se na něho,“ uchechtla jsem se. Při tomto rozhovoru jsme se k sobě tak nějak více přiblížili a to aniž bychom si něčeho všimli. Teď už jsem si ale plně uvědomovala, že své rty pomalu přikláním k těm Edwardovým. Už mezi námi byl jen centimetr, ale to se do pokoje vehnala Alice a začala ječet.

„Bello! Promiň já jsem ti to zapomněla říct, ale dnes je ples,“ zářila jako sluníčko a já jsem přemítala, jestli může upír zapomínat.

„Super, tak a co já s tím mám dělat, když nemám ani šaty?“ zeptala jsem se, ale byla jsem si jistá, že na šaty Alice nezapomněla.

„Neboj, všechno už je připravené, jenom se mnou teďka pojď,“ chytla mě za ruku a táhla mě nahoru do mého pokoje. Omluvně jsem se podívala na Edwarda, ale to už mě začala zaměstnávat Rose, která šla za námi a táhla šest vaků na šaty.

„Takže tady máš šaty Bello, tady boty, naušnicea spodní prádlo, tedy spíše jen tu dolní část,“ podala mi jeden z vaků Rose a já jsem na ní jen zírala z otevřenou pusou. Celkem by mě zajímalo, co myslela tou spodní částí a taky jsem to zjistila. Byly to tanga a podvazky, ale byla jsem tak mimo, že jsem ani nemohla mluvit a tak jsem si to na sebe oblékla. Zaběhla jsem si do koupelny vyměnit piercing a potom jsem si natáhla šaty. Byly překrásné. Nazula jsem si velice zvláštní boty, které byly taky ve vaku a jako poslední jsem z něho vyndala krásné naušnice.

V koupelně mi Alice něco prováděla na hlavě a nakonec z toho vznikly jednoduché, ale krásné lokny.  Rosalie se vrhla na můj obličej a vykouzlila na něj nádherné linky a rty mi natřela rtěnkou. Potom se připravily holky. Rosalie měla bílé šaty a Alice tmavé šaty. Holkám to strašně slušelo a mě taky. Všechny jsme společně sešli dolů a tam už čekali kluci. Všichni měli na sobě černý oblek, ale když jsem spatřila Emmeta, tak jsem se musela smát. Nelíbilo se mu, že musí být tak vtěsnaný do oblečení. Příště musím holkám říct, aby mu koupily větší velikost, nebo umřu smíchy. Potom jsem upřela zrak na Edwarda, který vypadal snad ještě nádherněji než normálně, pokud to vůbec bylo možné.

„A jakými auty se pojede?“ zeptala jsem se Alice, která to měla už jistě vše připravené.

„No, já a Jasper pojedeme porchem, Rose a Emmet pravděpodobně BMW a ty a Edward si můžete vybrat, jestli chcete jet volvem nebo tvým mustangem,“ pokrčila Alice rameny a vyšla před dům.

Nakonec jsme se s Edwardem dohodli, že pojedeme jeho volvem. Když jsme se tedy dohodli a vlezli do aut, tak se stmívalo a slunce už nesvítilo, takže jsme už mohli mezi lidi.

„Mimochodem, strašně ti to sluší,“ složil mi Edward poklonu a otevřel mi dveře od jeho auta.

„Děkuji, tobě to taky moc sluší,“ řekla jsem mu po pravdě a během vteřiny už seděl na místě řidiče a vyjížděl na ples. Byla jsem na to opravdu zvědavá a až teďka jsem se zamyslela nad tím, proč mi vlastně Rose a Alice daly tanga a podvazky. Podprsenku mi nedaly kvůli šatům, ale teda proč tanga a podvazky? To jsem nepochopila, asi si myslely, že to bude bezva sranda, až mě budou pozorovat, jak mě ty podvazky vadí. Před tím, než jsem stihla dopřemýšlet, tak už Edward parkoval na školním parkovišti a otevíral mi dveře od auta. Byl opravdu strašně hodný. Usmála jsem se na něho a on mi nabídl své rámě a já jsem se do něho zavěsila.

Byla celkem sranda dívat se na ostatní a to zejména klukům, jak jim padá čelist. Najednou Edward zavrčel.

„Co se děje?“ zeptala jsem se ho tak tiše, že to mohl slyšet jen on. A znovu zavrčel.

„Ale, jen že pánské osazenstvo si tě představuje v celkem ohavných snech,“ procedil to mezi zuby. On snad žárlil? Slyšela jsem dobře? Ono mu na mně záleželo?

Teďka jsem byla snad nejšťastnější upírka na světě. Bylo mi tak krásně, jako ještě nikdy v mé existenci. Věnovala jsem Edwardovi úsměv a společně s Alice, Jasperem a Rose a Emmetem jsme vstoupili do plesového sálu. Najednou všichni ztichli a jen nás pozorovali. Asi po pěti minutách se vše vrátilo do normálu, až na to, že si o nás všichni něco šeptali. Sice jsem je mohla poslouchat, ale mě to upřímně vůbec nezajímalo, protože jediné co mě zajímalo, byl Edward. Společně jsme si sedli k jednomu stolku a povídali jsme si.

„Smím prosit?“ zeptal se mě Edward a políbit mi hřbet mé ruky. A já jsem se cítila jako v sedmém nebi.

„Jistě,“ vydechla jsem na něj omámeně. Vyšli jsme na parket, kde zrovna hráli nějaký ploužák. Edward mě chytl kolem pasu a já jsem mu omotala ruce kolem krku a položila jsem si hlavu na jeho rameno a společně jsme tam tančili do rytmu pomalé hudby.

 

Předchozí kapitolka --- Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Graceful - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!