Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Graceful - 3. kapitola

Ashley Greene


Graceful - 3. kapitolaHaleovi a Culleni, dva upírské klany. V této kapitolce se tyto dva upírské klany spřátelí. Jak bude probýhat jejich návštěva? Co se stalo s Emmetem?
Přeji hezké čtení a prosím zanechte komentáře. Vaše RosalieRose

3. kapitola

 

 

Když všichni odešli, tak bylo šest hodin a já jsem se běžela upravit do mého pokoje a vybrat si nějaké sexy oblečení. V tom jsem si ale všimla Emmeta, jak pořád sedí na gauči a ani se nehne. Tušila jsem ale, že to bude zase jeho nějaký blbý vtípek a tak jsem si ho nevšímala a šla jsem se připravit do školy…


 

Otevřela jsem dveře do šatny a začala jsem se probírat různým oblečením. Opak byl ale pravdou, žádné sexy oblečení se mi vybírat nechtělo, a tak jsem radši vsadila na jednoduchost a pohodlnost.  Upoutaly mě obyčejné šaty s páskem, ke kterým patřil i světřík a boty, avšak ty jsem vyměnila za malinko jinačí. Vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné na ramenou. Jen jsem si je natočila, takže se mi kroutily do jemných prstýnků. Jako doplněk jsem si vzala do uší obyčejné perlové naušničky.

Sešla jsem dolů do obývacího pokoje a ani jsem moc nepřemýšlela nad tím, kde je Emmet, ale doufala jsem, že je někde v domě. Protože už musíme jet do školy. Rozhlédla jsem se po obývacím pokoji a začínala jsem být celkem znuděná. Emmet totiž seděl na tom samém místě, jako když od nás odcházeli Culleni. Znovu jsem ho ignorovala a nahnala jsem ho do garáže. Celkem jsem se divila, ale on úplně mlčky odkráčel. Dosud jsem nepotkala žádného upíra, který by trpěl nemluvností, ale měla jsem vážné podezření, že je Emmet jedním z nich.

Dále už jsem se Emmem nezaobírala a vyjela jsem ke škole.

Dojela jsem na školní parkoviště a zaparkovala jsem. Zamířila jsem si to rovnou k Alice, která s Jasperem stála u svého žlutého porsche. „Ahoj Alice, ahoj Jaspere!“ pozdravila jsem je s úsměvem na rtech. Nechápala jsem, proč na nás všichni na parkovišti tak zírají, ale během sekundy mi to došlo. Vlastně já a Emm jsme tu névá atrakce a Culleni jsou zase taky tak krásní a hodně pro studenty nedostupní. Zasmála jsem se těm vyjeveným pohledům a ignorovala jsem je.

„Ahoj Bello, ani nevíš, jak se těším na nákupy!“ opětovala mi úsměv rozzářená Alice. A v očích se jí leskly ohnivé jiskřičky. „Jo, to je pravda, Alice je tak nadšená, že z toho málem nespala,“ přikyvoval Jasper horlivě hlavou. Společně s Jasperem jsme se zasmáli tomu vtipu a Alice se mírně zamračila.

Trochu jsem se rozhlédla a spatřila jsem Edwarda a Rosalii jak k nám přicházejí. „Ahoj Bello, kde máš druhou polovičku?“ zeptala se mě Rose s nezrývaným zájmem. Samozřejmě tím myslela Emma. Úplně jsem na něho zapomněla. Doufám, že už je aspoň na cestě sem. „Ehm, asi utrpěl nějaký šok,“ vysvětlila jsem to nedočkavé Rose.

Emmet dorazil za minutu osm a stále byl naprosto nemluvný a vyjevený, ale hned jak spatřil Culleny, tak mu zaplály ohníčky v očích a na tváři se mu roztáhl úsměv od ucha k uchu. Rozloučila jsem se s ostatními a společně s Alice jsme vyrazily na první hodinu. Celou hodinu jsme prokecaly o nakupování a o různých nových modelech.

Jiné to nebylo ani druhou hodinu, ale to jsme stihly ještě probrat Edwarda a Emmeta. Nejvíc jsem ale mluvila já, jelikož Emm je na rozdíl od Edwarda nehorázně střeštěný a nepřemýšlivý. Tyto Emmovi průsery a vtipy jsme probírali i třetí hodinu a to se k nám přidala i Rosalie. Nejvíc holky pobavilo, jak jsem Emmovi jednou totálně zdemolovala jeho jeep, protože mi poškrábal žehličku na vlasy.

Hodiny uběhly velice rychle a tak jsem zase s Emmem pádila na oběd. Zase ruka v ruce, ježiš jak mě tohle nebavilo. Vešli jsme do jídelny a já jsem pohlédla ke Cullenům. Všichni už seděli u jejich stolu, a jak jsem si všimla, tak mezi Rosalii a Edwardem byly dvě volné židle. Společně jsme s Emmetem zamířili ke Cullenům.

Já jsem si sedla mezi Edwarda a Emma a on seděl vedle Rose. „Tak dobrou chuť,“ popřála jsem z vtipu ostatním, když nám Emm přinesl rekvizity. Všichni ostatní se na mě zaškaredili a potom jsme společně vybuchli ve smích.

Poslední hodinu jsem měla s Edwardem, Alice a Jasperem a byl to tělocvik. Společně s Alice jsme se došli převléknout. Vešly jsme do tělocvičny a měli jsme hrát tenis. Já jsem hrála s Alice a Edward s Jasperem. Byla to celkem sranda, když jsem málem prorazila do stěny moji raketu. A když potom Alice trefila raketou nějákou nánu v růžovém. Většinou jsme se smáli, místo toho abychom hráli.

Když hodina skončila tak jsme se opět došli převléct a potom jsme se připojily k Edwardovi a Jasperovi, kteří na nás čekali na chodbě. Alice se připojila k Jasperovi a já jsem šla společně s Edwardem na parkoviště. Společně s holkami jsme se dohodly, že pojedeme mým autem. Jasper slíbil Alice, že její porsche přiveze domů.

Celou cestu jsme si povídaly o klukách, když najednou s Rosalie vypadlo, že je celkem škoda, že jsem s Emmetem pár. Já jsem propukla všílený smích a Alice taky cukaly koutky. „Ale Rose, já nejsem s Emmem pár. To jenom předstíráme ve škole, abychom nemuseli řešit problémy jako například rande a zamilovaná psaníčka,“ stále jsem se smála. Rosalie si úlevně oddechla a začala se smát taky. Začaly jsme u obchodů s oblečením. S holkami jsme vykoupily snad všechny značkové obchody v obchodním centru Seattle. Na konci jsme skončily u šatů a tak jsme si každá koupily jedny šaty.

Když jsme odjížděli z obchodního centra bylo čtvrt na jedenáct. Už jsem chtěla zajet domů pro Emmův jeep, protože jsme toho s holkama nakoupily tolik, že se mi to už málem nevešlo do auta. Dokonce jsme se musely vracet asi půl kilometru, protože nám při jízdě vypadly z auta dvě tašky a my jsme si toho nevšimly. Domu jsme dorazily přesně ve dvanáct a já jsem vytáhla laky na nehty a ještě nějaký časopisy. Rosalie mi nalakovala nehty na růžovou a Alice na červenou. Já jsem Rosalie taky upravila nehty a namalovala jsem jí je na rudě červené s kamínkem na palci.

Zrovna byla zábava v plném proudu a přišli kluci. Trochu na nás zírali a pravděpodobně přemítali, jestli se můžou upírky zcvoknout.


Předchozí kapitolka --- Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Graceful - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!