Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Graceful - 2. kapitola


Graceful - 2. kapitolaHa! Culleni přichází na scénu! A poprvé se setkávají s Isabellou a Emmetem. Jak budou Culleni reagovat na Haleovi?
Doufám, že se vám bude tato povídka líbit a prosím o zanechání komentářů.
Děkuji

2.kapitola

 

 

Hodiny utíkaly a všichni se se mnou chtěli seznámit, já jsem je však vehementně odmítala. Bohužel nastal čas obědu a my jsme do sebe zase museli cpát ten humus. Emm na mě počkal před třídou a my jsme ruku v ruce došli do jídelny. Potom jsme si koupili rekvizity na oběd a šli jsme zasednout ke stolu. Když najednou se otevřely dveře jídelny a do nich vstoupili…

 

 

„Hele, Cullenovi jsou tady,“ oznámila šeptem nějaká dívka na druhém konci jídelny svým přátelům. Ucítila jsem závan větru, jak se otevřely dveře a já jsem si byla na sto  procent jistá, že to jsou upíři. Otočila jsem se tedy nenápadně ke dveřím, ale to už i ti Culleni poznali, že já a Emmet nejsme zrovna normální.

 

Začala jsem si  je prohlížet, byly to pravděpodobně dva páry, tedy myslím. Byla to černovláska a blonďák, ty byly určitě pár, protože se drželi za ruce, no i když, to neznamená, že spolu musí chodit. Podívejte se na mě a na Emma. Usmála jsem se. Ti další dva šli sice vedle sebe, ale ani se na sebe nedívali a ani se nijak nedotýkali.

 

Prohlížela jsem si ty dva, kteří se k sobě moc neměli. Byla to blondýnka, byla krásná, ale na mě neměla. Ještě aby jo! Nikdy jsem nepotkala nikoho hezčího, než jsem já. Teda aspoň z dívek. Málem jsem dostala šok! To on za to může, ten, který šel vedle té blondýnky. Bronzové vlasy, rozpustile rozcuchané, velice ostré rysy a krásné dlouhé řasy. I na upíra byl až moc krásný.

 

Koupili si rekvizity k obědu a zasedli ke stolu v rohu jídelny. Teď už jsem neměla další hodinu a tak jsem do sebe bravůrně nacpala asi tři sousta salátu a odnesla jsem tác. A rozloučila jsem se s Emmetem, který měl ještě další dvě hodiny. Rozloučila jsem se falešným polibkem na tvář a šla jsem na záchod vyklopit ten “oběd“.

 

Před zrcadlem jsem se upravila a vyšla jsem z toalet. Došla jsem na parkoviště a sedla jsem si do auta. Rozhlédla jsem se po parkovišti, ale nikdo tam nebyl. Pootočila jsem klíčkem v zapalování a motor okamžitě naskočil. Dupla jsem na plyn a vyjela jsem z parkoviště a už jsem se těšila domů.

Jen mi dělalo trochu potíže to s těma Cullenama. Budeme to s nimi muset vyřídit zítra u školy a uvidíme, co z nich vypadne. Radši jsem šla do šatny a převlékla jsem se do tepláků a podprsenky. Prohodila jsem si piercing, byla jsem totiž naprosto nepříčetná, když se k sobě něco nehodilo. Ještě jsem si rozpustila vlasy a jemně je načechrala. Na tyhle věci jsem byla prostě hrozná.

Tak jsem si říkala, co bych mohla udělat pro to, abych se klukům líbila ještě víc. Chtělo by to něco nového. Vytáhla jsem jeden z módních časopisů a začala jsem v něm listovat. Na jedné stránce byla nějaká modelka a měla opravdu krásné šaty, na kotníku ji ale bylo vidět malé tetování. No jistě! Tetování, to by bylo super. Ovšem to by bylo zase složité, takže se na to asi vybodnu. Tímto můj nápad zhasl.

„Bello, máme návštěvu!“ zaslechla jsem Emmeta, jak na mě řval někde z venku, no jo, sice to byly jen dvě hodiny, ale stejně to uteklo strašně rychle. Aspoň jsem ale našla pěkné šaty, co si koupím až půjdu nakupovat. Moment! Řekl návštěvu? Rychle jsem se zvedla a seběhla jsem před dům. Stálo tam černé Volvo a červené BMW a u nich jejich majitelé. No, takže ta blondýnka a ten nadupírsky krásný upír určitě nejsou pár, protože to by stáli u sebe, nebo by aspoň jeli jedním autem.

Došla jsem k Emmetovi a koukla jsem se na něj s výrazem “Co se děje“ a ten se pustil do představování.

„Tohle jsou Cullenovi a přijeli se s námi dohodnout na jistých pravidlech,“ řekl s úsměvem Emmett. No, tak to se aspoň s nimi seznámím a třeba to i bude stát za to.

„Ehm, jo, já jsem Isabella, ale říkejte mi Bella, těší mě,“ snažila jsem se aspoň trochu začít konverzovat a uvolnit náladu. Už jsem si myslela, že snad budou mlčet, ale najednou se na mě usmála ta černovláska.

„Taky nás těší, já jsem Alice a tohle je Jasper,“ ukázala na blonďáka, který ji držel kolem pasu.

„A tohle jsou Rosalie a Edward,“ ukázala na ty dva další. Rosalie se na mě usmála a já jsem jí úsměv opětovala. Edward a Jasper dělali jako by tady nebyli.

Také jsme se domluvili o věcech ohledně lovu a školy. Cullenovi byli opravdu milí. Také nám doporučili nějaká místa pro lov a Emmett byl přímo nadšený, když mu Jasper řekl, že asi necelých sto kilometrů odsud je nějaký národní park s množstvím medvědů. A tak se kluci domlouvali, že pojedou společně na lov. Zato Alice zase organizovala, že půjdeme nakupovat. Nakonec jsme se s Rose a Alice domluvili na zítřek, tedy dnešek, protože už jsou dvě hodiny ráno.

Kluci se zase dohodli, že půjdou ve středu na lov, protože podle počasí má být slunečno a já a holky si zase uděláme dámskou jízdu. Když jsme se bavili o darech, tak jsem se dozvěděla, že Alice vidí budoucnost, Edward čte myšlenky a Jasper ovlivňuje a cítí pocity. Chudák Rosalie neměla žádný dar. Ale teda jestli Edward čte myšlenky, tak to jsem celkem v koncích. Zkoumavě jsem se na něho podívala, ale nevypadalo to, že by se bavil. Vypadal malinko zděšeně, nechápavě, ale taky smutně. Odvrátila jsem od něho pohled a dále jsem se věnovala Alice a Rosalie.

Když odcházeli, tak jsem přistihla Edwarda, jak se mi kouká na zadek, ale dělala jsem, jako kdybych nic neviděla. Alice to zřejmě viděla taky a tak se tomu potichu zasmála.

Když všichni odešli, tak bylo šest hodin a já jsem se běžela upravit do mého pokoje a vybrat si nějaké sexy oblečení. V tom jsem si ale všimla Emmetta, jak pořád sedí na gauči a ani se nehne. Tušila jsem ale, že to bude zase jeho nějaký blbý vtípek, a tak jsem si ho nevšímala a šla jsem se připravit do školy.

 

Předchozí kapitolka ---  Následující kapitolka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Graceful - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!