Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle 3. Kapitola


Gigolo od vedle 3. KapitolaJe tady další kapitolka! Jak se nám to začne zamotávat v luxusní restauraci?! Do se dozvíte po přečtení! ENJOY IT!! Pls pište komentíky, nebo smajlíky!:D

3. Kapitola

„Edwarde, tohle je Bella, dcera bankéře,“ představila ji Sarah. Já nevěděl, co mám říct, ale nakonec jsem se ovládl.

„Těší mě, já jsem Edward,“ představil jsem se. Ona se na mě divně dívala, jako by si nemohla vzpomenout, ale věděla, že to není nic pěkného. Možná bylo dobře, že neví, kdo jsem. Ona mi jen přikývla a Sarah jim řekla, ať si sednou k našemu stolu.

Celou dobu tam seděla, jako smyslů zbavená. Pokaždé když jsem napočítal do padesáti, ozvalo se hlasité povzdechnutí. Okem jsem ji pozoroval. Litoval jsem toho, že nebyla moje a o to víc mě přitahovala. Sjel jsem dolů k jejímu dekoltu. No prsa taky nemá špatný. Vůbec celá není špatná.

Teď jsem si pro změnu oddechnul já a ona mihla očima směrem za zvukem. Měla krásně syté, hnědé oči a karamelkové vlasy. Toho jsem si v tom zmatku ani nevšimnul.

Z přemýšlení mě vytrhla až její otravná obtloustlá matka. Z jejího místa se místo povzdechnutí každých pět vteřin ozývalo chraptivé a nechutné chrchlání.

„Takže Edwarde, tady Sarah nám o tobě nic moc neřekla. Co děláš za práci? Vypadáš tak zdatně a urostle, že ty jsi instalatér, a nebo snad boxer?“ Nevěděl jsem, co jí mám říct, tak jsem se podíval na Sarah a ona zakroutila hlavou, jako že jí nemám říkat pravdu. Musel jsem si něco vymyslet a to rychle.

„Ne madam, já jsem ředitel firmy,“ řekl jsem jí.

Ona se na mě usmála a myslela si: „Ten je hezkej a je i bohatej, tak to jí ho můžu přebrat.“

Já jsem se radši podíval jinam, abych se nezačal smát. Její dcera se na mě dost pochybě dívala. Ten samý pohled jaký mi před chvilkou věnovala ona, jsem jí ochotně oplácel. U toho jsem se na ni ještě uličnicky zaculil. Vypadala na holku, která se ráda baví, ale nedává to moc najevo.

„To by mě zajímalo, Edwarde, v jaké firmě pracuješ?" Usmála se na mě paní Swanová, matka Belly.

Byl jsem udivený, jak mě dokáže v pár vteřinách rozčílit takováhle ženská. Samozřejmě jsem byl slušný a i přes to, co jsem cítil a představoval si v myšlenkách.

No nechtěla by určitě, abych ji skočil po krku a vysál z ní veškerou krev, kterou bych vydoloval z toho jejího špekatého, zakrslého tělíčka, ale lidská krev dodává sílu a ta by se mi na dnešní noc hodila. I když se Sarah to bude asi jenom koupel při svíčkách, nějaké to mazlení atd. Za to zítra přijde Mercedes a ještě jedna moje nová zákaznice. Proto nesmím zklamat. Taková lidská krev by se mi hodila.

Tohle přemýšlení, byť nekonečné, mi zabralo pouze pár vteřin. Honem jsem se zase soustředil a viděl jsem, že si ničeho nevšimla. Potřeboval jsem se uklidnit, tak jsem se omluvil, že jdu na záchod.

Vstal jsem a šel do kabinky, kde jsem se pomalu uklidnil a po chvíli jsem odcházel zpátky. Před záchodem jsem však do někoho narazil. Podíval jsem se, kdo to je a uviděl jsem Bellu. Byla hrozně hezká a já jsem ji hrozně chtěl. Teď a tady. Vrhnul jsem se na její rty a začal ji prudce a tvrdě líbat. Ona se mě snažila odstrčit, ale nedal jsem se a líbal jí dál.

Ona mi po chvíli začala polibky oplácet. Jednou rukou jsem jí sáhl pod tričko, ale najednou se otevřely dveře a v nich stála matka Belly.

„No Bello, co to tady děláš za prasárny?!“ Začala ta babizna vřeštět na Bellu.

„Padej ven a to hned!“ Skončila, doklusala k Belle a za tričko ji vyhodila ze záchoda.

„Jsme tady jen ty a já, Edwarde,“ lichotila si.

„Je tu ale horko viď? Jsem celá rozpálená. Zavolejte někdo hasiče.“ Couval jsem pořád o krok dozadu, až do té doby, než jsem narazil do zdi. Naklonila se ke mně a objela svým ufrkaným nosem moji košili. V jejích představách se honily takové myšlenky, že kdybych mohl, hned běžím do vedlejší kabinky zvracet.

„Ach Edwarde,“ otřásla se vzrušením a myslíc si bůhví jak není sexy, začala pomalu rozepínat halenku.

Knoflíček po knoflíčku bylo vidět o jednu podprsenku víc. Když ji rozepnula, zatřepala svýma povadlýma trojkama a mlátila se pěstmi do břicha, jako gorila. Rychle jsem se otočil a utekl ze záchoda. Už pomalu jsem došel ke stolu Sarah.

„Půjdeme?“ zeptal jsem se jí opatrně.

„Klidně, stalo se něco?“ ptala se mě. Jen jsem zakroutil hlavou. Pomohl jsem jí obléct kabát a šli jsme ven k mému zaparkovanému, ukradenému autu.

Máš nové?“ ptala se mě se zájmem a ukázala na moje auto.

„Jo, vlastně jo,“ řekl jsem jí. Otevřel jí dveře a společně jsme se rozjeli ke mně do bytu.

Když jsme tam byli, pomohl jsem jí vystoupit z auta. U mě v bytě jsem pustil její oblíbené cédéčko a zatancovali jsme si spolu.

Pomalu jsem ji odvedl do koupelny a napustil vanu. Líbal jsem ji a zároveň svlékal. Ona mě svlékala také. Dal jsem ji do vany a zaběhl jsem pro šampaňské.

Vlezl jsem za ní a šampaňské nalil do skleniček. Líbal jsem ji a hladil po celém těle. Velice pomalu jsem do ní vnikl a ona začala vzdychat a já také. Po chvilce se ode mě odtrhla a usmála se mi do očí. Chvilku jsme se navzájem prohlíželi. Nečekaně jsem ji stáhl po vodu a tam jsme pokračovali. Na okamžik jsem zapomněl, že vlastně nemůže dýchat, ale ona se jen zasmála a řekla, že to nevadí.

Vsunul jsem jí jahodu do úst a její tělo polil šampaňským. Jazykem sušil obličej a jahodu vylíbal z úst. Krátce na to jí volal manžel, aby šla domů. Mezi dveřmi jsem ji romanticky políbil a zamával na cestu.

Když odešla, šel jsem se projít ven. Musel jsem si pročistit hlavu. Zjistil jsem, že při sexu se Sarah jsem myslel na Bellu a o to se mi to líbilo víc. Procházel jsem se a napadlo mě, že třeba by nebylo na škodu si trochu lidské krve dát.

Došel jsem do ulice, kde jsem věděl, že jsou šlapky. Na jednu jsem udělal hezký oči a ona se mnou šla.

Skočili jsme ke mně do auta a když se na mě začala sápat, rychlým pohybem jsem jí zlomil vaz. Nemohlo ji to ani bolet. Potom jsem se jí zakousl do krku a začal sát její lahodnou krev. Byla dobrá, ale byli v ní cítit drogy a alkohol.

Když jsem s ní skončil, odvezl jsem ji k řece. K jejímu tělu jsem provazem přivázal kámen a hodil do vody.


 

Shrnutí albatrosR/Anicka14vampire



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle 3. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!