Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle - 1. kapitola


Gigolo od vedle - 1. kapitolaSpoluautorská povídka albatrosR a Anicka14vampire. Edward je velice žádaný gigolo, který jednoho dne dorazí na party, kde má připravit Bellu, které je 18 o nevinnost. Bella ho nejdříve nebude chtít, ale pak se jejich láska vyvine...
Celá povídka je +15

Gigolo od vedle - 1. kapitola

 

Byl jsem zrovna ve svém oblíbeném hotelovém pokoji a čekal na to, až zazvoní zvonek. Konečně jsem se dočkal. Šel jsem otevřít a tam stála jedna z mých nejlepších zákaznic, byla bohatá i hezká. Jmenovala se Rebeca, byla manželkou místního premiéra.

Její kraťoučká sukně znervózňovala Edíka v kalhotách, který se dožadoval pozornosti. Tak jsem se po ni sáhl a zatáhl do pokoje. Ona se vrhla na mé rty a já jí polibky ochotně opětoval. Vzdychali jsme jeden druhému do úst. Rebeca se mi začala dobývat do kalhot a já jsem z ní strhl sukni. Potom jsem jí pomalu sundával tričko a obkružoval její křivky mým jazykem. Po každé, když jsem se jí dotknul, vzdychla o něco hlasitěji. Jel jsem porad níž, až jsem se dostal k jejím stehnům a blížil jsem se stále blíž k jejímu rozkroku.  Ona pode mnou vzdychala a já jsem jí vydráždil svými dotyky na nejvyšší možnou úroveň. Když už jsem to nemohl vydržet, vnikl jsem do ní. Ona vykřikovala moje jméno a já se v ní začal pohybovat. Přidával jsem na intenzitě a ona mi zaryla svoje nehty do mé vypracované hrudi a slastně vykřikla. Hned na to jsem ji přehodil na všechny čtyři a začal jsem do ní vrážet zezadu. Současně s tím jsem dráždil její ňadra.

Ona křičela moje jméno jako smyslů zbavená. Každý nás mohl slyšet, ale nám to bylo jedno. Dál jsem přirážel, když jsme oba dosáhli slastného orgasmu. Lehli jsme si vedle sebe a já jsem jí začal líbat, byla neuvěřitelně poddajná a výkonná.

Srazila mě ze sebe, a přebrala nad vším kontrolu. Byla tak nenasytná a já taky. Uvelebila se na mém rozkroku a začala se mírně pohupovat tam a zpět, když jsem se ji snažil dotknout, ona mě odstrčila. Zajela si svými prsty do pochvy, a přidávala na intenzitě. Doslova jsem po ni vyjel a hodil ji na postel. Ona ale nad vším opět převzala kontrolu a odněkud vytáhla pouta a připoutala mě k posteli, mohl jsem jí klidně utéct, ale tím bych se prozradil. Ona jela svým jazykem po mé vypracované hrudi, až dojela k mému Edíkovi. Objela ho jazykem a začala mě dráždit, když už se to nedalo vydržet, přestala. Bavilo jí mě trápit.

Zvedla se a začala se oblékat, když viděla, jak po ni koukám, naklonila se ke mně a vlepila mi facku, to mně na ni děsně rajcuje, je tak drsná. Hned bych si to s ní rozdal znova.

„Tak kolik chceš dneska, Edwarde?" ptala se ve dveřích.

„Jako vždycky,“ zpětně jsem promluvil stále připoutaný k posteli. Hodila peníze na stolek a odešla. Rozdrtil jsem pouta a šel si na noční stolek pro svoje peníze. Leželo tam 1 500 dollarů. Za 1 500 dolarů byste si žili dost dlouho, a tak jsem mohl vést hodně luxusní život. Po jejím odchodu jsem se oblékl a vyšel z pokoje. Na hotelové recepci jsem zaplatil a mrknul na recepční, se kterou jsem mimochodem už spal taky.

Byl jsem totiž gigolo, velice žádaný gigolo. Když jsem vyšel ven z hotelu, všude se potulovalo plno štětek. Kolem jedné sem prošel, páchla potem a pánskou kolínskou. Kdo by ji chtěl, pomyslel jsem si.

Dneska jsem mel ještě jednu prácičku, volali mi z agentury a chtěli, abych šel na nějakou oslavu. Mělo to prý být překvapení pro nějakou čerstvou osmnáctku. Doufal jsem, že bude alespoň stát za to.

Před hotelem jsem si stopnul taxi a řidiči řekl adresu. On mě tam odvezl a já mu dal jenom nepatrnou část z prachů od Rebeci. Přijeli jsme do čtvrti s bohatými domy, kde jsem býval docela často. Takže žádné překvapení se nekonalo.

Blížil jsem se k baráku, kde jsem měl vojet za prachy nějakou další zoufalou holku. Když jsem zazvonil, objevila se nějaká holka a ještě tři další. Bylo jim tak něco kolem 19. Usmívaly se. Podle toho, jak se chovaly, byly už trochu podnapilý, tím líp alespoň si užiju trochu víc, mohl by být grupáč.

Mrknul jsem na holky ve dveřích a ty mě zatáhli k sobě do bytu.

„Co to bude dámy?" zeptal jsem se jich svůdným hlasem.

„Tady Belle je dneska 18. Chceme jí zbavit nevinnosti. Začni, jak sám budeš chtít," začala jedna z nich, asi ta nejodvážnější.

„Jak si přejete, dámy. Jmenuju se Edward, nejžádanější gigolo ve městě."

Potom jsem se cestou začal svlékat a oblečení jsem házel na zem. Holky se vytratily a nás tam nechaly o samotně. Jak jsem se přibližoval čím dál blíž, tím víc jsem se na ni těšil. Takže neviňátko? Hmm to se mi líbí. Už jsem na sobě měl jenom boxerky. Vešel jsem do pokoje a uviděl tu holku. Ležela na pohovce jenom v tričku a kalhotkách. Vypadala tak svůdně. Měla oči zavázané páskou. Přiblížil jsem se k ní naprosto neslyšně a políbil ji na rty. Ona sebou lehce cukla, jak se lekla, ale potom se nechala. Sjel jsem svými rty na její krk a laskal jí. Začala přerývaně dýchat a já jsem si ji otočil k sobě. Svými rty jsem jí líbal v dekoltu a ona vzdychala blahem. Nechal jsem ji pásku na očích a sundával jsem ji opatrně tričko, když jsem se dostával níž k jejímu rozkroku, trhla sebou a snažila se mě odstrčit.

Shrnutí Anicka14vampire / albatrosR



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!