Cawik, chtěli jste pokračování, jak jsem doufala, tohoto příběhu. Tak je tady. Doufám, že se vám bude líbit. Zanechte komentíky a už snad jen: pěkné čtení. Vaše Nikiii
16.05.2010 (07:45) • Nikiii • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 912×
„Co se to děje? Kde to jsem a... Co jsi mi to udělal!?” Prohlédla jsem se v zrcadle, které stálo v rohu místnosti. Když jsem se viděla, vylekala jsem se. Karmínové oči na mne kulila krásná žena s medově zbarvenými vlasy.
„Esme, prosím uklidni se. Vše ti vysvětlíme.” Carlisle se posadil do koženého křesla.
„My?” řekla jsem zadýchaně, „Carlisle...!"
Do místnosti vešel krásný mladík. Znala jsem ho, ale nemohla jsem si vybavit odkud.
„Ano, tohle je Edward. Stal se taky jedním z nás.” Edward přišel a stoupl si za Carlisla.
„Zdá se být celkem klidná. Je tohle normální?”
„Nevím, tohle jsem ještě neviděl.” Bavili se tady, jako bych tady nebyla.
„Cože? Jak jedním z nás?” Nechápavě jsem pohledem přeskakovala mezi nimi.
„Uklidni se, vše ti vysvětlíme. Ale nechtěla by jsi se první najíst?” Dokud se Carlisle nezmínil, necítila jsem tu palčivou bolest v krku. Byla nesnesitelná.
„A-ano.”
„Edwarde!” Pokynul a Edward mi podal hrníček. Nevěděla jsem co to bylo, ale vonělo to docela dobře.
„Děkuji, a teď mi Carlisle vysvětli, co se to tady děje.” Začala jsem polykat.
„Dobře, takže... Bude ti to připadat bláznivé, ale vše co ti teď řeknu, je čistá pravda.” Napínal mě Carlisle.
„Bylo to přesně před začátken Cromwellovy vlády,” začal vyprávět Carlisle. „Byl jsem jediný syn anglikánského pastora. Moje matka zemřela při porodu. Můj otec byl netolerantní člověk. Jak se k moci dostali protestanti, stal se nadšeným pronásledovatelem katolíků a vyznavačů ostatních náboženství. Také velmi silně věřil v existenci zla. Vedl hony na čarodějnice, vlkodlaky... a upíry.”
Nechápala jsem, kam tímhle příběhem směřoval.
„Upálili mnoho nevinných lidí – ti skuteční upíři,” podíval se na mne významě, jako by mi chtěl dát najevo něco velice podstatného, „se samozřejmě nedali tak snadno chytit."
Když pastor zestárl, pověřil hony mne. Zpočátku jsem byl pro něj zklamáním; odkládal jsem obvinění, neviděl démony tam, kde neexistovaly. Ale byl jsem vytrvalý a chytřejší než otec. Opravdu jsem odhalil skupinu skutečných upírů, kteří žili schovaní v městských kanálech a vycházeli jenom v noci na lov.
Lidé samozřejmě popadli vidle a pochodně a čekali na místě, které jsem označil, až příšery výjdou na ulici. Nakonec se jeden upír objevil.
Začal jsem ho pronásledovat. Ten tvor by mohl snadno utéct, ale já si myslím, že měl příliš velký hlad, takže se otočil a zaútočil. Kousl mě, a tak spustil cyklus přeměny.”
Podíval se na mne, jak reaguju. Nevím co viděl. Nevím, jak jsem se tvářila.
„Když jsem si uvědomil, k čemu u mne docházelo, schoval jsem se do jednoho z kanálu. Když byl cyklus dokončen... Vzbouřil jsem se proti tomu. Snažil jsem se zničit všemi způsoby, které mne napadly, ale bylo to zbytečné. Když jsem pochopil, že se to nikdy nepovede. Začal jsem proti tomu bojovat.” Nechápala jsem. Vždyť to není možné, tohle jsou jen mýty a legendy.
„Nechtěl jsem být zrůda. Chtěl jsem lidem pomáhat, a teď jsem tady.” Čekal, jak zareaguji, ale já jsem jen na něj kulila oči.
„Tak, to je vše.”
„Ale, to není možné! Jak by mohlo?!”
„Tuto otázku jsem si také několik staletí kladl, ale nikdy jsem na ni nenašel odpověď.” Zvedl se a šel ke mně.
Vypila jsem poslední doušek pití. Edward se zvedl, vzal mi hrneček a odešel z místnosti.
„Zjistil jsem, jak se... nakrmíme, aniž bychom ublížili lidem. Lovíme zvěř. Časem se ti barva očí změní.”
Tak tohle ne. Nemůže po mne někdo chtít, abych uvěřila, že jsem nějaká mýtická bytost. Tohle je blbost.
„Je toho nějak moc.” Vyskočila jsem z otevřeného okna a běžela do lesa.
Běžela jsem nevídanou rychlostí. Takže tohle všechno je možná pravda. „Ne, to není možné!” Hádala jsem se sama ze sebou. Kdyby byla... Co budu dělat?
Když už jsem byla dosti daleko, přešla jsem z běhu do chůze.
Autor: Nikiii (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Esmeina přeměna - 2. kapitola:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!