Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettovy prázdniny - 5. kapitola


Emmettovy prázdniny - 5. kapitolaV této kapitolce se dozvíte, co zase holky, Emmett, tentokrát i s Jasperem vymysleli. Doufám, že se vám to bude líbit.

„Můžeme si vzít něco k jídlu?“ zeptala se Baryk.

„Ale jistě, posluž si,“ rozzářila se Esmé.

„Jediné co je tu k jídlu, jste vy dvě,“ olízl se mlsně Emmett.

Obě na něj vyplázly jazyk, popadly první jablko, co viděly a šly si sednout do obýváku, kde si pustily Hvězdnou bránu Atlantidu.

„Na co koukáte?“ snažila se Alice obě přinutit k rozhovoru.

„Zajímá tě sci-fi?“ zeptala se Vevi.

„Co to je?“ zamračila se Alice.

„To neřeš!“ odpověděla jí Baryk.

„Je pozdě děti, čas jít spinkat!“ hulákal Emmett na celou vilku.

Obě dívky se po něm vražedně podívaly a hodily okousaná jablka.

„Neprovokuj je! Carlisle jim řekl, jak nás zabít!“ okřikla ho se smíchem v hlase Alice.

„Tak mi jdeme, 'taťuldo'. Brou noc.“ Usmály se a šly.

Na schodišti ještě zaslechly: „Dnes v noci se nic dít nebude. Celá rodina jde na společný lov, abychom ty dvě nějak neohrozili.“ A s dobrou náladou zmizely v pokoji.

Po půl hodině je šla zkontrolovat Esmé a usoudila, že mohou odejít. A tak tedy šli. Asi v deset se z práce vrátil Carlisle a odebral se do své pracovny.

Holky to nebavilo, tak se rozhodly, že se projdou. Vylezly oknem ven a šly do blízkého lesa. Neušly ani půl míle, když se před nimi objevila Alice.

„Kam si myslíte, že to jdete?“ spustila na ně.

„My nejdeme, my kráčíme!“ oponovala jí Baryk se smíchem.

„Jsme nemohly spinkat, a tak jsme si vyšly na procházku,“ odpověděla jí Vevi.

„A to vás nenapadlo, že tu budeme, když není nikdo doma?“ rozkřikla se naštvaná Alice.

„Carlisle je doma!“ oponovala opět Baryk.

„Napadlo, ale byl to jenom drobný detail.“ Vevi se dostávala do rány.

„Carlisle není baba na hlídání!“ smáli se Emmett s Jasperem.

V tom je cosi popadlo a už kolem sebe viděly pouze šmouhy lesa. Jak zastavili, tak Vevi pravila: „Vždycky jsem chtěla vlastního koně.“ A poplácala Jaspera po hlavě. To už se Baryk s Emmettem váleli smíchy.

Holky se nestačily ani vzpamatovat a běželo se domů, teda to si alespoň myslely.

Když už zastavovali, uslyšely řvát Esmé: „Né!“ Ale už bylo pozdě, obě skončily v bazénu.

„Emmette! Jazzy! Vy jste nenormální, teď v noci je házet do bazénu!“ řval na ně Carlisle.

„Jestli budou nemocné, pěkně si to odnesete!“ vyhrožovala Esmé, která holkám pomáhala z vody ven.

„Tohle je už podruhé, co se kvůli Emmettovi koupu.“ Uvažovala nasraná Baryk.

„A nejen kvůli němu, i když předtím jsme měly jen plavky,“ řekla naštvaně Vevi, kterou nyní vytahoval ven Carlisle.

V tu chvíli měla Alice na oba zlost, neboť se bála jejich odjezdu. A tak se pěkně rozběhla a hodila do vody jak Emmetta, tak Jaspera.

To už byly holky venku a začaly se jim smát a kašlat do toho.

„Potřebovaly zchladit hlavy!“ odporoval totálně naštvaný Emmett.

„Tak je tam příště hoď, až to budou čekat,“ řekl Carlisle tónem, na který je lepší mu neodpovídat.

„Nebo ve dne!“ přidala se i Esmé. „Holky vezmeme dovnitř, ale vám vstup zakázán! Jste mokří a já mám v chodbě perský koberec!“

„Rosinko, dones nám oblečení,“ žadonil Emmett.

„Za to, že mi říkáš Rosinaute?! Zapomeň!“ křikla Rose a běžela zavřít všechny okna.

Jasper se škemravě díval na Alice a prosil očima. Alice zmizela a donesla mu věci.

„Rosalie mě nepustila do tvého pokoje, a tak jsem ti donesla toto.“ A podala mi Jazzovo oblečení.

 

4. kapitola <<< 5. kapitola >>> 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovy prázdniny - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!