Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettovy prázdniny - 4. kapitola

Stephenie Meyer


Emmettovy prázdniny - 4. kapitolaProč začaly minule holky křičet? A jak to bude vlastně dál ve vilce? Copak ty dvě holky společně s Emmettem zase vymyslí?

Upíří rychlostí jsme vyběhli nahoru, rozrazili dveře a strnuli.

„Co se děje?“ ptala se starostlivě Esmé.

„Co?“ ptaly se s nevinnou tváří.

„Jo, to nic. To byl jenom pavouk!“ smály se od ucha k uchu.

„Zdá se, že jsou stejně praštěný jako ty!“ rýpla si Rosinaut.

To mě přivedlo na super nápad. Bude křikrát tak větší sranda!

„Na to zapomeň!“ zavrčel Edward, ale to už jsem se smál.

„Nepřirovnávej nás k tomu praštěnému upírovi, ty Rosinaute jeden!“ ozvala se bojovně Vevi.

„Jak jsi mi to řekla? Co si o sobě myslíte? Neserte upíry, vy svačinky!“ dořekla a všichni se po ní divně podívali.

„Tak, jak ti říká Emmett, Rosinaute!“ bránila je Baryk.

„Emmette,“ rozkřikla se vzápětí po vilce i okolním lese.

„A já si myslel, že bude legrace,“ řekl si smutně Emmett.

To už holky nevydržely a válely se smíchy po zemi.

„Tak si říkám, zda jsou praštěnější ty dvě nebo Emmett,“ ozval se Jazz.

„Cos říkal? Že jsi praštěný ty a Emmett?!“ urazila se Vevi.

V tom se Jasper uraženě otočil a pro jistotu odešel lovit.

„Půjdete se mnou na nákupy,“ ozvala se Alice.

„Ne!“ křikla sborově celá rodina.

„Máme hlad! Jdeme do restaurace,“ oznamovala děvčata a už, už chtěly vypadnout z toho parna, ale Esmé je zarazila.

„Určitě se tu něco najde.“ Rozzářila se.

„Váš jídelníček nám nebude chutnat!“ ozvala se Baryk.

„Fuj tajbl, držím dietu!“ řekla Vevi.

„Krev vám nutit nebudeme!“ odpověděla uraženě Esmé.

„To jsme si oddechly,“ odpověděla Baryk.

„Musím si s váma dvěma promluvit.“ Naznačil nám Carlisle, abychom ho následovaly, a pak kamsi zmizel.

„Hele, mi nejsme upírky ani supermanky!“ zakřičely za ním dívky a Carlisle se vrátil.

 

V pracovně

„Co jsi chtěl?“ zeptala se Vevi.

„To mě zajímalo už před nástupem do letadla!“ otočila se na Vevi Baryk.

„Mě to taky zajímalo, ale neptala jsem se,“ opáčila Vevi.

„Zpět k věci, děti. Ohledně našeho tajemství, nic říct nemůžete, nikomu!“ kladl nám na srdce.

„Neříkej nám děti, nebo… Nebo to řekneme každému na potkání!“ rozlítila se Vevi.

„Dobře, fajn, jenom si nevšímejte, až vám tak řekne Emmett.“ Snažil se ji uklidnit doktor.

„Máme pár otázek,“ oznámila Carlisleovi Vevi.

„Jen se ptejte,“ vyzval ji. „Ale musíte to udržet v tajnosti!“

„Jak to, že jsme ještě tady?“ zeptala se Vevi.

Udivený Carlisle ji odpověděl: „Jak to myslíš, nelíbí se ti tu?“

„Tak to nemyslela, jak to, že ještě žijeme?“ vysvětlila Baryk.

„No, naše rodina pije pouze zvířecí krev,“ objasnil Carlisle.

„Vegetariáni! Tedy ohledně krve.“ Nakoukla Esmé do pracovny. „Dáte si něco? Poslala jsem Jaspera do obchodu, a tak vám můžeme něco nabídnout,“ ukončila svůj monolog a usmála se.

„Jistě, vodu,“ odpověděla děvčata a Esmé za sebou zabouchla dveře.

„Jak vás zabít?“ vyhrkla otázku Baryk.

„Cože?“ Postavil se s úlekem Carlisle.

„Jen klid. Jen si představ, že by nám šlo o život. Samozřejmě z vaší strany,“ upřesnila smějící se Vevi.

„Takže... kolík do srdce?“ zeptala se zvědavě Baryk.

„Leda bys chtěla párátka.“ Zasmál se Carlisle.

„Svěcená voda? Kříž?“ ptala se dál neomaleně Baryk.

„Nic z toho a jeden kříž jsi viděla dole,“ přitakal Carlisle.

„Hele, já se nechci udusit smíchy!“ ozvala se Vevi, která se neustále svíjela v křečích smíchu.

„Stříbrná kulka?“ vyzvídala dál nedbaje na Vevi.

„To platí na vlkodlaky,“ rozesmál se už naplno Carlisle.

„Super, je něco, co vás zabije?“ zeptala se Vevi mezi záchvaty smíchu.

„Roztržení a spálení, to je asi tak všechno,“ dosmál se Carlisle a už se zvedal k odchodu.

„Jak dlouho tu budeme?“ zeptala se již stojícího Carlislea Vevi.

„Jak dlouho budete chtít, dokud vaši rodiče nepřijedou. Ale teď už musím do práce,“ ukončil rozhovor a odešel.

„A kdo sem vůbec chtěl?“ zhořkle se zeptala Baryk.

„Alespoň bude sranda,“ odvětila Vevi.

Kolem dveří prochází Bella s Edwardem.

„Emmett vás zabije!“ houkl Edward.

„To chtěl už dávno!“ sborově odpověděly dívky.

Obě dvě si už ale šly do kuchyně. Tam narazily na Esmé a Emmetta.

 

3. kapitola <<< 4. kapitola >>> 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovy prázdniny - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!