Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Emmettovy prázdniny - 3. kapitola

Bella & Edwar in NM


Emmettovy prázdniny - 3. kapitolaTak do tábora dojel Carlisle, takže Emmett může jet domů. Ale co bude s holkami? A jak holky vyřeší problém s medvědem?


To už jsem se bál i já! Za čtvrt hodiny se Carlisle objevil v táboře.

„Dobrý den, jsem doktor Carlisle Cullen, otec Emmetta,“ vítal se s vedoucím. Ten byl nadšen, že to šlo tak rychle, a už nás viděl pryč.

„Dobře, ještě si musíme promyslet, co s vámi.“ Otočil se vedoucí na ty dvě.

„Proč, co se děje?“ ptal se Carlisle.

„Rodiče jsou nedostupní, nemůžou pro ně přijet!“ rozčiloval se vedoucí.

„Tak mohou jet s námi. Velice rád poznám Emmettovy kamarády, tedy kamarádky,“ řekl Carli a já se po něm koukl, co má zase v plánu. Z pohledu jsem mu vyčetl, že „ví", že holky ví", a to mi stačilo.

Netěším se domů! říkal jsem si v duchu, ale alespoň bude zábava.

„Jen by mě zajímalo, kdo koho převrhl. Jestli ty dvě jeho, nebo on je,“ ozval se vedoucí. To už jsme se i s holkami začali smát.

„Potřebovali jsme vyprat, všichni,“ zřekly se holky.

To si zase Emmett někoho našel, pomyslel si Carlisle.

„Jděte si sbalit děvčata, za dvě hodiny nám letí letadlo,“ ozval se taťka.

„Už máme sbaleno!“ smála se Vevi.

„My ani nevybalily!“ doplnila Vevi Baryk.

„Takže odjíždíme,“ zavelel Carli a my šli pro věci.

„Proč jste si nevybalily?“ ptal jsem se.

„Hádej!“ Holky koukly na sebe a potom na mě. Na rtech jim zase hrál úsměv.

„Ještě se musíme zastavit u mě doma prosím,“ přiběhla Vevi k taťuldovi.

„Dobře,“ odpověděl a já dumal, proč tam chtějí.

 

V bytě

„Jak to provedeme?“ ptala se Baryk.

„Pošleme ho poštou!“ odpověděla Vevi.

„Ale až ten balíček dostane, budeme u nich!“ namítla Baryk.

„To se vyřeší!“ ukončila debatu Vevi, vzala medvídka Pusíka, zabalila ho a napsala nahoru Emmettovu adresu. Vyběhly ven a nastoupily do auta, kde Carlisleho poprosily, aby zastavil na poště.

„Co to máte?“ ptal jsem se.

„Balíček pro rodiče, nechali doma nějaké věci, a tak jim je pošleme,“ odpovídala Vevi.

Proti tomu jsme ani já ani Carlisle nic nenamítali.

Balíček byl na poště a my už u letadla, které bylo pronajato jen pro nás.

„Jaká myslíš, že je pravděpodobnost, že to letadlo spadne?“ zaslechl jsem Vevi.

„Proč?“ zhrozila se Baryk.

„No jsme tu my a Emmett, vražedná kombinace!“ smála se Vevi.

To neuniklo Carlisleovi a začal se dusit smíchem.

V letadle si holky sedly co nejdál od nás a hned usnuly.

Já si vyslechl od Carlislea přednášku, jak lovit a nebýt spatřen. Trvala celou cestu, a tak jsem si od něj odsedl dozadu a koukal z okna. Přemýšlel jsem, co se bude dít dál.

Asi jsem se hodně zamyslel, neboť jsem se probral v okamžiku přistání.

Na letišti čekala celá naše famílie.

Do háje, jestli toto jsou všichni upíři z Emmettovy rodiny, tak jsme F hajzlu! pomyslela si Baryk.

Do prdele, to je na hovno, kdo vymyslel, že pojedeme do Ameriky tentokrát? povzdychla si Vevi.

V tu ránu se Edward začal smát. Chtěl k nám vykročit, ale Alice byla rychlejší. Už se s holkami vítala a představovala jim zbytek rodiny.

V tom Baryk vykřikla: „Plán F!“ A já se začal spolu s holkami a Edwardem smát. Holkám asi právě došlo, že jsou F hajzlu. Ostatní se na nás dívali, ale nám se nechtělo nic vysvětlovat.

Nastoupili jsme do aut a vyjeli k vilce, která, jak jsem se dozvěděl, byla již opravená.

Když jsme přijeli, holky byly značně vyvedeny z míry.

„Páni,“ řekly sborově a Alice koukla po mně. V tu chvíli byl Edward v záchvatu smíchu.

„Ukážu vám vaše pokoje,“ ozvala se Alice a táhla je nahoru.

„Super,“ slyšel jsem ještě, hned potom se ke mně Rose vrhla.

„Tys lovil veverky?“ ptala se zvědavě.

„Rosalie!“ křikl Jazz, než jsem stihl odpovědět. Potom jsme všichni šli na poradu do jídelny.

„Jak si to představuješ?“ zavrčel Jasper.

„Co jako?“ zeptal jsem se.

„Co ty dvě?“ otráveně se na mě koukla Rosalie.

„To si vyřiďte s Carlislem! Jdu na lov!“ oznámil jsem a chystal se rychle vypadnout.

„Chceš si se mnou vyřídit, že nepřijdou Volturiovi, nebo co?“ začal se hádat Carlisle.

„Jsi nenormální!“ oznámil mi Jasper to, co už jsem dávno věděl.

Carlisle se chystal něco říct, ale vyrušilo nás…

Ááááááá!!

2. kapitola <<< 3. kapitola >>>4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Emmettovy prázdniny - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!