Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dvojí žvot - 4. kapitola Nečekané

Kaku


Dvojí žvot - 4. kapitola NečekanéNess se musí rozhodnout s kým bude. Bude s Jacobem, který je do ní otisknutý nebo s Danielem, který je upír? Ale když se s jedním rozejde, tak Ness upadne do kómatu. Proč upadla do kómatu? Tak to si musíte přečíst. Moc Vás prosím o komentíky :)

Stalo se to, co jsem nečekala. Najednou se na mě usmál, naklonil se a políbil mě. Byl to tak krásný a dlouhý polibek a já mu polibek vrátila. Naše rty do sebe přesně pasovaly. Ale v tu samou chvíli mi došlo, že ho miluju, ale co Jacob? Toho přece miluju!

"Ne! To není správné!" Odtrhla jsem se od Daniela.

"Udělal jsem něco špatně?" zeptal se mě Daniel a smutně se na mě podíval.

"Já tě nemůžu líbat Danieli. Mám totiž přítele a já mu nechci ublížit." Jako kdybych nic neřekla a on mě znovu začal líbat a v to chvíli jsem zapomněla, že nějaký Jacob existuje. Daniel líbá krásně. A tak to bylo každý den po škole. Šli jsme s Danielem ven a užvali si spolu. Snažila jsem se vyhýbat Jacobovi jak jen to šlo. Milovala jsem totiž oba dva. Ale nedokázala jsem sem některého opustit, a tak jsem byla s oběma. Ale ani jeden se to nesměl dovědět. Věděla jsem, že takto to moc dlouho, už nepůjde a budu se muset brzy rozhodnout.

O tři měsíce později:

Vše bylo stejné jako před třemi měsíci. Dělala jsem referát do dějepisu, když mě okřikla Alice:

"Už to tak nejde Ness." Věděla jsem,co má na mysli. Ona mě totiž vždy kryla, když jsem byla s Danielem před Jacobem a naopak. Nikdo jiný mi z rodiny totiž nechtěl pomáhat. Zákeřná rodinka. Ani Emmett se do toho nechtěl míchat.

"Musíš se rozhodnout, už jsou to tři měsíce a nemůžeš mít oba." Ano měla pravdu! Odešla jsem do svého pokoje a začala jsem přemýšlet koho opustím. Ale ani bez jednou bych nejspíš nedokázala říct. Každému patřila část mého srdce. Oba dva vyli součástí mého života. Kdybych opustila Jacoba ublížila bych mu a to nechci. Nechci, aby trpěl. Když trpí, tak trpím i já. Co mám dělat? Ale z přemýšlení mě vyrušil Jacob.

"Ahoj lásko! Konečně tě po dlouhé době vidím, Renesmee." Stál ve dveřích v celé své kráse. Na sobě měl jen otrhané kraťasy. Pohled mi sjel na jeho vypracovanou hruď. Je tak krásný jako Dean. Oba dva je miluji, i když každý je uplně jiný. Jeden vlkodlak a druhý upír. Jednomu buší srdce a druhý má jen kámen místo srdce. Šel si sednout za mnou na postel. Chystal se že mě políbí, ale já sem na něho pustila salbu otázek, i když jsem vlastně nevěděla proč. Jakoby za mě mluvil někdo jiný. Jakobych to nebyla ani já.

"Co tu děláš? Kdo tě sem pustil? A jak víš, že jsem doma?"

"Přišel jsem sepodívat na svojí krásku, a taky na to proč se mi poslední dobou, tak vyhýbáš?" Díval se na mě tím jeho smutným pohledem. Píchlo mě u srdce. Dlouho už to neydržím. Budu mu muset říct pravdu v básledujících dnech.

"No. Já se ti Jaku nevyhýbám. Jen teď mám hodně učení a tak." Slabě jsme doufala, že toto mu bude zatím stačit, ale bohužel ne.

"A proč se tedy taháš s tou hnusnou pijavicou?" Teď už neseděl vedle mě, ale stál předemnou a pomalu na mě řval. Došlo mi, že ví o mě a o Danielovi. Ale jak se to mohl dozvědět? Dávala jsem si takový pozor. Dělala jsem jako, že nevím a čem to mluví. Nedokážu mu říct do očí, že má pravdu.

"Co prosím? O kom to jako mluvíš?" Teď už na mě začal opravdu řvát.

"Tak ty nevíš? Měli pravdu a já jim neveřil. Lžeš mi přimo do očí! Myslel jsem, že mě miluješ, ale ty ne. Taháš se s ním za mými zády a je ti to jedno, že ze mě děláš debila!" Jacob se za začal trochu třepat, ale přešel to. Za to já ne. Nikdy jsem nebyla tak rozčilená jako dnes. Co to se mnou v poslední době je?

"To je moje věc s kým jsem nebo nejsem! A myslím, že bychom se měli rozejít!" začala jsme se smát, ale nevěděla jsem proč se směju. Když já sem mu řekla, že se s ním rozcházím. Měla jsem pocit, jako by část mého srdce zemřela a přitom jsem se tady smála jako blázen.

"Co?" Jenom na to se Jacob zmohl, než zkameněl jako socha. A já sem na něho znovu začala křičet.

"Nechci být s tím koho mi jako malému miminu vybrali. Nemiluju tě! Vlastně tě nesnáším ty psisko!" Toto jsme ale dělat neměla. Jacob to nevydržel a přeměnil se ve vlkodlaka a odhodil mě přes celý můj pokoj. Dopadla jsme na svou skleněnou knihovnu, která se pode mnou rozbila. Okamžitě se rozrazili dveře a v nich stáli všichni Cullenovi. Jen jsem už zahlídla jak táta se snaží zavraždit Jacoba, ale pak jsem cítila jen obrovskou bolest, která mi procházela celým mým tělem a pak vše upadlo do černoty.

Edward:

"Příšerně se hádají. Nemám ho jít vyhodit?" ptal jsem se ostatních, ale v tu chvíli jsem uslyšel ránu. Okamžitě jsem všichni letěli do Nessinyho pokoje. Ness ležela pod knihovnou zasypaná knihami a sklem. A Jacob byl proměněný ve vlkodlaka. Okamžitě jsem na něj skočil a začal jsem ho vraždit. Ale Emmet s Jasperem ho chytili a vyhodili ho ven z okna. A mě držela Rosalie a Alice s Bellou. Otočil jsem se a viděl jsme Renesmee. Byla celá od krve. Jak jí mohl toto udělat. Mé malá holčičce. Až se mi dostane pod ruky, tak toho hnusnýho prašivýho psa budu mučit. Bude mě prosit, abych ho zabil!

"Carlisle jak je na tom?Co jí je?" řval jsem na jediného upíra, který teď mohl zachránit moji dceru.

"Alice! Dones mi okamžitě moji brašnu. Ness je na tom zle. Ale přežije to." Oddychl jsem si, když nám Carlisl řekl, že to přežije. Ale Bella se mi zhroutila do náruče plná bolesti a strachu o naši dceru. Carlisle ji ošetřil a pak jsme ji odnesli do naší ložnice. Opatrně jako nejjemnější porcelán jsem ji pokládal do postele.

"Edwarde, Bello musím vám něco říct." mluvil k nám Carlisle a v hlase měl smutek.

"Nevím jak je to možné, ale Renesmee upadla něco jako do kómatu."

" Proboha," vydechla Bella a znovu se mi zhroutila do náruče. Nevěřil jsme mu, ale nejspíš to byla pravda. Naše dcera upadla do kómatu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojí žvot - 4. kapitola Nečekané:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!