Do školy přichází nový student, ale člověk to není. Kdo jiný než upír by to mohl být? Ness si k němu udělá nějaký vztah... Prosím o komentíky.
15.11.2009 (10:00) • NessCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 1834×
Ráno. Jak já jsem nesnášela, když jsem musela vstvát ze zahřáté a měkoučké postele. Po pěti minutouvém přemlouvání sami sebe, jsem konečně vylezla z postele a oblékla jsem se. Jenom jsem vyšla z pokoje, už na mě čekala Alice. Shlédla mě od hlavy až k patě. Už jsem počítala s tím, že se budu muset jít převléct, ale výjimečně mě Alice neposlala do pokoje, abych se převlékla. Šla jsem do kuchyně, ale nikdo tam nebyl. To my připadalo zvláštní.
„Šly na lov a každou chvíli se vrátí." Uslyšela jsem za sebou Jasper. Musel vyítit moji nervozitu.
„Jak to, že jste nešly i vy dva?“ zeptala jsem se jeho a namazala jsem si mezitím chleby sýrem. Jasper mi ale neodpověděl, ale byla to Bella.
„Někdo tě tady musel hlídat, abys něco neprovedla po tom včerejšku," žekla a usmála se na mě. Raději jsem znovu nic nekomentovala a šla do garáže pro svoje autíčko. Dnes jsem jela do školy ve svém milovaném autíčku sama. A to se stává opravdu málokdy.
První hodinu jsme měli biologii. Chodím do druháku společně s Alici a Jasperem. Bella a Edward chodí do třeťáku společně s Rosalii a Emmetem. Dnes jsme brali stavbu buňky. Vůbec jsem nevěděla co pan Boleany povídá, ale i tak jsem se snažila dávat pozor, i když to šlo poměrně těžko. Díky bohu ěkdo po čtvrt hodině zaklepal na dveře a profesor na chvíli perušil svůj výklad.Podívala jsem se na mého zachránce. Byl to krásný a pohledný kluk. Ne kluk. Byl to upír! Ztuhla jsem i Alice s Jasperem ztuhli. Nikdo jsme nevěděli, že sem dnes přijde nový upír. Byl ale krásný. Měl krásné hnědé vlasy, které spíše připomínali vrabčí hnízdo. Byl vysoký jako táta a měl stejně zlaté oči jako celá má rodina. Vegetarián. Přišel k panu Boleanynovi a předal mu nějaký papírek. Pan Boleoby se rozhlédl po celé třídě a ukázal na volné místo vedle mě. Upír se podíval na mě a usmál se. Pomalu šel ke mně a já jsem uslyšela za mnou zavrčení. Jasper.
„Můžu?“ zeptal se a já jako bych ztuhla a neuměla vůbec mluvit. Jeho hlas byl krásně melodický. Mohla bych ho poslouchat hodiny a nikdy by mě zajisté neomrzel. Znovu se na mě usmál, a kdybych neseděla určitě by se mi pod jeho úsměvem podlomila kolena. Najednou jsem viděla jak máme spolu svatbu, jak spolu na věky žijeme. Ale z toho krásného snu mě vyrušil ten anděl.
„Asi bych se měl představit. Jmenuji se Daniel,“ zašeptal. Daniel. Jméno stvořené pro boha.Usmála jsem se na něj a představila jsem se mu také:
„Já jsem Ness.“
„Těší mě Ness.“ Byli jsme jen my dva. Nikdo jiný, žádní spolužáci, žádny Jacob prostě nikdo.
„Miluju ho.“
„Prosím slečno Cullenová?Koho milujete, nebo nám odpovíte na otázku z kolika částí se … “ Ale v tu chvíli naštěstí zazvonilo a hodina skončila. Byla jsem šťastná, protože jsem vůbec nevěděla o čem pan Bolenyo mluví. Stoupla jsem ze židle a chystala jsem odejít za Alicí a Jasperem, kteří na mě čekali před učebnou.
„Prosím tě Ness, můžeš prosím počkat?“ zeptal se mě Daniel. Souhlasila jsem a dala znamení těm dvěma,aby šli do jídelny za ostatními, že pak přijdu. Nahodila jsem krásný a neodolatelný úsměv a otočila jsem se na toho krásného anděla.
„Mohla by jsi mi prosím ukázat školu? Nikoho tady neznám. A navíc jsme si podobní.“ Ano i on věděl, že jsem upírka. Zase jsem se zmohla jen na:
„Samozřejmě.“A tak jsem mu každou přestávku ukazovala školu. Měli jsme skoro stejný rozvrh hodin. Za tu chvíli jsem ho poznala. Byl vtipný, zábavný a milý. Nechoval se hrubě, ani povýšeně. Všechny holky na škole se za ním jen otáčela, ale on se věnoval jenom mě a já se věnoval jenom jemu. Byl takový muž s kterým bych byla schopná žít celý život. Ale co Jacob? Jeho přece miluji. Jemu patří moje srdce, tak jako jeho patří mě. To je teď jedno. Teď jsem s Danielem.
„Ness nechtěla by jsi mi dnes ukázat i les, prosím?“
„Jo samozřejmě. Určitě si chceš za… “ Ale pak jsem se zarazila, ale on se jenom usmál. Věděl, co jsem měla na mysli.
„Dobře tak dnes o pěti před školou,“ řekla jsem, ale teď se poprvé zatvářil nechápavě. Kdybych teď dokázala číst myšlenky jako táta a vědět, co se mu honí hlavou.
„No myslel jsem, že bys mi ho mohla ukázat hned po škole.“ Usmál se na mě tím jeho neodolatelným úsměvem. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem souhlasila. Daniel odešel do učebny literatury a já se snažila najít nějakého Cullena, aby věděli, že se dnes zdržím. Povedlo se. Našla jsem Edwarda.
„T... Edwarde!!“ Málem jsem mu řekla tati. To by byl trapas. Ve škole je táta jako můj starší bratr, protože jsem si hodní podobní. Došel ke mně.
„Co se děje Ness?“ zeptal se mě.
„Já jen, abys jste věděli, že se dnes zdržím.“ Hned jak jsem mu to řekla, tak jsem se rozeběhla do své učebny a taky jsem tak pospíchala, aby nemohl něco namítat. Poslední hodina byla nekonečná. Nemohla jsem se dočkat až uvidím Daniela. Každá minuta, jakoby trvalu hodinu. Bylo to nazbláznění. Po dlouhých čtyřiceti peti minutách jsem se konečně dočkala.
Rychle jsem si sbylila věci a běžěla před školu, kde jsme měli sraz.Čekal tam na mě v celé své kráse. Pomalu jsem se k němu vydala. Moje srdce bylo napoplach. Určitě to musel slyšet, ale já jsem to neřešila. Byla jsem šťastná,že jsem s ním. Pomalu jsme se vydali na lov. Celou cestu jsme mluvili o našich životech. Co máme rádi, kde všude jsme byli. Byla jsem šťastná. Lovili jsem, když se stalo něco, co jsem nečekala.
Autor: NessCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dvojí život - 3. kapitola Nový upír:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!