Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Duše - Prolog

the host stills


Duše - PrologUčitelka a žák. Člověk a upír. Oběť a lovec. Duše a upír. Tolik rozdílů, a přesto jsou k sobě něčím svázáni.

Mraky se seskupily na obloze jako varovné znamení. Jenže pětadvacetiletá slečna, která byla především výrazná svou šedivou barvou očí a blonďatou hřívou, si toho nevšímala a neohroženě kráčela do lesa. Vskutku pohledná slečna, která se neměla za co stydět.

Milovala, když se mohla procházet lesem. Chodívala si do lesa utřídit myšlenky.

Lesní vzduch ji dopomáhal zbavit se od všech starostí, jimiž byla denodenně jako učitelka zasypána.

Slzy nebe pleskaly o listí a rozbíjely se o půdu. Nebe plakalo, avšak důvod té nešťastnici byl zatajen. Leč brzy ten důvod měla poznat...

Veselá jako bezstarostné dítě prováděla různé skopičiny a užívala si déšť. Jenže jakožto u ní bývá zvykem, tak včas nepostřehla kořen stromu a už si to mířila k zemi. Následovala dutá rána, naštěstí se nic vážného nestalo, než lehce potlučený zadek. Nadále neztrácela svou rozjařenost. Neobtěžovala se oprašovat nebo zvednout se ze země. Jen zasněně porozovala nebe nad sebou. Stmívalo se. Červánky oproti temným mračnám žhnuly a jí se v tu chvíli vybavila čerstvá vzpomínka.

 

Takovou barvu, jež má momentálně obloha, měl i on na triku. Tehdy, když poprvé přišel do mé hodiny. Tehdy uprostřed školního roku, což byla vskutku neobvyklá věc. Proto se o nich tolik mluvilo.

„Dobrý den, slečno, jsme ti nový žáci. Já jsem Edward a to je Alice, má sestra,“ představil sebe i svou sestru, přičemž hodil oslnivý úsměv, který zamával s několika příslušnicemi ženského pohlaví. Já se do té skupiny bohužel řadila též.

Stačil menší pohled a věděla jsem, že on bude hvězda školy. Zlatavé oči, ležérní účes, oslnivý úsměv a nehledě na to hezky vypracované tělo rýsující se pod oblečením. Jen letmý pohled stačil, abych se roztřásla. Proboha, jak já za jeho účasti budu učit? No, můžu být ještě ráda. Kdybych neučila španělštinu, nýbrž třeba tělesnou výchovu, tak by to bylo podstatně horší.

*„Bien. Siéntese allí en la tercera banca cerca de la ventana. Hay un banco vacío,” odpověděla jsem španělsky a ukázala na jedinou volnou lavici. (* „Dobře. Sedněte si támhle do třetí lavice u okna. Tam je prázdná lavice.”)

Zvolna přikývli a sedli si do dle mě určeného místa.

 

Zatímco ona vzpomínala s mírným úsměvem na tváři, který ji ten chlapec vždy přivodil, tak les utichl. Lovci se blížili.

S lehkým pobrukováním vstala a připravovala se na cestu domů. Nechtěla být na kost promočená a odhlédněme od faktu, že už byla. Při opatrném dobývání lesní cestičky si náhle uvědomila, proč si začala pobrukovat. Ticho. Všude nepřirozené ticho. Nesměle se zastavila a s napětím se rozhlížela.

Křup. Lovec, rozžhavený svou ne příliš chutnou předešlou obětí, byl zahlcen instinkty. Chystal se uklidnit svoje rozpálené hrdlo. Hold zvíře nikdy nebude mít na člověka.

Vyplašeně se otočila za tím zvukem a její srdce uběhlo snad maratón, když spatřila onoho lovce. Roztřeseně polkla šokována jeho přítomností. Jeho očima.

Znávala ho, sice nechodil na její hodiny, ale byl to jeho bratr. Šílené, hladové oči připomínající bezednou jámu pekel. Černou pekelnou jámu. Hrůza ji pohltila už jen při letmém pohledu do jeho očí.

Nebyl zvlášť překvapující jeho dokonalý vzhled, ale ten divoký hlad, který ji přiměl couvat. Následně znovu upadla, přestože ji nic v cestě nestálo. Tedy možná její vlastní noha.

„Co tady děláš?” neslyšně se zeptala, měla vyschlo v hrdle. Lovec zatím bojoval se svou upíří součástí, ale všechen boj byl na nic, nenáviděl se za to. Byl příliš slabý v boji proti sobě samému.

Jediná slza nebe, která se na listu poblíž stojícího stromu ještě nepohla, se smutkem sledovala tuto dvojici. Bylo jí více než jasné, že ona to nepřežije. Chtěla pomoci, chtěla křičet, chtěla si zoufat, ale byla to jen kapka z tisíce kapek. Proto když chlapec s úhlově černýma očima zaútočil na šokovanou dívku, dala se do pohybu a rozprskla se na zemi. Roztříštila se podobně jako jeho sebeovládání a její vědomí.

Pil, srkal, hltal, nemohl se nabažit její lákavé krve. Sténal při každém hltu a při každém hltu, ona byla blíže k smrti.

Záhy se přihnal on a srazil svého bratra od bezmocné dívky. Přikoval ho k zemi a promlouval do jeho vegetariánské duše. Kdyby se raději dříve postaral o ni, tak by mohlo být vše jinak.

Pozdě bycha honit, ona už se nikdy neprobudí jako člověk. Ani jako upír, nýbrž jako Duše...


 

Takové krátké seznámení s dějem, ve kterém jste se toho moc nedozvěděli. Přísahám, že o informace další kapitola nebude mít nouzi.

Prosím, řekněte svůj názor v podobě komentu ohledně této mojí nové kapitolovce. I smile mi bude stačit.

A pro zvědavce. Můžete se kouknout na mé shrnutí, kde je děj Duše více přiblížen.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Duše - Prolog:

 1
29.06.2011 [8:09]

marketasakyWoW Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Mystic
28.06.2011 [21:23]

Opravdu nádhera. Ten děj je úžasný a originální. Těším se na pokračování. Emoticon Emoticon

2. muck
28.06.2011 [18:57]

muckJá zírám Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Zaprvé máš hrozný talent na psaní a za druhé ten děj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon fíha jen tak dál.... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [18:52]

ada1987som zvedavá na pokračovanie

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!