Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » DNA prozradí vše - Kapitola 9.


DNA prozradí vše - Kapitola 9.Tak a k Vám přilétá další dílek mojí povídky. Tektokrát trošku přiostřím. Nu to je tak všechno co vám řeknu. Tak se mějte a papapa.

Kapitola 9.

Dneska už je pátek a já jsem čím dál tím víc s Lusy řešila co si oblečeme. Dneska jdeme nakupovat a tak doufám že si něco vyberu. Škoda že nebudu mít po ruce Alici ta mi vždycky dokázala poradit a nebo to všechno vybrala za mě. Dneska bylo výjimečně slunečno a tak jsem Edwarda neviděla. Taky se mi Lusy vyptávala proč tu není. Řekla jsem jí něco ve smyslu že mu není dobře. A to mi taky připomíná že jsem Edwardovi ještě neřekla že se chystám na tu párty. Tim už o ní taky věděl a byl docela rád že někam jdu.  Dneska jsem si s obědem sedla ven.

„Ahoj Kate, můžu?“ optal se nade mnou Tim a já viděla jak na něj Lusy kouká

„No jasně že můžeš“ tady na té škole jsme hráli s Timem nevlastní sourozence. No to ani hrát nemusíme to totiž jsme.

„Jo Time to je Lusy, Lusy to je můj nevlastní brácha Tim“ řekla jsem když jsem viděla že i Tim na Lusy kouká tak nějak. Lusy Tima taky pozvala na párty. A vypadalo to jako že tam půjdou spolu a já jim budu dělat křena. No dyž tak zůstanu s Edwardem. Nevěděla jsem jestli je Edward zavřený na pokoji nebo ne ale když mu pošlu SMS tak se nic nestane.

Ahoj Edwarde potřebovala bych s tebou mluvit. Myslíš že by šlo aby ses za mnou stavil večer na pokoji? Napsala jsem mu a šla s Lusy na další hodinu. Tentokrát s náma šel i Tim měli jsme společnou hodinu a zase výpočetní techniku. Chvíli jsem je poslouchala o čem se baví ale pak jsem na to neměla nervy a už teď se cítila jak největší křen na světě. Nejradši bych někam zdrhla. Naštěstí jsem to přežila ve zdraví a bez úhony. Výpočetní technikou jsme dneska končily a tak jsme s Lusy odhodily bágly do pokoje a mohli vyrazit na nákupy. Zase jsme dostali auto jako předtím když nám to staré rozmašírovaly. Bylo to zase Audi tentokrát ale A5. sedli jsme si do auta a odjeli k nejbližšímu nákupnímu středisku které se nacházelo v hlavním městě Aljašky. Byla to tak půlhodinka autem a byly jsme tam . vlezli jsme hned do prvního obchodu co se mi líbil a taky to byl obchod do kterého jsme občas s Alicí zašly protože pro mě měl přívětivé cenové relace. Vklouzla jsem do obchodu a Lusy se mnou.

„Tak tady kupuješ to svoje libové oblečení“ zhodnotila a koukala na jedny černé roury. Já jsem se vydala směrem k tričkům a různým topíkům. Rozhodovala jsem se mezi jedním flitrovým topem a mezi tričkem s nápisem polib mě.

„Ten top ti bude slušet víc“ ozval se za mnou hlas. Myslela jsem že až se otočím uvidím Lusy ale to jsem se nějak spletla.

„Alice?“ měla jsem co dělat abych se udržela na nohou.

„Bello?“ uslyšela jsem zase svoje původní jméno.

„Jak si mě poznala?“ nemělo cenu lhát protože by to bylo prd platné a navíc já jsem jí nechtěla lhát.

„No já a Edward tě poznáme podle vůně“ prozradila mi.

„Ale co tu děláš když je venku slunce“ ptala jsem se jí

„Tady ve vnitř nesvítí a navíc začíná víkend“ nedokončila to protože jsem jí do toho skočila

„A ty jedeš navštívit tvoje sourozence“ smála jsem se a vzala si ten flitrovaný top.

„Jo Alice teď jsem Kate jestli chceš můžu ti říct proč a nebo Edward by mohl“ řekla jsem jí a šla za Lusy do kabinek.

„Lusy?“ zavolala jsem

„Třetí zprava“ odpověděla mi a já došla k příslušné kabince. Odtáhla závěs a ukázala se mi v těch kalhotách na které před tím koukala. Vypadala fakt dobře.

„Hele Lusy kdybych byla kluk dala bych si říct“ řekla jsem jí a obě jsme dostali záchvat smíchu. Když už Lusy vycházela  z kabinky i s kalhotami které si rozhodla koupit. Stála za námi Alice i s Rose. Rose mi věnovala jeden vražedný pohled a Alice mi podala do ruky nějakou sukni s lístečkem tuhle si vezmi. A zase se věnovala Rose.

„Tak ještě to chce nějaké triko“ řekla Lusy když už jsme vycházeli z tohoto obchodu. Tentokrát jsem se nechala vést Lusy. Vešly jsme do jednoho obchodu který vypadal spíš jako obchod pro nějaké skejťáky. Lusy si tam vybrala nějaké triko s obřím nápisem a zase jsme běželi pryč tentokrát k botám. Vlezli jsme asi už do třetího obchodu s botami než jsem si vybrala. Byl to úplně obyčejný obchod ale boty které jsem tam uviděla hned jak jsem tam vlezla jsem si zamilovala na první pohled. Naštěstí měli velikost 8 ½  a  tak jsem je vyzkoušela. Sice to byly lodičky na asi šesti centimetrovém podpatku ale to mi vůbec to nevadilo. Byly takové do fialova a tak se perfektně hodily k mému topíku který byl taky fialový. A navíc se v nich úžasně chodilo jakoby tam ten podpatek vůbec nebyl.

„Teda Kate ty sou úžasné“ ohodnotila je Lusy

„Jo díky a co ty jaký sis vybrala ty?“ zeptala jsem se

„Já žádný ale já už boty mám“ řekla mi a já si ty boty musela koupit.

„To je škoda a co nepůjdeme na kafe a pak na kolej?“ navrhla jsem a Lusy jen kývla. Došli jsme do nějaké kavárny a každá si objednala Laté. Ještě jsme trochu pokecaly a hlavně se mě Lusy vyptávala na Tima.

„Tobě se Tim asi hodně líbí co?“ zeptala jsem se jí v autě

„JO“ řekla mi a trochu z červenala

„No podle toho jak dlouho znám Tima tak bych řekla že se mu taky líbíš“ řekla jsem jí to co jsem si opravdu myslela. Viděla jsem jak na ní Tim kouká a ona na něho.Dojely jsme na kolej a já se vydala na pokoj kde jsem se měla sejít s Edwardem. Vylezla jsem ty hnusný schody a strkala klíč do zámku.

„Kde si už je osm večer“ ptal se mě Edward a já se musela smát. Asi mi do toho kafe něco přidali.

„Byla jsem s Lusy na nákupech a pak na kafi jo a to o čem s tebou chtěla mluvit to je jestli už si slyšel ta zítřejší párty tak jestli nechceš jít se mnou“ vysvětlovala jsem mu

„Tu jak na ni všichni myslí?“ ujišťoval se.

„Jo asi tu. Pojď bude sranda budeme se seznamovat s novými lidmi a budeme tančit“ přemlouvala jsem ho protože vypadal že se mu tam ani za mák nechce. V tu chvíli přišla Rose i s Emmettem.

„Slyšel jsem něco o nějaké párty?“ zeptal se Emmett. Bylo divný že o ní nevěděl. Pravda, je to pořádaný pro chemiky.

„Jo chemici chystají párty zítra v tělocvičně“ všichni se na tělocvičně shodli a navíc byla to největší místnost na fakultě.

„A mohli by jsme na ní?“ ptal se Emmett dál.

„Řekla bych že ne je to jen pro chemiky ale každý chemik si může někoho přivést.“ Řekla jsem mu a viděla jak něco Rose říká ale neslyšela jsem to.

„Emmette ty bys tam šel co?“ optala se ho Rose. Ten jen kývnul.

„Víš Rose napadlo že ty bys jakoby mohla jít s Emmettem a já s Rose“ vysvětlil mi Edward. Zdálo se mi to jako dobrý nápad.

„No proč ne“ řekla jsem a viděla že se Rose usmála

„Jo a Kate proč tě v obchodě Alice oslovila Bello?“ vyptávala se Rose. Já jsem v tu chvíli nevěděla co mám říct. Podívala jsem se na Edwarda jako kdyby mi mohl pomoct.

„Já si myslím že jim to můžeš říct když už to o nás víš“ odpověděl mi. Rose a Emmett jen koukali jak to vím.

Znovu jsem tady převyprávěla svůj příběh holky která ztratila svoje rodiče protože nějací gangsteři jí je zabili. Viděla jsem jak konečně pochopili kdo já vlastně jsem a že ta Bella kterou Edward miluje pořád žije ale s jiným jménem a trochu jinou vizáží. Těsně potom co jsem to dovyprávěla přišla i Alice, která to taky všechno chtěla vědět a tak jsem to znovu převyprávěla. Ještě tě to budu vyprávět jednou a opravdu se z toho zblázním. Taky se mě ptali proč moje rodiče zabili ale já jsem to nevěděla. A tak jsem se rozhodla že o podzimkách to zjistíme. Po tom všem vyprávění jsem byla unavená a tak jsem jako jediná z naší společnosti šla spát. Edward s Emmettem šli k sobě na pokoj a tak tady zůstala jen Rose protože Alice už měla namířeno zpět domů a hlavně za Jasperem jak říkala.  Chvíli jsme si s Rose povídali a já pak usínala s pocitem že jsme se alespoň trošku poznali a že mě míň nenávidí.

Ráno jsem se probudila až někdy kolem desáté. Proč si taky nepřispat že? Když jsem se probudila seděl vedle mě Edward.

„Dobré ráno, lásko“ pozdravil mě a políbil na čelo.

„Ahoj“ vydala jsem ze sebe rozespale.

„Na tady jsem ti něco připravil. Tak doufám že ti to bude chutnat.“ Postavil přede mě tác se snídaní do postele. Sedla jsem si a položila si tác na nohy. Začala jsem se cpát.

„Co budeme dělat skoro celou sobotu?“ zeptala jsem Edwarda když jsem viděla že sluníčko zalezlo.

„Nevím co takhle někam zajít.?“ Navrhl a já začala přemýšlet kam by jsme mohli.

„Třeba do kina dávají nějaký nový film“ přemýšlela jsem nahlas.

„Tak dobře půjdeme do kina a na tu párty“ uzavřel to a slovo párty řekl tak jako když tam jde za trest.

„Tak na ní jít nemusíme“ zhodnotila jsem

„Ale jo Emmett s Rose se na ní opravdu těší“ řekl a já dojedla poslední sousto. Vylezla jsem z postele a šla se trochu upravit. Pak jsme rovnou vyrazili do toho kina. Teď jsme si vybrali nějaký psycho horor. Byl fakt dobrý. Když jsme vycházeli z kina bylo něco kolem čtvrté odpoledne. Něž jsme přijeli bylo půl pátý a začínalo to od sedmi. Nevěděla jsem co celé ty dvě a půl hodiny dělat ale musela jsem se upravit. Chvíli po nás na pokoj přišla Rose s Emmettem.

„No tak holky my vás tady necháme aby jste se mohly upravit“ mrknul na nás Emmett a tahal Edwarda ze židle.

„A sejdeme se až před tělocvičnou?“ navrhovala jsem

„Jo počkáme tam na vás“ souhlasil Edward a společně s Emmettem odešli.

„Tak a já si tě vezmu do parády“ prohlásila Rose když kluci odešli. Trochu jsem se zděsila ale neměla jsem vůbec proč. Nejdřív jsem si dala pořádnou relaxační koupel a pak se na mě Rose doslova vyřádila. Nejdřív jsem jí musela ukázat oblečení aby věděla jak mě nalíčit a učesat. Sedět asi hodinu bez pohnutí dá člověku docela zabrat a tak jsem se furt nějak kroutila.

„Kate seď rovně nebo ti ty vlasy nikdy nedodělám“ napomínala mě Rose. Nakonec jsem to všechno nějak vydržela. Když jsem se na sebe koukla do zrcadla myslela jsem že vidím někoho jiného. Jelikož moje boty a triko byly fialové tak i stíny byly fialové. Vlasy jsem měla vyčesané do vysokého drdolu ze kterého padalo několik pramenů.

„Tak co líbí se ti to“ ptala se mě Rose která se při tom všem lítání kolem mě stihla také upravit.

„No já nevím co říct“ pochválila jsem jí to a společně jsme vycházeli z pokoje. Když jsme dorazili před tělocvičnu bylo přesně sedm.

„Kate vypadáš kouzelně“ sklonil mi poklonu Edward.

Když jsme vešli do tělocvičny nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Tohle snad není tělocvična. Divila jsem se. Těsně před vchodem už začínal taneční parket a po stranách tělocvičny byly stolky s občerstvením a taky lavičky na odpočinek. Hudby hrála z velkých reproduktorů až na konci tělocvičny a i přes to jsem málem ohluchla. Rozhodla jsem se najít Lusy s Timem abych je pozdravila. Edward chtěl jít se mnou ale to jsem mu vymluvila tak se mnou poslal alespoň Emmetta.

„Ahoj lidi“ oslovila jsem ty dva co se vlnily v rytmu muziky.

„Ahoj Kate“ řekli oba dohromady.

„Tak co jak se ti tu líbí. Bezva ne?“ ptala se mě Lusy.

„Ale jo asi jako každý mejdan na kterým jsem byla“ řekla jsem jí a všimla si jak Emmett odešel s Rose tančit víc na okraj. Brzy po tom jsem si všimla Edwarda stojícího asi metr za Timem. Odešla jsem na chvíli za Edwardem.

„Tady jsem ti něco přinesl“ podával mi džus a podle vůně říznutý vodkou.

„Jo tak to mi mohlo být jasný“ prohodila jsem ke kelímku.

„Vodka s džusem?“ hádal Edward. Jen jsem kývla a odložila si to na stolek. Zrovna začali hrát ploužák a tak mě Edward vyzval. Nedalo se mu odmítnou a tak jsme odtancovali doprostřed parketu. Asi v polovině písničky ke mně přišel Emmett a tak jsme si je s Rose prohodily. Edward s Emmettem byli skvělí tanečníci a tak jsem v tanci ještě pokračovala asi půl hodny.

„Nechceš na chvíli na vzduch“ optal se mě Edward když viděl že už pomalu nemůžu. Sedli jsme si na lavičku pod stromem před tělocvičnou. Obdivovala jsem Edwarda v měsíčním světle když se k nám přišoural Tim. Byl už v náladě.

„Kate chtěl jsem s tebou mluvit o…“ zarazil se když viděl Edwarda.

„Co ten tady dělá? Doufám že si mu nic neřekla“ začínal se rozčilovat.

„Edward tady studuje a jo už všechno ví“ řekla jsem mu ledovým klidem a věděla že vylítne.

„Prosím tě Bello jak si to představuješ? To že si se do něj zamilovala neznamená že mu musíš říct všechno“ křičel a mě tím úplně naštval takže jsem vůbec na nic nehleděla a tím že použil moje bývalé jméno to taky nevymyslel dobře.

„Prosím tě Jimmy nedávej mi tady kázání jako malé holce“ snažila jsem se ho trochu uklidnit.

„Jenže ty ho potřebuješ“ pokračoval dál.

„Můžu za to že si náhodou vybral stejnou školu jako já? Co by si dělal ty kdyby si tu potkal svojí životní lásku a byl si pro něj mrtvý ale on tě poznal?“ nevydržela jsem to a vyjela jsem na něj.

„Já bych si trval na svém a neprozradil nic“ díval se mi do očí ze kterých mu vyzařovala zloba na mě.

„Jo už vidím jak zrovna ty to dodržíš. Tím si mě dostal. A víš co? Dělej si co chceš. Mě je to jedno!“ křikla jsem po něm a chtěla odejít.

„A co chceš teď dělat když ví pravdu?“ vyptával se dál

„Najdeme pravdu o mích rodičích.“ Řekla jsem mu.

„To nemyslíš vážně.“ Nevěřil mi ani slovo.

„Myslím“ utvrdila jsem ho v tom.

„A bodygarda rovnou nechceš?“ zeptal se sarkasticky.

„Tady ho vidíš“ vzala jsem Edwarda za ruku.

„Tenhle že tě ochrání?“ smál se Tim

„Neurážej Edwarda přede mnou“ koukala jsem že Edwardovi už tmavnou oči.

„A před námi taky ne“ ozvala se Rose a po boku Emmetta.

„Tyhle to ví taky ne?“ rozčiloval se znova Tim

„JO“ řekla jsem ledově klidná

„To si to taky rovnou mohla říct do televize aby si tě našli líp“ křiknul po mě Tim

„Ne jenom mojí nové rodině“ řekla jsem mu a viděla že ho to zasáhlo a já věděla že mam vyhráno.

„A já jsem co?“ ptal se tentokrát zoufale.

„Ty? Nevím, třeba červ,“ řekla jsem mu a odkráčela se vztyčenou hlavou. Nechtěla jsem být na Tima taková ale když on mě vytočil že jsem se nedokázala ovládnout. Sice nejsem ten typ člověka který by se po každé hádce sesypal ale tentokrát to jinak nešlo. Omluvit jsem se mu ale nehodlala. Když jsme došli na pokoj lehla jsem si do postele a sesypala se. Emmett s Rose nás nechali o samotě a Edward mi po celou dobu co jsem byla vzhůru šeptal uklidňující slova. Pak jsem už o sobě nevěděla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek DNA prozradí vše - Kapitola 9.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!