Při hledání Katherine, své dávné lásky, se Damon Salvatore dostane až do městečka Forks, kde se setká s překvapením - najde tam totiž upíry, kteří jsou úplně jiní než on. Zdá se, že i oni jsou překvapeni, jsou však k podivnému upírovi velmi nedůvěřiví. 1. kapitola vypráví o první Damonově noci v malém, deštivém městečku ve Státech.
Jenže co když se za podivných okolností spřátelí?
Volturiovi stále velice touží mít ve své smečce Alice s Edwardem a rozhodnou se vyvraždit ostatní Cullenovi. Zakročí Damon, aby jim pomohl? A bude to vůbec mít nějakou cenu? Co všechno bude muset Damon obětovat, aby ochránil své nové přátelé?
22.08.2011 (15:00) • VeruLOSTdaae • FanFiction na pokračování • komentováno 23× • zobrazeno 2140×
Je pošetilé chtít mít ihned,
co se nám líbí;
vždyť krása se neustále obnovuje
a můžeme ji nalézat kdekoliv, hledáme-li ji.
Ludwig van Beethoven
Píše se rok 2000 a já se vydávám hledat tu, pro kterou jsem žil. Tu, kterou jsem náhle ztratil tak rychle, že si ani nepamatuji jak.
Nikdy jsem na ni nezapomněl, i když už je to tak dávno. Nikdy jsem skutečně neuvěřil, že je mrtvá. A přestože mi můj bratr neustále opakoval, že láska ke Katherine nebyla skutečná, já tvrdím opak.
Prošel jsem již spoustu zemí a nikde ani sebemenší stopa.
Dokonce již nepotkávám ani žádné upíry. Přesto však neztrácím naději.
Právě jsem prošel kolem cedule Welcome to Forks. Nacházím se v Americe. Městečko Forks není moc velké a dalo mi i docela problém najít ho na mapě. Na většině ani není zakresleno, tak bezvýznamné tohle místo je.
Ale jsem tady. Jak vidím, věčně tady asi slunce nesvítí. Už teď jsem mokrý jako slepice. Nevadí mi, že se procházím v dešti, alespoň nepotkám moc lidí.
Odešel jsem do lesa a sedl si ke kořenům stromu. Katherine mi dala víru k životu, jen díky ní jsem se chtěl stát upírem… Ale od chvíle, co jsem otevřel své nové oči, byla pryč. Od své proměny jsem ji již nikdy nespatřil.
Stefan mi říkal, ať se snažím zapomenout. Ale on to také neudělal. Ať si říká, co chce, já mu to prostě nevěřím. Kdyby na ni zapomněl, tak si nevybere zrovna Elenu, která je jí tak dokonale podobná.
Říkal, že Katherine nikdy nemiloval… Ale schází mu. Schází mu, i když ne tolik jako mně.
„Katherine…“ zašeptal jsem a opíral se o kmen stromu.
Zavřel jsem oči. Měl bych spát. Je to už téměř týden, co jsem nespal. Ale alespoň jsem lovil. Lovil jsem hodně. Divné. Měl bych spát, ale nespím. Vlastně se mi vůbec nechce. Nebo chce… Já nevím.
Nevím vůbec nic zásadního, nic, co bych měl vědět.
Po chvíli mi konečně klesla hlava.
„Kdo to je?“ Napůl jsem spal, ale věděl jsem, že je u mne někdo a mluví o mně.
Vlastně těch osob bylo více.
„Nevím, ale myslím, že bychom ho tu měli nechat. Jsem si jistá, že to není člověk, ale nevím, co přesně by mohl být… Je jiný než my.“
„Nevím, jestli děláme správnou věc, když ho tu necháváme… Carlisle by o něm možná chtěl něco zjistit…“
„Ne, Jaspere. Myslím, že by pro nás mohl být nebezpečný.“
Zajímalo by mě, kdo to je, ale přišlo mi nemístné a také nebezpečné otevřít oči a ptát se. Takže jsem radši dělal, jako že pořád spím, a nehnul jsem ani brvou.
„Myslím, že se od nás příliš neliší. Jak je ale možné, že může spát?“ Muž, Jasper, měl podivně jemný hlas, zvědavý, ale nedůvěřivý.
„To nevím. Možná bych o něm něco mohla zjistit, když bych se zaměřila na jeho budoucnost, ale vzhledem k tomu, že o něm nic nevím, by to bylo složité.“
„Zbytečně se nevysiluj, Alice.“
Okolí ztichlo.
Ještě na pár hodin jsem si zdříml a potom jsem otevřel oči. Nic se kolem mne nezměnilo, ale ty hlasy, muže, který se jmenoval Jasper, a dívku, která se jmenovala Alice, jsem nemohl dostat z hlavy.
Z toho, co říkali, jsem pochytil, že nejspíše existují i upíři jiného druhu, než jsem já. Druh, ke kterému patří oni.
Možná se mi podaří je najít a něco o nich zjistit. Přišlo mi pošetilé odstoupit od svého hlavního plánu, ale tohle zní v celku zajímavě.
V čem se od nás tito upíři liší? Jedno už jsem pochopil. Oni nemohou spát. To je vcelku zásadní rozdíl. Ale určitě to není jediný rozdíl.
Další kapitola bude podle vlivu vašeho zájmu, což znamená, že alespoň tři lidé budou opravdu chtít, abych pokračovala... =(
VeruLOSTdaae
Autor: VeruLOSTdaae (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Dlouhá cesta - 1. kapitola:
pěkný!!!
tak kde je dalsi kapitola vsem se to moc líbí
Wau, povídka mě zaujala už perexem a i začátek je slibný. Budu se těšit na další, protože je to vážně supeR!
určo pokračuj!!! :)
Ty píšeš další úžasnou povídku a já o tom nic nevíM?! Kdybych si to nevšimla tak jsem zase mimo to ti teda povím! Ale abys věděla, že já ode dneška mám zaracha od otčíma chodit na net na dva dny a teď hodně riskuji, jestli mě chytí. Ale za to chycení mi to stojí!
Takže kapitolka byla moc, úžasná, povedená, grandiozní, monstrozní a však ty víš!!!!! těším se na další :( jen mi ty dva dny bude chybět tenhle web, tyhle tvé nádherné povídky a hlavně TY!
Páni... Už popis v perexu mě zaujal, protože pokus o spojení TS a upířích deníků tu už párkrát byl. Ale musím říct, že mě to úplně uchvátilo. Nevím čím to je - asi tvým stylem psaní. Každopádně budu netrpělivě očekávat další kapitolku!
docela dobrý piš přečtu si i další
Že váháš, piš prosím tě dál!! Já upíří deníky(jako seriál) zbožňuju a v kombinaci s Twilight to může být pěkný nářez!! Moc prosííím pokračuj, nemůžu se dočkat dalšího pokráčka
Skvělý
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!