Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 9.kapitola

Hodiny


Dirty love - 9.kapitolaNa druhý pokus sa mi to podarilo uverejniť. Dozviete sa kto je pán neznámi v posteli z Bellou a čo spraví Edward keď ich tam nájde. Jednoducho normálny deň u Cullenovcov.:) Chcem sa ešte poďakovať všetkým, ktorý čítajú moju poviedku, ani neviete že vďaka niektorým komentárom viem ako ďalej. Vždy mi napoviete ako pokračovať a za to ďakujem.

 

9.kapitola – Konečne, to ti ale trvalo.


Toto nie je možné, každý sa so mnou chce milovať, len Edward nie, ja to jednoducho nechápem.

Jeho veľké dlane mi putovali po tele a zastavili sa na lemu môjho tielka. „Do čerta!! Zbláznil si sa?!!“ Vyštekla som ma Emmetta keď sa mi  konečne dovolil nadýchnuť.

„Nečerti sa sestrička, robím to preto lebo Edward mi neveril.“ Začali mi jazykom prechádzať priehlbinou medzi prsiami a ja som si spomenula na pocit  absolútnej spokojnosti ale ja na to že sex som nemala veľmi dlho.  Chris, Edward ani Carlisle nie sú tu, ale je tu Emmett a sme sami.  Prečo by som sa s ním nemohla vyspať? Veď to zostane v rodine. Bella... za to sa budeš smažiť v pekle!! Znovu sa vo mne hádali  dva hlasy. Nevadí, ale predtým si aspoň užijem poriadneho sexu.

„Prestaň!!“ Emmett sa  automaticky odtiahol, ale stále na mne ležal. To ale nepatrilo jemu, už mi naozaj šibe.

„No tak Bell, ja mám toľko praxe, uvidíš jedna noc so mnou a už viac iného chcieť nebudeš.“ Hmm... možno niečo na tom je.

„Tak dobre, predveď sa.“

„Čo...že?“ a zdesene na mňa vyvalil oči.

„Pretiahni ma, veď o to ti ide.“ Som  skalopevne presvedčená, že zas si Emmett vymyslel nejakú stávku.

„Ale... to....ja... chcem povedať že som sa stavil z Edwardom že ťa...“

„Pretiahneš? Tak to sprav.“ Keď sa chce braček hrať, tak sa budeme hrať.  Emmett stále na mne ležal, tak som mu nohy obmotala okolo bedier a panvou som začala pomaly pohybovať, potichu zavrčal. Vtedy do miestnosti priletel Edward a chytil Emma a zhodil ho na zem.

„Upokoj sa brácho, ja som v tom nevine. Veď ma tvoja ženuška skoro zneužila.“ Začal vzlykať ,nohy si dal pod bradu a húpal sa zo strany a stranu. Nevydržala som to a rozrehotala som sa tak že som si cvrkla do nohavičiek.

„Okamžite vypadni a keď sa jej ešte raz dotkneš, tak ti zlámem každú jednu kosť v tele.“ Edward vyhodil Emmetta a v okamžiku mi kľačal pri nohách s prosebným výrazom.

„Odpusť, Emmett  si to ešte vypije.“

„Ako si mohol?“  Povedala som mu so slzami v očiach. Neuškodí keď ho trochu potrápim.

„Bells nikdy by som nepripustil, aby ťa zviedol.“ Mám taký pocit, že ja by som skorej zviedla jeho.

„Neboj sa, toto si pekne odskáče aj z Alice.“ Tak preto ten odkaz a to pyžamo. Nechápem čo tým Alice sleduje, oblečie ma do sexy “pyžamka“ keď vedela o Emmettovi a jeho pláne. Možno len chcela aby som si poriadne za sexsovala. V trojke som to ešte nerobila, ale  čo nie je môže byť. O Emmetovi ako potenciálnom milencovi som nikdy neuvažovala, no keď nad tým rozmýšľam stál by za hriech. Veľký, svalnatý, dokonale vypracovaný čo znamená že aj jeho...

„Bells, počúvaš ma?“ Nie, práve som si predstavovala tvojho brata nahého.

„Ja mám toho jednoducho dosť, proste už nevládzem.“

„Čo kedy som sa ťa pokúsil rozptýliť?“ Povedal to hlasom aký som u neho ešte nepočula. Zrazu sa ocitol medzi mojimi stehnami a bozkami si razil cestu k mojim prsiam. Z vyzliekaním sa neobťažoval, proste to so mňa strhol. Jemne pohladil prsia a bradavky okamžite pod jeho ľadovým dotykom stvrdil a mne z úst unikol slastný ston.  Jeho ruky opustili prsia a postupne sa prebíjali k môjmu lonu.  Keď som na strhol aj poslednú časť môjho skromného odevu, položil ma na posteľ a zmyselnými bozkami zasypával moje najhorúcejšie miesto. Cítila som ako prstami prechádza po vnútornej strane stehien a približuje sa k onomu miestu. Jeho pery nahradili prsty, ktoré mi spôsobovali neopísateľnú rozkoš.

„Edwarde.“ Zastonala som keď som cítila že sa blížim k vrcholu. Postavil sa a začal sa vyzliekať, pôsobil tak dominante a mne sa to nesmierne páčilo. Nahý si ľahol na do mňa a začal sa venovať mojim ústam, ktoré ho vrele privítali. Jazykom mi prešiel  najprv hornú a potom spodnú peru, slastne so vydýchla, čo využil a vnoril svoj jazyk do mojich úst. Cítila som ako vzrušenie prestupuje celím mojim telom, aj keď som vedela že to najlepšie ešte len príde. Trochu sa odtiahol a zadíval sa mi do očí.

„Prosím.“ Už to viac nevydržím, potrebujem ho cítil celého, potrebujem ukojiť moju túhu. Len ma pobozkal a v ten moment do na vstúpil. Jeho pohyby boli sprvu ostýchavé a pomalé, ako keby sa bál že mi tým ublíži, ale mne to nestačilo. Zahryzla som mu do ušného lalôčika a zastonala a vtedy nad jeho telom prebralo kontrolu to zviera čo sa v ňom skrýva. Stratila som pojem o čase a nechala sa unášať slastným pocitom nesmiernej rozkoše.

Ležala som na Edwardovej hrudi a vychutnávala si naše po prvé. Jeho prsti  putovali po mojom chrbte, ale teraz boli iné, boli chtivé.

„Chceš?“ Miesto odpovede ma vtiahol pod seba. Milovali sme sa ešte niekoľkokrát a ja som zaspala až keď izbu osvietili prvé ranné lúče.

„Bella, zobuť sa.“ Nádhery hlas ma vola z ríše s snov. Pretočila som sa a narazila na objekt mojej túžby. Nohu som mu bal cez jeho pás a začala ho bozkávať na krk.

„Ani mne sa nechce, ale musíme dnes vyriešiť veľa vecí aj Charlieho.“ Keď ho spomenul otvorila som oči a vrátila sa spať do reality.

„Čo bude s nami všetkými?“ Posadil sa so mnou v náručí a pobozkal na do vlasov.

„Nikdy nedovolím aby sa ti niečo stalo. Teraz  musíme počkať ako sa vyvinie situácia s Arom.“   Edward ma odniesol do sprchy a pustil horúcu vodu. Nemilovali sme sa, len láskal moje telo a držal ma v náručí.

Keď som prišla  do kuchyne všetci sedeli za stolom, teda okrem Emmetta ten stál v kúte. Myslím že ten včerajší úlet mu Rose len tak nedarovala.

„Bella, musíme sa porozprávať.“ Povedal Carlisle otcovským hlasom. V každej situácii sa dokáže správať z prehľadom je skvelý herec.

„Ja viem.“ Posadila som sa Edwardovi na kolená a hlavu som mu zaborila do ramena.

„Bella, v prvom rade chcem aby si mala vedieť, že o Charlieho bude postarané a nič sa mu nestane. Rose  mu napísala rozlúčkový list za teba.“ Vyvalila som oči a dostala som nesmiernu chuť sa na ňu cez stôl vrhnúť.

„Ako sa opovažuješ!!“ Edward ma  uväznil vo svojom objatý a nedovolil mi pohnúť sa.

„Kto vám dal plné právo rozhodovať o mojej rodine?! Jaspre prestaň!!“ Nie som ich bábika aby mohli rozhodovať o mojom  živote a pocitoch.

„Dcérka, aj my sme tvoja rodina a takto to bude najlepšie.“ Áno a pre koho?

„Musíme myslieť racionálne a..“ ty tak Carlisle myslíš, ale iba jednou svojou  častou. Ďalej som ich nepočúvala nezaujímalo ma to. Dala som im čo som mohla a oni my aj tak museli zobrať všetko. Aké majú právo vziať mi rodičov, Renné ani Charlieho už neuvidím, to som si istá.  Keď skončila takzvaná rodinná porada  vstala som a bez slova odišla von.  Chvíľu som sa prechádzala až som natrafila na spadnutý kmeň stromu, oprela som sa o neho a hlavu zaborila do kolien. Nechcela som sa vrátiť, ale začínala mi byť poriadna zima. Ucítila som nie čo jemné na svojich ramenách, vyzdvihla som hlavu  a uvidela Rose.

„Prišla si sa pobaviť?“ Prinesie mi kabát a ešte k tomu sa tvári tak súcitne. Celá Rose... Zavolám Chrisovi nech ma zoberie preč. Rodina ako rodina, aj tak mi obidve neustále klamú.

„Bella, v prvom rade sa ti chcem ospravedlniť a poprosiť ťa aby si ma vypočula.“

„Ľadová královná sa chce ospravedlňovať?“

„Áno, prvom rade za Emmetta a ten list tvojmu otcovi, bolo to nevyhnutné.“

„Dobre si sa na tom bavila, keď si to písal , že?“

„Viem si naštvaná, že si prišla o rodičov, ale polož si jednu otázku a to radšej ich necháš odísť so svojho života alebo zomrieť? Miluješ svoju rodinu ako ja tú moju, lenže my milujem jednu a tú istú rodinu. Za ten čas čo sa poznáme  vieš, že ja spravím pre ich všetko, tak ako pre teba.“

„Prečo?“

„Lebo si moja sestra,“ a objala ma. Sedeli sme tam spolu ešte dlho a Rose mi všetko vysvetlila. Viem, majú pravdu a mne nezostáva nič iné, len sa s tým zmieriť.

„Čo  Emmett?“ Viem nie je to moja vec, ale strašne ma to zaujíma.

„Povedzme že dostal čo si zaslúžil... Bude chodiť do miestneho domova dôchodcov robiť starým dámam spoločnosť najbližších pár rokov ,každý deň.“ Chudák, viem si ho predstaviť s nejakou babičkou na vozíčku na “prechádzke“, veď jej na tom vozíku zoderie aj gumy ako  budú závodiť.

„Vyrušujem?“  Rose vstala a prenechala svoje miesto Edwardovi. Mal v očiach len vinu a bolesť. Nechápem prečo sa vždy so všetkého musí obviňovať.

„Už je to dobré, len ma to vzalo viac než by som si pripustila.“ Naklonila som sa k nemu a pobozkala ho.

„Celá sa strasieš, zoberiem ťa domov a Esme ti uvarí vývar.“

„To mi nepomôže, čo tak horúci kúpeľ.“

„A budeš chcieť spoločnosť?“ Povedal nevinným hlasom ale jeho čo horeli vzrušením.  Zobral ma  do náručia a rozbehol sa domov. Zastavil sa až v kúpeľni  a pritom  ako ma pustil stačil všetko so mňa strhnúť.

„To nie je fér.“ Rozosmial  sa a tiež všetko do sekundy zhodil dole.

„Spokojná?“

„Hmm.. ešte nie.“ Milovali sme sa dokým som vládala, no na  Edwardovy bolo vidieť že mu to nestačí. Má väčší apetít ako som si myslela, kedy som nemusela spať tak sa určite milujem ešte do teraz. No mojim viečkam sa nedalo rozkázať a ja som sa melódie  mojej uspávanky odchádzala do ríše snov.

 

predchádzajúca pokračovanie

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 9.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!