Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 4.kapitola

Kristen Stewart for Vogue


Dirty love - 4.kapitolaTakže v prvom rade sa chcem všetkým, ospravedlniť za chyby v mojej poviedke. Snažila som sa dať pozor, ale určite je tam more chýb.Dúfam že Vás to neodradí od čítania a som naozaj vďačná za každý jeden komentár. V tejto kapitole sa Bella poriadne naštve na Edwarda. Chris príde sa nou a Alice ich vyruší pri zaujímavej činnosti. :D

4.kapitola - Čo Alice nevidí, srdce nebolí.


V sprche som strávila asi polhodinu, keď som sa rozhodla  že to nebudem zbytočne predlžovať. Bola som si na sto percent istá že je v mojej izbe. Iba celkom náhodou som si zabudla oblečenie a omotala sa osuškou, ktorá mi nesiahala ani do pol zadku. Veď odkiaľ som mala vedieť  že sa vrátil?

Bol tam, ležal na posteli a mal zatvorené oči.

„Bella...ani nevieš aký si mi nahnala strach. Toto viac nerob.“ Ako hovoril oči mal stále zatvorené, tak som toho patrične využila.  Odhodila som osušku a sadla si na Edwarda obkročmo.

„Prepáč.“  Zašepla a pobozkala som ho na krk.

„Bella nerozptyľuj ma, ešte sme neskončili.“ Konečne otvoril oči a keď ma uvidel doslova zamrzol.  Nahodila som nevinný kukuč a pre efekt som sa trochu začervenala.

„Chýbal si mi.“ Začala som ho bozkávať, najprv nereagoval ale dlho mu to nevydržalo. Stiahol ma pod seba a jeho prsty putovali po mojom tele.

„Bella“ jeho hlas sa doslova  chvel vzrušením.

„Si dokonalá.“

Keby radšej začal konečne spolupracovať a nie stále trepať tie jeho rečičky. Prsty som mu zaplietla do vlasov a pritiahla si ho k sebe. Bozkávali sme sa dlho   a ja som si chcela niečo overiť. Otvorila som ústa a jazykom sa dotkla jeho pier. Moja teória bola pravdivá, v momente bol  na druhej strane izby.

„Mohol som ti ublížiť.“ Nepočula som toto už niekde?

„A čo keď chcem, aby si mi ublížil.“

„Ako?...Prosím ťa netrep sprostosti. Uvedomuješ  si že ti išlo o život?“  A ty si uvedomuješ, že mám právo na sex?!

„Pod ku mne.“ Posledná šanca Edward!

„Ostatný prídu v noci. Zajtra bude pršať, takže  budeme v škole.“ S týmito slovami odišiel, nechal ma samú. Už mám toho odmietania dosť, toto bola posledná kvapka.

„Ak ma nechceš ty, je tu niekto kto ma miluje tak ako má muž milovať ženu.“ Zašepla som do tmy, slzy som zahla do úzadia, nemienim kvôli Edwardovi viac plakať.  Radšej som sa obliekla a poriadne zamkla okno. Keď nič , tak potom absolútne nič.

Na zajtrajšok som sa do cela tešila, nie pre Edwarda ale  na Chrisa. Ráno som sa prebudila s úsmevom na tvári, no keď som otvorila oči úsmev vystriedalo zdesenie a potom úžas. Bol tam a usmial sa na mňa svojím dokonalým úsmevom.

„Ako si sa sem dostal?“

„Dverami, chodiť oknom ako nejaký zlodej sa mi zdá vrcholne neslušné.“ Spolu sme sa rozosmiali, keď som s ním tak môj úsmev a radosť sú nenútené, vychádzajú totižto od srdca.

„Charlie?“

„Odišiel pred hodinou.“

„Ako dlho si tu?“

„Keď som išiel od Cullenovcov bolo asi  desať, tak asi od vtedy.“   Čože?

„Čože? Ty si bol z...“ To nemyslí vážne.

„Alice ma pozvala, aby som sa zoznámil so zvyškom rodiny, sú do cela zaujímavý  a Edward nebudem ti klamať... nejako sme si nepadli do oka.“

„Prečo?“

„No bol dosť podráždený a keď zistil že mi nemôže čítať myšlienky...a potom sme sa bavili o tebe a to sa mu príliš nepáčilo. Je na môj vkus moc žiarlivý a majetnícky, ale ani sa mu nečudujem lebo keby som bol tvojim mužom ja tak nikdy by som toto nedovolil.“

„Vy ste sa pobili?“

„Nie, no moc tomu nechýbalo a to som len spomenul ako si sa zlepšila, Alice bola zvedavá ako vyzeráš tvojich úboroch. Tak som ťa jej opísal, priznávam trochu som sa nechal uniesť  a Edwardovi  sa to nepozdávalo.“  Keď dohovoril rozosmiala som sa , no tento smiech bol dosť hysterický a v ňom bol ukrytý podtón strachu z pravdy.

„Čo je tu smiešne?“

„Je to zvláštne, čím dlhšie som s tebou... tým sa mi viac protiví ostať s Cullenovcami.“

„Nemusíš byť s nimi, hneď teraz môžeš odísť.“

„A nevieš asi kam?“

„Francúzsko.“  Povedal s najväčšou nevinnosťou.

„Myslíš to vážne?“

„Je to nádherná krajina.“ Hral sa na nechápavého.

„Chrisi, chceš aby som išla s tebou?“

„To je zlá otázka. Správna znie... Odišla by si  od nich  kvôli mne?“  Zrazu som ucítila slzy, zavrela som oči. Chcela som len slobodu, už viac si nechcem donekonečna medzi niečím vyberať.

„Belly, neplač. Anjeli neplačú nesvedčí im to.“  Ľahol si ku mne a niečo mi začal spievať.

„ Čo to je?“

„Uspávanka.“   Spieval ju potichu ako kedy nechcel niekoho zobudiť, bola nádherná. Tuším že to bola francúzština lebo ani slovo som mu nerozumela. Mala na mňa úplne opační efekt rozosmiala som sa, ale teraz to bolo od srdca.

„Nepáči sa ti?“ Sklamanie v jeho hlase bolo hmatateľné.

„To...nie...ale...všetci upíry sú asi vysadený na uspávanky.“

„Som rád, že som ťa rozosmial. Smiech ti pristane si najkrajšia z najkrajších.“ A začal ma bozkávať po tvári.

„Ale na Rose nemám.“ Povedala som so smiechom, aj keď to bola krutá pravda.

„Tá ti nesiaha ani po členky, jej krása je povrchná a umelá, na rozdiel od tvojej. Tvoja krása je bezhraničná lebo vychádza z tvojho srdca a duše.“

Pobozkal ma dravo a chtivo a ja som mu vrúce vychádzala v ústrety. Naše jazyky  viedli nemilosrdný vášňou spútaný boj.  Svojimi rukami blúdil po mojom tele, keď sa prstami do mňa vnoril a začal  ma dráždiť, bolo vzrušujúce a podmanivé  ale to mi už nestačilo, potrebovala som ho cítiť celého. Vedieť že  je iba môj.

Jednou rukou strhol zo mňa košeľu a začal sa venovať mojim prsiam, jazykom obkrúžil okolo bradavky a jeme sa do nej zahryzol, to isté spravil aj z druhou bradavkou.  Snažila som sa mu vyzliecť tričko ale tým že bol na mne sa mi to nepodarilo, ale Chris to vyriešil za mňa. Postavil sa pred posteľ a začal sa vyzliekať, keď zobliekol  aj poslednú časť svojho odevu zatajila som dych. Kľakol si predo mňa a začal sa venovať môjmu telu . Jeho ľadový dotyk bol nesmierne vzrušujúci, akoby každá bunka v mojom tele znovu ožila. Na chvíľu sa odtiahol a pozeral mi do očí, asi tam nenašiel čo hľadal a pokračoval.

„Milujem ťa“ a v tej chvíli do mňa vnikol.  Cítila som bolesť, ale tú nahradila neopísateľná rozkoš.  Jeho pohyby začali naberať na intenzite a ja som hlasno vykríkla. Naše telá viedli bezchybnú hru, ako kedy boli stvorené  len pre seba.   Keď sme dosiahli spoločného  vrcholu , tak sme  naraz vykríkli a po izbe  začalo poletovať perie.   Zvalil sa vedľa mňa a privinul si ma k sebe.

„Milujem ťa. Bol to najlepší sex v celej mojej večnosti.“  Bozkával ma do vlasov a prstami jemne hladil chrbát a jeho dotyk ma zvonu začal vzrušovať.

„Chrisi ja asi...“ zrazu stuhol a odtiahol sa.

„Alice je tu.“ To mi stačilo aby som v momente vyskočila z postele.

„To chceš ísť takto dole?“ Ako sa môže v takejto situácii smiať? Chris sa postavil a podával mi župan, a vtedy som si uvedomila že som úplne nahá. Kedy som sa takto zjavila pred Alice, tak neviem čo by som  spravila.

„Ďakujem“ a pobozkala som ho na hruď, lenže nasledovali ďalšie bozky a ja som vôbec nechcela ísť od neho preč, chcela som ho znovu.

„Bella...Alice čaká.“ S povzdychom som za ním zatvorila dvere a išla dole. Alice sedela v obývačke a na tvári mala ublížený výraz. Na chvíľu ma prepadla vlna strachu že to mohla vidieť.

„Prepáč Bells, viem že Edward je somár ale že je aj idiot to som netušila. On ťa miluje len má strach že ti ublíži.“  Mne pred chvíľou Chris  dokonale ublížil.

„Alice, len preto si prišla?“ Povedala som s ľadovým hlasom a to všetci o mne tvrdia že som zlá herečka.

„Chcela som ti len povedať že do školy môžeš ísť až o desiatej, odpadnú prvé hodiny.“

„To si mi mohla aj zatelefonovať, nemyslíš?“

„Prepáč.“ Pozrela na mňa z bolesťou v očiach a odišla.

Som beštia, toto si Alice naozaj nezaslúžila. Musím sa jej ospravedlniť. Vzala som si s kuchynskej linky telefón a vytočila jej číslo. No keď telefón prvýkrát zazvonil zmizol mi z ruky a na svojom krku som ucítila jeho pery.

„Ospravedlniť sa jej môžeš aj v škole. Teraz máme ešte pred sebou dve hodiny, ktoré patrične využijeme.“ A začal ma vášnivo bozkávať, zobral ma do náruči a  položil ma na stôl.   Pokračovali sme tam, keď sme hore prestali.

 


 

Chcem aby ste mi napísali ako by  sa mal príbeh vyvíjať. Ďalšia kapitola bude podľa vášho výberu a bude tým skorej čím bude viac komentárov.

:D

predchádzajúca pokračovanie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!