Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 3.kapitola


Dirty love - 3.kapitolaEdward je z rodinou na love,Bella toho samozrejme využije a ide s Chrisom na výlet. Bude to len nevinné spoznávanie, alebo sa to zvrtne do niečoho hriešneho? :D

3.kapitola-Príbeh pokračuje


Netrpezlivo som prechádzala po obývačke a čakala kedy odbije druhá hodina. Chris, bol presný ako hodinky to ma neprekvapilo, ale to čo mi vyrazilo dych bola motorka na ktorej prišiel.

„Ahoj, Bells  prepáč že si nedám dole helmu ale netúžim potom aby ma tvoji usedia nevideli trblietať sa.“

„To chápem, ale prečo si prišiel na motorke?“

„Milujem rýchlosť a v aute si to tak neviem užiť. Nasaď si helmu a pôjdeme.“

„Kam?“ , len sa rozosmial   „Ty si strašne zvedavé stvorenie, no keď to chceš zistiť tak budeš musieť nasadnúť.“

Bundu som si zapla až ku krku a pritisla sa na Chrisa tak že medzi nami nebol žiaden priestor.

„Neboj Bells, nič sa ti nestane ešte nikdy som nemal nehodu.“

„To je len preventívne opatrenie, lebo pri mojom šťastí nikdy nevieš.“   Jazda na motorke s Jacobom sa nedala ani porovnať s touto. Mal pravdu cítila som nesmiernu voľnosť a adrenalín mi koloval žilami, v tej chvíli som mala pocit že všetko je možné.  Už dávno sme minuli Fokrs a hnali sme si to po diaľnici. Neviem čo je to so mnou , len tak nasadnem na motorku podstate s cudzím chlapom a ani neviem kam ideme. No v tej chvíli mi to bolo ukradnuté, podstatný je iba Chris.  Po asi pol hodine sme zišli z diaľnice a prišli sme na okraj nejakej rezervácie a  zastavil.

„Vidíš Bells toto je druhá strana La Push.“

„ČO?...Veď...vlkolaci...dohoda...“ Tak toto som nečakala on býva v rezervácii, medzi vlkmi?

„Máš pravdu, viem o tej dohode čo má s Cullenovcami ale aj ja som s nimi uzavrel také menšie prímerie. Dom je len kúsok odtiaľto a tam ti všetko poviem.“  Jeho dom bol úchvatný, ale skôr pripomínal trojposchodovú rezidenciu z kameňa a dreva.

„Páni.“

„Je to len dom, keby bolo po mojom budem bývať v stane ale Scarlett sa nedá protirečiť.“ On má ženu? Ti si krava, samozrejme že má! Myslíš že taký chlap ako je Christian čakal len na teba? Spamätaj sa!

„Určite by ťa milovala na prvý pohľad, vieš Scarlett je strašne otravná ale takú sestru akou je ona by som za nič na svete nevymenil.“

„Ona je tvoja sestra?“

Áno.. čo si myslela?“ Cítila som ako sa začínam červenať, no on to našťastie nekomentoval a zaviedol ma do domu.

„Ak si hladná v rúre sú špagety, ale inak máš plnú ľadničku.“

„Asi mávaš veľa návštev.“

„Popravde ty si môj prvý hosť. Včera som si uvedomil že ti nebudem mať čo ponúknuť a môj jedálniček určite neobľubuješ , tak som bol v supermarkete a kúpil s každého niečo, lebo neviem čo máš najradšej. Špagety som zvolil len podľa toho že si včera jedla lasane, ale upozorňujem ťa toto je moje prvé jedlo za mojich dvesto rokov.“  Tento chlap ma začína čím viac prekvapovať, ja sa tuším zamilujem.

„Porozprávaš mi o svojej rodine?“ opýtala som sa ho a on  zohrieval špagety.

„Asi bude najlepšie keď začnem tam kde som včera skončil.“ Ja som mu len prikývla a ochutnala špagety

„Sú výborné.“

„Som rád že ti to chutí.“ Sadol si oproti mňa a na tvári mal znechutený výraz, keď si všimol že sa na neho pozerám usmial sa tak že som skoro spadla zo stoličky.

„Takže keď som zabil toho bastarda, išiel som na lov ale nezabil som človeka mojou prvou obeťou bola kobyla.“

„Ty si nezabil človeka?“

„Nikdy, neviem ako chutí ľudská krv protiví sa mi to ,aj tak som dosť odporný aj bez toho.“

„Si dokonalý.“ Nič nepovedal, len ma prepaľoval pohľadom a pokračoval.

„Po nejakej dobe  som natrafil na Sofiu, ktorá  ma zaviedla za Mattom a oni sa stali mojimi ozajstnými rodičmi. Také puto aké mám s nimi som nemal ani s ľudskými rodičmi. Matt mi ukázal aj lepšiu stránku tohto života. Po čase sme sa presťahovali do Ruska , tam sa k mám pridala Scarlett a jej druh Pablo.  Do teraz sme žili spolu vo Francúzsku kým mi nezavolala Alice  a ja som sem neprišiel.“

„Ty si kôly mne opustil rodinu?“

Áno aj nie, ja vždy na nejaký čas potrebujem od nich vypadnúť a potom sa k nim s nesmiernou radosťou vraciam.“  Keď som mala zjedené, tak ma zaviedol na pláž túto časť La Push som nikdy nevidela.

„Chrisi?“

„Viem, moja dohoda z vlkolakmi, že?“

„To som taká čitateľná?“

„Nie, len poriadne zvedavá a dokým nevieš všetko nedáš pokoj.“  Na tom sme sa spolu zasmiali.

„Za toto prímerie z vlkmi je zodpovedný Matt má k nim zvláštny citový vzťah. Keď sme boli prvý krát v La Push pomáhali sme im pri zabíjaní Nomádov a vtedy  sme uzavreli pomyselné priateľstvo.  Naša dohoda sa od Cullenoskej líši tým že my môžeme prekračovať hranice.“

„Ale keď si z vlkmi tak sa nesnažia zaútočiť?  Oni sú totiž veľmi prchký.“

„Ako počujem aj ty máš s nimi skúsenosti, vlastne neviem prečo ma to prekvapuje, ale k veci za to môže moja schopnosť. Vďaka štítu zahladzujem  všetky stopy a prekryjem svoj pach.“

„Aha... tak to potom všetko vysvetľuje.“

Zval ma za ruku a viedol ma k mólu, sadli sme si na jeho kraj a on ma zobral do náručia. Jeho dotyky a prítomnosť boli  také samozrejmé,  ale aj správne a ja som vedela že je pre mňa nesmierne dôležitý.

„Nad čím premýšľa moja kráľovná?“

„Nepoznám ťa ani týždeň a pritom mám pocit ako by sme sa poznali večnosť. To že si teraz so mnou je neskutočné, pripadám si ako vo sne.“

„Záleží len na tebe či tento sen budeš chcieť premeniť na skutočnosť.“  Otočila som sa mu v náručí a pozerala sa do tých navrúcejších očí plných oddanosti a vášne.  Zrazu som sa ocitla pod ním , vášnivo ma bozkával a jeho ruky putovali po mojom tele.  Bolo to neznesiteľné mala som v sebe toľko  túžby a potrebovala som ju okamžite ukojiť.  Cítila som ako mi rukami vkĺzol pod tričko a hladil ma po bruchu, jeho dotyk nebol ľadový skôr bol elektrizujúci a na miestach kde sa dotkla naša koža som doslova horela.

„Bella...to...nie je správne...aspoň zatiaľ.“  To nemyslí vážne najprv ma tak vzruší a potom koniec?

„Chrisi, chcem ťa.“ Zastonala som mu to do ucha a pomohlo to, vzal ma do náručia a odniesol ma do domu.

Položil am na sedačku a sadol si vedľa mňa.

„Bella...to nemôžeme, veď...“ pobozkala som ho a tak prerušila jeho námietky.

„Ja viem a je mi to absolútne jedno.“ Doslova som sa na Chrisa vrhla, vôbec som nechápala kde sa to vo mne berie, keď v tejto oblasti nemám skoro žiadne skúsenosti, ale ja som za to nemohla.

Stiahla som mu tričko a jazykom mu obkresľovala líniu jeho svalov až som sa dostala k jeho nohaviciam , ktoré mu boli ta tých správnych miestach poriadne tesné. Z roztrasenými prstami som mu rozopla sponu na nohaviciam a dlaňou mu prešla po jeho penise, hlasno zastonal a pritiahol si ma k sebe.

„Milujem ťa o prvého okamžiku, ako som ťa držal v náručí.“ Jeho hlas bol pevný ale oči ho prezrádzali, boli plné vzrušenia a túžby.

„Zostaň so mnou, navždy“ povedala som šeptom a pobozkala ho na miesto keď má srdce. Pretočil si ma pod seba a ruky mi dal za hlavu. Perami  prešiel od ušného lalôčika až k lemu trička , ktoré jednou rukou roztrhol.  Najprv jemne obkreslil prstami moje prsia a začal ma bozkávať v priehlbinke medzi nimi. Točil sa so mnou celí svet a cítila som sa ako v raji, no odporný zvuk telefónu ma vrátil späť do reality.

„Mala by si to zdvihnúť.“

„Nech si zvoní, mne je teraz všetko ukradnuté“ a začala som ho bozkávať na jeho dokonalej hrudi. Keď telefón zazvonil asi šiestykrát, tak sa Chris postavil a podal mi ho.

„Prečo to nezdvihneš?“ Z hrôzou v očiach som sa pozerala na displej.

„Alice.“ Ak videla to...

Chris ma vzal do náručia a zašepkal „Neboj nevidela nič z naše ho malého dobrodružstva“ a pobozkal na  krk.

„A..áno?“

„Do šľaka Bella kde si?!  Nevidím tvoju budúcnosť!“Vrieskala tak že to museli počuť aj voForks.

„La Push, prečo?“

„Prečo!! Veď... počkať... ja sa zbytočne rozčuľujem, toto pekne vysvetlíš Edwardovy. Mimochodom za hodinu je vo Fokrs.“ Zložila a ja som zamrzla na mieste. Tak toto je koniec.

„Belly, mal by som ťa odviesť  domov.“

„Čo mu poviem?“

„Na jednoduchšie je vždy povedať pravdu...“ pobozkal ma na pery a pokračoval

„...ktorá samozrejme vyhovuje tebe.“

Chris mi doniesol svoju košeľu , lebo z môjho kedysi trička ostala len handra. Na späť sme išli v jeho aute, tuším  to bolo  Audi.

„Ešte máš čas si dať aj sprchu.“  To smrdím ?  Keď si všimol môjho pohľadu tak sa rozosmial.

„Pach...Belly...pach, máš moju košeľu. To by si len ťažko vysvetlila.“  Rozlúčili sme sa tak ako sa patrí, poriadnym francúzskym bozkom  a ja som sa radšej išla osprchovať, no najprv som Chrisovu košeľu hodila do pračky.

 

predchádzajúca pokračovanie

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!