Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dirty love - 2.kapitola

Stephenie Meyer


Dirty love - 2.kapitolaDnes som sa rozhodla pridať ešte jedno pokračovanie. Dúfam že sa bude páčiť. Je tom časť +15, ale keďže nemám ani toľko tak je to úplne jedno. Som zvedavá či sa vám to bude páčiť :D

2.kapitola-Večera


Ráno keď som sa zobudila v myšlienkach sa mi prehrávala spomienka na dnešný sen, no len tá predstava... Snívalo sa mi že sme s Edwardom v posteli a milujeme sa, toto sa mi v poslednom čase sníva stále, ale teraz ten sen bol iný bol v ňom totižto aj Chris. Keď si  predstavím ako Edward vyšiluje  a bojí sa keď to zájde len trochu ďalej, tak neviem čo by povedal na to že  sme sa mali milovať v trojke. No tá predstava ostať s nimi dvoma naraz v posteli vyvoláva vo mne túžbu. Hovoríte si že sú upíry ale mne to vonkoncom nevadí, zvykla som si že som masochista.

„Bells?“ a pobozkal na do vlasov.

„Hmm.“

„Musíme už vstávať  do školy.“ Otvorila som oči a stretla sa s tým najmilovanejším pohľadom a mňa prepadla vlna výčitiek. Ako môžem myslieť na niekoho iného, mám predsa Edwarda a už toľko sme si prežili aby sme boli spolu, a teraz pred mojím vytúženým cieľom, našou svadbou začnem myslieť na druhého . Ja som naozaj blázon, no už nepripustím aby sa toto viac krát opakovalo.

„Milujem ťa, navždy.“ Musela som mu to povedať, nie aby som presvedčila Edwarda ale seba.

„Si ten najvzácnejší anjel aký kedy chodil po tomto svete, si môj život“ a jemne ma pobozkal na ústa.

„No tak decká toto si nechajte až po svadbe.“ Vtrhol do izby Emmet a začal so mňa ťahať prikrývku.

„Šup šup, lebo nestihneme do školy drahá....

...No... poviem ti Bella máš šťastie že sa ideš vydávať, lebo inak už by si bola moja.“ Edward na neho zavrčal že som podskočila a chcel  skočiť, lenže v tej chvíle pribehla do izby Esme a začala ho mlátiť panvicou.

„Čo som ti povedala o tých tvojich a poznámkach! Nevieš sa správať slušne? Veď počkaj ,ja ti dám!“ už ho ťahala za ucho z izby a potom bolo počuť len ohlušujúcu ranu. Pozrela som sa na Edwarda , ten sa len zvíjal na posteli.

„Čo to bolo?“

„Rose...ho prerazila... cez balkónové dvere... a vyhodila ho.“Ja som  ho len so strachom pozorovala.

„Neboj sa nič mu nie je, len zničil Esme ružové kríky.“

Osprchovala som sa obliekla som si veci ,ktoré  nachystala Alice, nechcela som sa s ňou hneď s rána háďat a v tomto momente mi bolo jedno čo mám na sebe. Keď  som zišla dole Jasper  s
Alice sedeli v kresle a potichu sa hyhňali , ale ja som vedela ako sa musia premáhať a hlavne Jass. Emmetta ani  Rose som nevidela, tú by som radšej teraz ani stretnúť nechcela lebo určite by mi otrhla hlavu.

„Zlatíčko pod sa naraňajkovať.“ Zavolala na mňa Esme, tak som sa za ňou išla do kuchyne.

„Ani nevieš ako ma mrzí že musíš znáš tie jeho vylomeniny, ale neboj sa tento krát dostal čo mu patrí.“ Na to som jej nič nepovedala, aby som nedostala aj ja. V takej bojovej nálade Emse ešte nebola a radšej som sa pustila do mojich toustou.  Do školy sme išli ja, Alice a Edward v jeho aute a Emmett, Jasper s Rose v jeepe, Emmet sa tváril ako božie umučenie.

„Rose mu na mesiac zakázala radovánky.“ Povedala Alice, keď videla ako sa na neho pozerám.

Škola prebehla v pohode a pre moje šťastie ma všetci profesori nechali na pokoji.  Po škole sme s Edwardom išli k nám, ležali sme na gauči a Edward si hral s mojimi vlasmi a ja som mala zatvorené oči a užívali sem si tejto chvíle.

„Ak nechceš nemusíš tam už chodiť.“ Všimol si môj nechápavý pohľad a tak dodal, „Myslím učiť sa tancovať, veď jeden valčík kludne môžeš odtancovať aj na mojich topánkach.“

„Edwarde, už som sa nato dala tak to aj dokončím, aspoň nebudem také nemehlo.“

„Si dokonalá taká aká si teraz a ja nechcem aby si niečo na sebe menila.“ Pobozkal a stiahol si ma k sebe do náručia. Náš bozk sa stával naliehavejším a ja som myslela že vyskočím z kože. Presunul sa na môj krk a ja som mu rozopínala gombíky od košele.  Pritiahla som si naspäť jeho tvár a zrazu ma položil do mojej postele bez toho aby prerušil náš bozk. Stiahla som mu košeľu a bruškami prstov prechádzala po jeho tele. Cítila som ako sa chveje a poddáva mojím dotykom. Počula som len trhanie látky a ostala som len v nohavičkách, Edwardove oči boli čierne a hladné, ale nebála som sa lebo on mi nechcel ublížiť chcel ma len pomilovať. Pritiahla som si  ho ešte viac k sebe a cítila som ako mi po tele behá elektrický prúd a pod brušku  som cítila neznesiteľné chvenie.  Edward bozkával každý milimeter mojej kože až sa dostal k môjmu dekoltu . Pri jeho dotyku moje bradavky okamžite stvrdli a ja som hlasno zastonala, bolo to k nevydržaniu, no  zrazu sa odtiahol a obliekal si košeľu.

„Tvoj otec prišiel.“Povedal keď  si všimol môjho zmučeného výrazu. Do  čerta s tebou Charlie, naozaj vieš kedy máš prísť.

„Idem dole a zatiaľ sa obleč.“ Kedy som mala do čoho pomyslela som si, rýchlo som vstala pozbierala to čo zostalo z môjho oblečenia a natiahla na seba staré šaty. Edward sedel v kuchyni a bavil sa s Charliem o futbale.

„Bella, ako si sa dnes mala?“

„Fajn, mám ti spraviť  večeru?“

„Nemusíš, len si ohrejem to čo som si doniesol z bistra.“ Edward sa rozlúčil s Charliem s tým že musí ísť na rodinnú večeru, keď to povedal začala som sa smiať a on si ma len premeriaval pohľadom. Ešte chvíľu sme sa  s Charliem bavili a potom som sa mu ospravedlnila že som unavená a išla spať. Zaspávala som s pocit očakávania zajtrajšieho dna.

Edward išiel do hôr z rodinou a uvidím ho najskôr až v sobotu v noci, lebo má svietiť vo Fokrs slnko. Tam hore ma asi nemá niekto rád, celý čas tu nesvieti slnko a keď to vyzerá tak nádejne tak musí zrovna preč. Viem si živo predstaviť, čo bude hovoril keď sa vráti. Bella odpusť, mohol so ti ublíž neovládol som sa, už sa to nezopakuje a bla bla bla. Chcem tak veľa? Ja si myslím že nie, ale moja polovička nie je toho istého názoru.

Našťastie sme mali školu dnes len do obeda a tak som sa hneď vybrala do Olympii. Bola som tam sa polhodinu, mala som totiž Carlisleho auto, lebo môj chrobáčik sa im nezdá dosť bezpečný. Prezliekla som sa a tento krát radšej na boso sa vybrala do sálu, musím sa vyhýbať akémukoľvek pokušeniu.   To keď som tam vošla moje predsavzatie, už bolo niekde za humnami. Stál tam tento krát už len nohaviciach , oči mal zavreté a precvičoval si nejaké kroky.

„Pod ďalej, dnes si prišla skôr a bez pádu... lepšíš sa.“  Usmial sa tak že som radšej chytila rámu dverí.

„Najprv ťa naučím tancovať štandardné tance a s tých máme dnes na programe Waltz.   Má lyrický charakter. Kroky a figúry na seba viažu plynule, pohyby sú pokojné a ladné, postupne sa tempo zrýchľuje a na druhú dobu sa robí zdvih.“ Pozerala som na neho s otvorenými ústami  a strebávala informácie.

„Asi som idiot, ale vôbec tomu nerozumiem.“

„Bella, uvidíš naučíš sa to, každého svojho žiaka som to naučil, tak to naučím aj teba.“Vravel rozhodne a  zobral ma do náručia jednu ruku mi dal pod lopatky a druhou uchopil  moju ľavú ruku.

„Musíš sa mi pozerať stále do očí a nie na zem. Nechaj sa unášať hudbou a mojim dotykmi.“ Tak to nebude u mňa vôbec žiadny problém.

„Myslím že s teba niečo bude.“ skonštatoval po dvojhodinovom snažení.

„Chrisi, ja viem že upíry sú dobrý klamári a ty k nim určite patríš.  Veď keby si bol človek tak máš minimálne opuch a pár modrín.“

Chytil moju tvár do dlaní a dodal „Ty sa hlavne nesmieš podceňovať, je v tebe oveľa viac talentu ako si myslíš, si jednoducho úchvatná. Musím poďakovať Alice že ta ku mne priviedla, lebo takých žien ako si ty je na tom to svete už primálo.“

„Mala by som ísť už domov.“ Bol  to zázrak že som so seba dostala celú vetu, jedno sa mu musí nechať lichotiť teda vie.

„Je len sedem, určite si hladná. Neďaleko je taká malá útulná reštaurácia.“

„Aha a majú chutný personál?“ povedala som sa smiechom no keď  prikývol z vážnou tvárou a mne by sa krvi nedorezalo.

„Hádam...“

„Bella, pre boha nemysli si nič také, keď práve neučím tak chodím do kaviarní a sledujem ľudí. Je zábavné nad akými hlúposťami sa pozastavujú a čo je pre nich naozaj podstatné nevidia.“

Prezliekli sme sa o Chris ma zaviedol do takej roztomilej reštaurácii bola zašitá v pasáži. Nikdy by som si nepomyslela že tu ju také miesto, bola ako vystrihnutá z rozprávky.

„Je to tu nádherné.“

„Ale tebe sa to zďaleka nevyrovná. Bella, asi viem o čom by si chcela hovoriť, máš právo poznať môj príbeh ak máme spolu tráviť čas.“

„Ak mi ho nechceš povedať , nemusíš.“

„No ja chcem, mám taký pocit že ma dokážeš pochopiť, mám ťa rád Bells.“

„Dobrý večer, už ste si vybrali?“  Bola som rada že prišla servírka, lebo vôbec som nevedela čo mu na to odpovedať.

„Dáma si dá lasagne  a ja iba pohár minerálky. Ďakujem to bude všetko.“ Mohla na ňom oči nechať, ale on u s prehľadom ignoroval a ani raz sa na ňu nepozrel.

„Takže by som mal začať, moje celé meno je Christian Arthur Darsi , narodil som v roku 1798 a pochádzam so severného Anglicka. Moja rodina patrila k najväčšej grófskej šľachte a boli sme vo veľkej obľube kráľovnej. Na tom sa odrazil aj spôsob môjho života, myslel som si že mi všetko patrí  a nič na nezlomí. Na moje dvadsiate tretie narodeniny  sme sa s  priateľmi odviazali a zatiahli pár dievčat do miestnej stodoly a.... ako by som to povedal...prehnali sme to a Tobias môj bratranec zabil jedno dievča.“

Odmlčal sa a čakal ako zareagujem ,ja som tam sedela a neprítomne si kúsala spodnú peru, po chvíli keď videl že to nič so mnou neurobilo, tak to vzdal a pokračoval.

„Chceli sme sa jej zbaviť a tak sme ju odniesli do lesa, no tam sme narazili na jedného  s Volturiovcov , no bol hľadačom talentov ,mňa len kusol a Tobiasa zabil pred mojim očami. Po troch dňoch som sa zobudil v jednej chatrči a on tam bol tiež. Povedal mi všetko, o spôsobe života, kto je on a že mám obrovský talent  a Aro bude so mňa nadšený. Vypočul som ho, no potom ma dostihla nevýslovná zlosť a zabil som ho, ušiel som no zrazu ma pohltila bolesť v krku a ja som vedel že sa musím napiť  a prvé čo my došlo pod ruky som sa zahryzol a vtedy my bolo absolútne jedno čo to je.“

„Takže si zabil jedného z kráľovskej rodiny, ale za to je okamžitá smrť.“

„Máš pravdu, no nikdy ma nehľadali nemali totiž čo, dokonale som zamaskoval stopy. Mojim darom je štít na mňa nefunguje žiadna moc a keď niekto útočí dokážem jeho moc použiť proti nemu.“

„Chceš povedať... že ani Alice ťa nemôže vidieť?“

„Vidí len to čo jej sám dovolím, ale ona o tom nevie. Hneváš sa?“

„Chrisi, ti si blázon ako by som sa mohla... veď toto je najlepšia správa za posledné dni.“ Nad jeho nechápavým pohľadom som sa musela zasmiať a radšej pokračovala.

„Vieš, Alice ma neustále kontroluje a hneď ako sa má niečo stať tak pošle Edwarda a ten sa ku mne správa ako k svojmu decku a nie k žene. Ty mi aspoň na chvíľu  umožníš byť slobodnou  a voľnou.“

„Keď to berieš takto čo tak si zajtra dať menší výlet?“

„Dobre.“ Bože Bella rozmýšľaj kým niečo trepneš, ale keď pri ňom sa to nedá. Sedeli sme tam asi ešte hodinu a rozprávali sme sa o všetkom možnom.

„Zajtra ťa vyzdvihnem presne o druhej, pred tvojím domom.“ Pobozkal ma do vlasov a dodal

„Si nesmierne vzácna, budem stále pri tebe. Keby si niečo potrebovala len ma zavolaj“ Keď odišiel tak som si uvedomila že nepozná moju adresu a nemá ani moje číslo. Do štúdia sa mi vracať nechcelo aj tak budem zas počúvať od Charlieho prednášku. Nechala som to na Christiana, keď  bude chcieť určite si ma nájde.

 

predchádzajúca pokračovanie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dirty love - 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!