Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dávná láska - pravá láska - Prolog

Stephenie Meyer


Dávná láska - pravá láska - PrologBell Swanová se v roce 1918 přidala do nemocnice, aby zachraňovala životy, stala se doktorkou. Jeden z jejích pacientů, Edward Mason, má španělskou chřipku. Bella bojuje o jeho život, ale nakonec ho ztratí a jeho tělo jednoho dne záhadně zmizí. Poté je Bella přeměněna v upírku a žije poklidný, ale krvelačný život u jisté paní. Po pár letech se setká s mladíkem, který v ní vzbudí obdiv, až lásku. Vzpomene si na svého pacienta Edwarda Masona. Milovala ho úplně stejně. Nad všechny životy, tajemný mladík je upír. Jediné, co Bell zarazí je jeho jméno. Proč?

 

Dávná láska – pravá láska!

Prolog

Píše se rok 1918 a já, Bella Swanová, jdu po téhle chudobinské nemocnici, plné nemocných lidí, kteří se možná své pomoci nedočkají. Proto jsem také tady. Já jim chci pomoci, chci uzdravovat, konat zázraky. Nedokáži si představit, někoho, kdo by tutu práci dělat nechtěl. Stačí na to základní škola, kterou studujete do 15 let.  Mně je 17 let, a moji bohatí rodiče mi základní školu zaplatili. Když ještě žili. Stýská se mi po nich, to je pravda, ale život jde dál, a já chci zachraňovat lidi, kteří zemřeli, stejně jako moji rodiče, jen kvůli nedostatku doktorů.

„Slečna Swanová?“ ozve se za mnou medový hlas. Dr. Carlilse Cullen. Nesnášíme se. Je sice pohledný, a milý, ale já… něco mi na něm příjde zvláštní. A on mi to nechtěl říct. Žije sám, život v rodině nezná, ale doktor je to profesionální. Jsme soci. Každý chce být lepší, ale lepší je jen jeden. Vždy!

„Dr. Carlilse Cullene?“ zeptám se s ironií v očích.

„Na pokoji č. 4, který spadá pod vaši kontolu leží umírající pacient, Edward Mason. Vedle něj také jeho matka, která má jen minuty života. Co s tím hodláte dělat?“ řekl s klidným tónem v hlase. Obdivuhodné. Dva umírající pacienti a on, jakoby měl jedině svůj vlastní problem, a na pacienty se vykašlal.

Bez odpovědi pro něj, jsem se přes dlouhou chodbu rozěběhla na pokoj č. 4 a bez zaklepání vstoupila.

Náhle jsem však zkameněla. Přede mnou leželi dva umírající lidé. Matka byla krásná, dlouhé černé vlasy jakoby stále žili plně, však její obličej byl celý zatuchlý a… potemnělý. Ale její  syn. Pořád jsem v něm viděla život, chtěla jsem, aby žil. Zasáhl mne proud vášně, který jsem za ta poslední léta nepocítila. Najednou jsem toužila být v jeho náručích, líbat ho a být s ním. Polilo mne teplo, a tělem mi projela nezadržitelná energie. Pak jsem obličej zkřivila bolestí.

Bolelo mne koukat se na něj, na něj, na chlapce, který umíral, na chlapce, kterého miluji.

Někdo si za mnou odkašlal a já se neuvěřitelnou rychlostí otočila, jako bych měla pocit, že provádím něco nekalého a někdo mě načapal.

Za mými zády stál dr. Carlisle Cullen a koukal na mne, pln očekávání. Nemohla jsem říci nic moudrého a jen jsem mlčela.

„Takže, slečno Swanová? Sdělíte pacientům jejich stav?“ řekla a já měla pocit, že mi to dělá na schvál. Já… nemohu říci tomu chlapci, co ho čeká, neunesla bych to.

„Myslím, že vy jste na sdělení těchto informací vhodnější,“ řekla jsem výmluvně, on pokrčil rameny a začal mluvit na tu paní.

Já jsem ale nevnímala, nevnímala jsem nic krom toho chlapce. Neslyšela jsem žádné zvuky, nic jiného jsem neviděla, jen jeho na svém lůžku. Pak jsem před sebou uviděla bělmo.

Zarazila jsem se… bělmo do mé iluze o něm nepatří. Vzhlédla jsem a nade mnou stál zase on, Carlisle Cullen. Ale bylo na něm něco zvláštního. Měl v očích bolest a již nevypadal jako dr. Carlisle Cullen, vypadal jako Carlisle, člověk s velkým problémem a člověk, který řeší něco, co mu naprosto může změnit život.

Pohlédl na mne bez té ignorace a smutným krokem odešel, až po něm zavál vítr.

Naposled jsem se podívala na toho chlapce a rozhodla se. On nezemře.

Rozeběhla jsem se do lékárny, již rozhodnutá, že on získá mne, a celou mou péči. Vlastně už ji získal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dávná láska - pravá láska - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!